Miksi pojat lyövät tyttöjen takamuksia?

feministi-

Olin keskustassa kaverini kanssa ja ohitimme pari (tuntematonta) poikaa, joista toinen puristi pérsettäni. Käännyin ja löin poikaa naamaan.

Tapahtuma sai miettimään, miksi näin tapahtuu kenellekään? Miksi pojat kuvittelevat että heillä on oikeus koskea toiseen, tuntemattomaan ihmiseen ja hänen vartaloonsa? Mikä meni pieleen kun pojat kuvittelevat että kyseinen käytös on oikein?
Entä mitä kokemuksia teillä on poikien päällekäymisestä? Miten te olette vastanneet? Vai onko tyttöjen takamuksien lyöminen sittenkin oikeutettua?

89

7465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseetonparasta

      Lain mukaan nykyään tytön persettä saa vain hipaista, ennen sai läpsäistä. Se on vaan niin mahtavan tuntuista puristaa kuuman kimman budia :)

      • feministi-

        Ja mikäköhän lakipykälä sallii tytön pérseeseen koskemisen? Yritätkö sä tässä nyt selittää, että jos tyttö on 'kuuma', se oikeuttaa pérseen lyömisen?


      • luuskutin
        feministi- kirjoitti:

        Ja mikäköhän lakipykälä sallii tytön pérseeseen koskemisen? Yritätkö sä tässä nyt selittää, että jos tyttö on 'kuuma', se oikeuttaa pérseen lyömisen?

        Lyömisen?
        Se on enemmänkin puristus tai läpsäisy.


      • Hillintää kiitos!!
        luuskutin kirjoitti:

        Lyömisen?
        Se on enemmänkin puristus tai läpsäisy.

        No on kyllä jokin päässä vialla jos toisen perseeseen koskee ilman lupaa!! Hillitkää ittenne!!!!!!


      • feministi-
        luuskutin kirjoitti:

        Lyömisen?
        Se on enemmänkin puristus tai läpsäisy.

        Aivan sama koskeeko tuntematon mies koko kämmenellään vaiko sormen päillään, ei kukaan saa koskea toiseen ihmiseen epäkunnioittavalla tavalla vain omien outojen halujensa tähden, ajattelematta onko teko toiselle osapuolelle ok.


      • lakisanoo
        feministi- kirjoitti:

        Ja mikäköhän lakipykälä sallii tytön pérseeseen koskemisen? Yritätkö sä tässä nyt selittää, että jos tyttö on 'kuuma', se oikeuttaa pérseen lyömisen?

        http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014011617938880_uu.shtml


      • emtjoo
        feministi- kirjoitti:

        Ja mikäköhän lakipykälä sallii tytön pérseeseen koskemisen? Yritätkö sä tässä nyt selittää, että jos tyttö on 'kuuma', se oikeuttaa pérseen lyömisen?

        Äläpä feministi rupea hirnumaan... vittu et vihaan feministei


      • emtjoo kirjoitti:

        Äläpä feministi rupea hirnumaan... vittu et vihaan feministei

        Vaikka kaikki feministit ovatkin selvästi sinua viisaampia


      • ootkosateenkaarimies
        feministi- kirjoitti:

        Aivan sama koskeeko tuntematon mies koko kämmenellään vaiko sormen päillään, ei kukaan saa koskea toiseen ihmiseen epäkunnioittavalla tavalla vain omien outojen halujensa tähden, ajattelematta onko teko toiselle osapuolelle ok.

        no en tiiä mikä sit on normaali halu jos hetero miehen halut on outoja


      • Anonyymi
        Hillintää kiitos!! kirjoitti:

        No on kyllä jokin päässä vialla jos toisen perseeseen koskee ilman lupaa!! Hillitkää ittenne!!!!!!

        Mutta jos kysyisin lupaa, että saako koskettaa sinun persettä, niin löisitkö sitten.


