Jos olet palannut juuri Egyptistä, niin kertoisitko "tuoreet" tunnelmat paikanpäältä. Olivatko turistit peloissaan ja kuinka oli hotellialueen turvajärjestelyt muuttuneet?
Olin itse Niilin risteilyllä talvella -03 ja viikon Hurghadassa. Silloin oli jokapaikassa turistipoliiseja passissa pyssyn kanssa, mutta ei se minua pelottanut, päinvastoin, koin sen turvalliseksi.
Olen varannut matkan 5.11. viikoksi "Sharmiin", jossa en ole aiemmin käynyt ja aion keskittyä merenalaisen elämän tutkiskeluun, koska olen kuullut siitä niin hienoja juttuja.Yritän olla ajttelematta liikaa tuota pommi-isku asiaa, mutta kieltämättä hiukan se on lannistanut matkainnostusta.En aio perua matkaa,kai Suomen viranomaiset tekevät stopin sinne matkustelulle, jos asiat kuumenevat liikaa.
Jos yläkerran herra on päättänyt mun päivieni osaltani päättyvän tuonne Sharmiin, niin tehköön niin, voihan mulla sydän pysähtyä milloin vaan täällä "lintukodossakin"!
Palasitko juuri Egyptistä?
4
1308
Vastaukset
- Tiina
Moi!
Oltiin Sharmissa 2-9.10. Kukaan ei ollut paniikissa eikä mitään yleistä pelkoa ollut ilmassa. Turvajärjestelyt hotellilla tiukkeni hetkessä. Taksit eivät enää päässeet hotellialueelle, eikä muutkaan autot vaan kaikkien oli jätettävä autot portillen puolen kilometrin päähän päävastaanotosta. Oltiin hotelli Domina Coral Bayssa. Kaikki sujui muutoin rauhallisesti poliiseja näkyi enemmän. Vierustoverit koneessa olivat olleet Nuweibassa n. 10 km päässä pommiräjähdyksestä hotelli oli tärissyt ja meteli valtava ja hotelli oli aamulla ollut lähes tyhjä israililaiset olivat poistuneet yöllä samoin koko Nuweiba oli autioitunut olivat seuraavana iltana nähneet 10 ihmistä. Siellä siis huonommin, mut Sharmiin ei tosiaan ihmeemmin vaikutusta. Kalat olivat upeita kyllä kannattaa.- Kiinnostunut
Sitä minä arvelinkin, että turvajärjestelyt senkun paranee, joten ei aihetta paniikkiin.
- nni
asun taalla sharmisa, kaikki on turvallista. turistipoliiseja tietty lisatty, mut kaikki on hyvin
- ggg
Kyllä kyllä!! Palasin. Ja turvallista ja ihanaa matkalla oli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951