    • trutg

      Joillekin pojille/miehille naiset ovat vain objekteja, joita saa puristella ja hiplailla miten lystää.

      • Juuri näin.

        Ihan jokainen voisi ajatella, miltä tuntuisi, jos joku juuri SINULLE, tämän tekstin lukijalle, epämieluisa tuntematon henkilö alkaisi keskellä katua kähmimään sinua.

        Pojat, jos ele naisten taholta ei olisi epämiellyttävä, kuvitelkaapa, jos toinen mies läpsäyttäisi teitä perseelle..? "Kato, ko oli niin hyvä pers ni oli pakko?"


      • persmiäs

        Jos joku tyttö sen tekis nii vois tehä ihan gutaa...


    • typerää käytöstä

      Itse miespuoleisena en tuota myöskään ymmärrä ja jos sellaisen tilanteen ikinä näen voipi olla vaikeuksia olla opettamatta hieman kunnioitusta toisen yksityisyyteen ja omaan kehoon. Sekä tietysti kunnioittamaan naispuoleista väestöä

      • Jyyrgennn

        Valkoritarit taas liikkeellä


      • icepicked
        Jyyrgennn kirjoitti:

        Valkoritarit taas liikkeellä

        Mikä sinä sitten olet? Ruskearitari?


      • igorin
        icepicked kirjoitti:

        Mikä sinä sitten olet? Ruskearitari?

        No sehän on ruskeanreiän ritari.


      • xdkksd

        no äläpä ja oon ittekki poika ja tiiän milt se tuntuu ja let me tell you se ei oo kivaa


      • Anonyymi
        xdkksd kirjoitti:

        no äläpä ja oon ittekki poika ja tiiän milt se tuntuu ja let me tell you se ei oo kivaa

        Ai siis olet joku homo jota muut homot kähmivät aivan saatanan mielekiintoista kukaan ei vittu kysyny


    • it'sthefamilyguy

      ruskean reiän ritari se on xD

    • poju vaan

      noin huomaa voisiko tytto kiinnostua pojasta. jos menee juttelemaan tytto ei usein sano mitaan. eli ei voi tietaa onko kiinnostunut vai ei.

      • feministi-

        Mitä ihmettä? "Noin huomaa voisiko tyttö kiinnostua pojasta". Kuvitteleks sä oikeasti, että muija kiinnostuu jostain täysin randomista ihmisestä sen jälkeen kun ko. random on loukannut hänen yksityisyyttään, seksualisoinut ja esineellistänyt häntä? Ei hyvä jumala.


      • Niinpä! Vaikka olisi kuinka ollut mukavan oloinen oloinen poika, niin tuollaisen jälkeen kyllä tietäisi että ei ole :'D jos siis kyseessä on ns. random eikä sellaista kaveri kiusoittelua


      • Chilloi

        Vastatakseni aloittajan kysymykseen sitä miksi pojat sitä tekevät - kyse on tietenkin siitä, ettei huomioi toista henkilönä, ihmisenä, vaan esineellistää hänet.
        Miehenä voin vain todeta, että kaikki miehet ovat esineellistäneet naisia. Melkein poikkeuksetta.
        Tämä väittämä on sellainen, että saattaisi suututtaa monen miehen. Mutta miksi? Onhan se totta.
        Selventääkseni, en sano, että kaikki miehet esineellistävän kaikkia naisia KOKO AJAN. Päinvastoin.
        Miehenä tiedän itsekin miten helposti voi kaveriporukalla tulla esineellistäneeksi jotakuta, vaikka ”Ton tissit” ja ”tän perse” ja sitä rataa. Sitä nyt tulee tehtyä kaikenlaista vitsimielessä, ja tarkemmin ajattelematta.
        Jälleen kerran väärinkäsitysten ehkäisemiseksi: PERSEEN PURISTELU EI KUULU TÄHÄN KATEGORIAAN. Kyllä sen nyt ymmärtää, jos vitsimielessä puhuu sellaisesta, ja nussimisesta ja panemisesta, mutta älkää herra jumala LOUKATKAA TYTÖN YKSITYISYYTTÄ. Se on nyt vaan itsestäänselvää.

        Siltä varalta että joku jäi miettimään sitä osaa, jossa ”miehet esineellistää naisia keskenään”, niin viittasin vain ja ainoastaan nuoriin, kuten koko tässä vastauksessa. Ei aikuiset miehet tollaista puhu (tai on jotain pielessä).
        Ja lisäyksenä- tytötkin esineellistävät poikia. Monessa tapauksessa jopa pahemmin ja epäkunnioittavammin kuin pojat.

        Eiköhän ole kuitenkin aika todeta, että kyse ei ole mistään sukupuolten välisestä konfliktista. Rikkojat ovat yksilöitä, ja huomattavasti harvemmassa kuin tavallisen kunnioittavat. Eikä myöskään voi yksinkertaisesti jakaa maailma rikkojiin ja kunnioittaviin.


    • asddf

      Minusta se on positiivinen huomionosoitus,mulle se viestii jos joku läpsäsee tms. että sillä jota läpsitään on hyvä pylly. T:Tyttö

    • Itkupili

      Mun mielestä se ois aika huvittavaa ku joku poika tulis läppäsee mua perseelle.

    • Da fuq

      Mä ainakii ymmärrän et jos tyttöystävän tai kaverin persettä läpsii, se on sallittavaa
      mut tuntemattoman?! WTF

      • fa duq

        Ä mainakoi mymmärrän jet os ytyötystävän kai taverin lersettä päpsii e son allittavaa tut muntemotan ETF!


    • huomentapojka

      Kyllä ne tytötkin läpsii miesten persuksia

    • 857845890

      Ap tuntuu hieman tekevän "kärpäsestä härkästä". Jos yksi idiootti käyttäytyy noin, ei se tarkoita että kaikki pojat tekee niin. Harvinaisempiahan tommoset tapaukset on missä heti käydään kiinni vähänkin hyvän näköseen perseeseen. Kyllä itsekkin tykkään katsella timmejä peppuja, mutta en minä nyt mene jotain random muijaa noin vaan kourimaan

      • Justttjooo16

        Kuuleppas. Entäs jos sellainen vahtaaminenkin on häiritsevää? Olen itse umpi lesbo, mutta kuulemma "näytän heterolta", kun olen tyttömäinen. Jätkät tuijottaa mua joka paikassa; koulussa, kaduilla ja ostoksiakaan ei voi tehdä kaupassa ilman, että joku pervo kattoo. Välillä tekis mieli vetää turpaan niitä pervoja! En siis pukeudu edes provosoivasti, vaan hyvin peittävästi ja fiksusti. Inhoan sitä kun ne jätkät silti kattoo mua. Mulla on jo tyttöystäväkin. Joten minkä ihmeen takia ois muka sallittuu tuijottaa tyttöjä/naisia pervolla katseella? Se on inhottavaa ja vastenmielistä. Opetelkaa jätkät käytöstapoja!


      • AlexDeLarge

        Nyt menee jo yli...


      • minävaantässä
        AlexDeLarge kirjoitti:

        Nyt menee jo yli...

        Ei mee yhtään yli. Olen nimimerkki "justttjoo16" kanssa täysin samaa mieltä. Ei fiksut tytöt tykkää siitä että jotkut paskat pervot jätkät tuijottaa koko ajan rintoja ja takamuksia. Kyllä omaa kehoa täytyy ja saa suojella. Pervot jätkät pitäisi lailla kieltää!


      • aku

        Mites meinaat, että tollasta vois valvoa


      • Anonyymi
        Justttjooo16 kirjoitti:

        Kuuleppas. Entäs jos sellainen vahtaaminenkin on häiritsevää? Olen itse umpi lesbo, mutta kuulemma "näytän heterolta", kun olen tyttömäinen. Jätkät tuijottaa mua joka paikassa; koulussa, kaduilla ja ostoksiakaan ei voi tehdä kaupassa ilman, että joku pervo kattoo. Välillä tekis mieli vetää turpaan niitä pervoja! En siis pukeudu edes provosoivasti, vaan hyvin peittävästi ja fiksusti. Inhoan sitä kun ne jätkät silti kattoo mua. Mulla on jo tyttöystäväkin. Joten minkä ihmeen takia ois muka sallittuu tuijottaa tyttöjä/naisia pervolla katseella? Se on inhottavaa ja vastenmielistä. Opetelkaa jätkät käytöstapoja!

        Ei jumalauta sinun asiat.....


    • pyllyfan

      Hah....Pitää kysyä : "Arvoisa,hyväperseinen neito...Saisinko mahdollisesti kouria persettänne -jos mitenkään mahdollista ? Siis siirtykäämme tuonne hiukan sivummalle suorittamaan tämä minulle/neidille miellyttävä toiminto !! ????"

      • 98pookeli

        Vois kokeella joskus


    • Hihhulinäisasiois

      Jumala loi miehen, miehelle naisen. Tämä vastaa kaikkeen

      • katso edellinen viesti

        No, sitten voinkin sanoa että Jumala loi naiselle perseen lyötäväksi, miehelle jalkovälin potkittavaksi. Tämä vastaa kaikkeen.


      • Tiin4

        Polvea vaan kiveksiin nii kyllä miehellä ote irtoaa :)


    • asdsaatana

      Älä yleistä, on muaki tytöt läpsässy perseelle ja koskettanu jalkojen väliin luvatta ja oon jätkä.

    • 98_mukamas_fiksu_poika

      Olen ihan ylpeä tästä tapahtuneesta. Olen 16v poika ja joku ihan tuntematon tyttö tuli yllättäen kouraisemaan minua takapuolesta
      -Välillä näinkin päin-

      Asiaan.. Minäkin olen ihmetellyt joskus miksi pojat läpsivät tyttöjen perseitä tai mitä hienoa niissä takamuksissa ylipäätään on (koska koostumushan on vain jotain rasvaa tai sellaista). Ratkaisua en ole keksinyt.
      Minusta takamuksien löyminen tai puristaminen ILMAN toisen suostumusta on säälittävää ja typerää käytöstä ja lisäksi naisen esineellistämistä.

      • 98_mukamas_fiksu_poi

        Mukava nähdä, että joku on pistänyt yläpeukun :)


    • onkin

      Joooniiiinseh

    • Miettiäpitää

      Ahdistavaahan se on. Voisin tässä kertoa oman mielipiteeni... Olen hyvin nuori tälle sivustolle, joten en edes halua sanoa ikääni. // Oli aamu, olin luokassa, ja oli matikantunti... Olin saanut just todella hyvän arvosanan ( mikälie onkaan..) matikankokeesta :). Olin menossa just mun pulpetille, kunnes meidän luokan yksi poika lämäytti mua perseelle. Katoin vaan sitä sillainh '' Mitä vittua?'' ja lähdin takaisin pulpetilleni. Ollaan aika samankaltaisia tämän kyseisen pojan kanssa... Mutta olen silti ihastunut hänen parhaaseenkaveriinsa, Steffukkaan (lempinimi) Kyseinen poika on tullut mulle ton läpsäsemisen jälkeen tullut juttelemaan... En tiedä mitä pitäis tehdä, sanoa pojalle jotain, jättää huomioimatta. En halua mitenkään ylpeillä, mutta monet meidän luokan pojat ovat ihastuneet/olevat nyt ihastuneet minuun. Sen huomaa... Mutta! Sanokaa mielipiteitänne, itse en kyllä kokenut hirveästi mitään paitsi vähän ahdistusta kun hän läpsäisi perseelleni :D

    • saara01

      Joo hyi helvetti.
      Meijän luokalla tyttöjen perseitä niin sanotusti pahoinpidellään kai joka minuutti. Koulussa ei varmaan oo tyttöä jonka persettä poika ei olis hipassu.
      Itse 13.v tyttö.
      Ja en tajuu mikä pojilla on ku ne lyö tyttöjen persettä. En oo vaivautunut sanomaan "lopeta", kävelen vain pois.
      Luultavasti useimmat pojat myöhemmin tajuaa miten on loukanneet tyttöjä.

    • pervo20c

      Pervo pitää olla mä meen ja kokeilen se on hauskempaa ;) jos tekee mieli niin voi sitä vähän kokeilla koska hyvä peppu beibi sexy mieli on liian vahva

    • jloffdddd

      Sama juttu kun tyttö lyö poikaa kasvoille.

      • hhkäppsa

        Olet aivan oikeassa ja jos minua läpsäisi tyttö naamalle niin vetäisin samantien turpaan.


      • oppa

        Olet aivan oikeassa, tytöillä ei ole mitään varaa sanoa


    • pyllyfan

      EI MIKÄÄN ole kiihoittavampaa,kun nuoren tytön/naisen kiinteä pylly......pakattuna kireisiin farkkuihin !!!! Useimmiten semmoisen nähdessä,syntyy SEISOKKI ja pakonomainen tarve koskettaa tuota "herkkua " !!!!!!!

      • Asdasd_-

        Rajua mutta totta!


      • xdkksd

        hyi vittu mikä sua vaivaa its not funny


    • niinpäniinhhh

      Mulle on käyny vaa kerran nii et joku 17v "puristi" mun persettä (olin 15v) vetäsin vaa turpaa ja jatkoin matkaa :D (harrastin tuolloin nyrkkeilyä)

    • 13vgirlyxD

      No emt, joskus kun olin just vaihtanut uuteen kouluun ja tokana päivänä ku jouduin olla poikien kassassa niin yks jätkä vaan läpsäsed muassa perseelle. Ja se oli mille silloin viel iha tuntematon enkä olly sanonut ku ehkä moi

    • epämiellyttävää

      Voi kyllä on minunkin persettä läpsäisty! Ei mitään hirveän miellyttävää ollut. Vasta kahdentoista kun olen. Koulussa tapahtui.

    • KoskettaaSaa

      Koskettaminen on sallittua, puristaa ei saa ilman toisen lupaa.

    • santeri14v

      Harkkojen jälkeen tänään olin suihkussa ja sinne tuli kaksi poikaa 16v kanssa ja ne alko kyselee et oonko saanu panna mun tyttöystävää vastasin et en ja pojat kysy haluttaako sanoin et kyllä ja samalla toinen pojista alko hieroo mun pyllyy kun pesin itseeni tuntu ihan kivalta kunnes piti pestä munaa niin toinen pojista kysy tiedänkö miten se tehdään oikein sanoin et luulen ja se otti saippuaa käteen ja näytti mun munalla miten se tehdään no alko heti seisoo ja ruikkasin kaverin sormille pojat sano kun minun munat pesty niin saan pestä heidän tuntu kivalta kova kalu kädessä ja pojat ruikkasi myös.
      Olen 14v kai olen hintti tai biseksuaali kun poikien kanssa se tuntu tosi hyvältä ja odotan jos huomenna saisi uudestaan, mutta silti tekisi mieli pillua.
      Pojat kerto että 3v ovat runkkaileet ja imeneet toistensa kaluja ja vuoden verran katselleet mun pyllyä ja kalua, mun pylly kuulema tosi hot.

      • Kykyjenetsijä

        Missä pisteet ja pilkut? Takaan että sinusta ei tulisi seksinovellistia edes vuosien harjoittelulla.


      • äidinkielenopettaja
        Kykyjenetsijä kirjoitti:

        Missä pisteet ja pilkut? Takaan että sinusta ei tulisi seksinovellistia edes vuosien harjoittelulla.

        Sinun kikkeli tai pillu onkin puolikkaan pisteen kokoinen. Tarina oli hyvä ja juuri 14v pojan tasoa.
        Kirjoita lisää, sillä sinussa on kykyjä, muuten kirjoittamaan ja rakastelemaan poikien kanssa, ota tytöt sitten, kun se aika koittaa.


      • xdkksd

        das not cute


    • 5ji7jj7uj77

      Mitä eroa on sillä, että toinen lyö persettä ja toinen kasvoihin? Aloittaja katsoo olevansa oikeutettu käyttämään väkivaltaa ja omankädenoikeutta.

      • seeley

        Olen ehdottomasti samaa mieltä. Jos poika lyö tyttöä perseelle, tyttö ei missään olosuhteissa saa lyödä poikaa kasvoihin, vaan ainut oikea reaktio on potku munille.


      • potki.siihen.katsoen

        Sitten tulee hiuspompulan puupollukasta litorikseen


      • Anonyymi
        seeley kirjoitti:

        Olen ehdottomasti samaa mieltä. Jos poika lyö tyttöä perseelle, tyttö ei missään olosuhteissa saa lyödä poikaa kasvoihin, vaan ainut oikea reaktio on potku munille.

        lyö vaan takaisin sen perseelle tai vaikka selkään, tulee ainakin tehtyä samalla tavalla


    • Eikiinnostasaatana

      No hui kauheeta.

      • Anonyymi

        Eikä ole


    • Erästeini

      Noin 70% naisista tämä tuottaa mielihyvää. Huomattava tosin on, että: Se alkaa tuottaa mielihyvää vasta arviolta 15 vuoden iässä ja toisella kerralla, sekä vain siinä tilanteessa, ettei tukahduta sitä, ja antaa mielihyvälle järkytykseltä tilaa. Lisäksi sama toimii niinpäin, että suurimmalle osalle pojista tuottaa mielihyvää puristaa ja läpsäistä tytön takamusta.

      Kiinnittäisin noissa teidän kommenteissane huomiota siihen, että jos joku poika läpsäisee/puristaa tytön persettä, niin miksi tytöllä olisi oikeus potkaista munille, ellei poika yritä vahingoittaa. Munille potkaiseminen tekee huomattavasti enemmän kipeää. Lisäksi kosto ei ole koskaan ratkaisu - tai ei sen ainakaan pitäisi olla:

      Joka tapauksessa vieraan tytön persettä koskettaminen on väärin. Parisuhteessa se menee, jos se on kummallekkin okei.

      • Totta kai henkilö saa väkivalloin puolustautua, mikäli hänen koskemattomuuteensa puututaan.
        Ja lähteitä prosentille, kiitos. Vaikkei se mitään siltikään oikeuttaisi....


      • Ihmin

        Mun mielestä voi vähän läpästä sitä poikaa (perseelle tai kasvoille) jos se tulee lämpimään. Ainaki ite tekisin niin.


    • hoiöuioö

      Koska takamuksia kuuluu takaa muksia

    • kosketuspulajäpä

      En oo muistaaksein kuunaan läppäässyt, hive/sivellyt, pusertanut, hyllyttänyt, kouraassut, töytäissyt, puraissut tai muinkaan tavoin koskeettanut kunkaan tyttölön eli naisen perssettä, saati niitä ylempiä avuja. Kyllä se ei varmasti tekisi pahaa tovi hiplata. Kädessä on ollut useimmiten enimmäkseen jotain kovaa, you know kyllä mitä, tai mikä..

      • Anonyymi

        Pippeli


    • Viisas_lapsi_99

      Muija on lyöny mua pippeliin kerran nii löin sitä perseeseen nyt se on mun muija ja pannaan joka pv

    • dgerthert

      Tuliski joskus syy, lupa, pyyntö, what ever. otollinen tilaisuus paukasta jotain tyttöä takamusille. Ei oo ollu hääviä ootella sitä hetkeä jo 34 vuotta

    • hullun.potkima.poika

      Miksikö? Samasta syystä kuin tytöt potkivat poikia munille.

    • MirandaUusi

      Oli tuttu tai tuntematon, toisen kehoon ei mennä mitenkään edes hipaisemaan eillei se oikeasti ole vahinko. On todella väärin mennä rikkomaan toisen kehon rajoja, jos ei ole antanut lupaa. Ja vaikka olisi saanut sinulta luvan, niin ei se oimeuta tekemään mitään sellaista sinulle josta sinä et podä. Meillä kaikilla on asioita joista ei pidetä, ja se että noin tehdään on jo seksuaalista ahdistelua. Ymmärrän että ei varmaan hän mitään pahaa tehnyt, mutta mun ymmärrys loppuu siinä kohtaan kun en tunne tyyppiä, eikä varmasti se tyyppi mua nii siin kohtaa myöskin voisin tehdä kuten sinä, eli lyödä tai lätkäistä käsilaukula palleille. Mut jos kerran potkasis munille, nii kai sit tajuaos mitä seuraavaks jos näkki mut nii mä ainaki varoittaisin et seuraavaks teen rikosilmoituksen tai lisää potkuja tulee munille jos vielä sama tyyppi teki ne.

      Mut joo, toi on seksuaalista häirintää ja siihen pitää aina puuttua. Ei ole oikeutetttua mennä kajoamaan ja kajota runtemattomaan ihmiseen niikään myöskään sellaiseen jonka tuntee.

    • Näinon7

      Kyllä perseitä saa hipelöidä ja pitääkin mut pitää tehdä ovelasti se muka vahingossa

    • Anonyymi

      Mä puristelen tyttöjen perseitä kolussa, ai että kun se perse tuntuu hyvältä kädessä.

    • Teit iha oikein.

    • Anonyymi

      Itse oon poika ja kyllä tulee koulussa nyt yläkoulussa enemmän kuin ala-asteella katseltua tyttöjen perseitä, mutta itse en ole ajatellutkaan mennä lääppimään tai kommentoimaan. Kyllä ne tytöt huomaa et pidän kun mulla alkaa seisoo.

    • Anonyymi

      Teit aivan oikein. Avokämmentä peliin vaan!

      • Anonyymi

        Joskus olin suht täydessä bussissa, ja joku jätkä tarras yhen muijan perseestä kiinni. Se oli siltä aikasen paha virhe. Seuraavaksi tulikin sit nyrkkiä tämän puristelijan naamaan. Nenä alkoi vuotaa verta iloisesti ja taisi tulla sitä huulestakin. Bussi ei ollut vielä ehtinyt lähteä päätepysäkiltä, tämä jätkä häipyi vähin äänin.


    • Anonyymi

      Oon 14 v poikq, ja pakko myöntää että kyllä niitä perseitä tekis mieli koskee kun teinipojat on kiimasia ja netissä on aina paljastavia kuvia tytöistä joka ruokkii pojan haluja, mutta ei kuitenkaan saa koskea ilman lupaa, ite saan paljastavia kuvia niasilta netissä eikä kukaan ikinä nosta poikien tai miesten häirintää, ite kun ekan kerran avasin ig nii heti oli paljastava kuva tytöstä, se ei mielestäni ole oikein

    • Anonyymi

      Moni lattapeppuinen pimu on otettu, jos hänen peppu huomioidaan.

    • Anonyymi

      Peppusi on niin pehmeä .

    • Anonyymi

      Jokainen tyttö, jonka persettä läpsitään/hiplataan saa olla tyytyväinen ja ylpeä vartalostaan. On paljon tyttöjä, joiden perseeseen pojat ei koskis pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      never in the world

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe