Onko kenenkään rotta kuollut vanhuuteen?

RottaHöperö

Oon kuullu kuinka paljon rotat kuolee kasvainten ym. takia. Onks siis kenenkään rotta kuollu pelkkään vanhuuteen?

6

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän vanha herraRontti,
      nukui pois vanhuuden ei sairauden vuoksi.
      Oli ilta kun vanha herra ei jaksanut kävellä,
      pidin sitä kolmetuntia sylissä silitelin ja juttelin. Siihen nukkui vanha herra. Jahtaa nyt rottien taivaassa kissoja.

• Adaya

Kyllä miun eka tyttö nukkui pois ihan vanhuuttaa kotosalla. Ei ollut koskaan millään tavalla sairas.

• RottaHöperö

Kauheen vähä.. Vaa kaks sellasta ketkä kirjotti tänne. Saattaa niit olla tietyst vaik kui paljo enemmikii mut aika vähä kun ajattelee miten paljo on kuullu siitä mihin kaikkii hengitysvaikeuksii ja teuteihi rotat kuolee :'( toivottavast tulevat rottaneitoni ei kuole ainakaan ihan heti niihin.. Niisk

• Möpö

Mulla on ollu 6 rottaa ja kaikki on kuollu ihan vanhuuteen. Kenelläkään ei ollut elämänsä aikana mitään epätavallista. Eikä pennuissakaan. Kaikki elivät onnellisen pikku elämän.

• tiituss

on ties kuinka monta mulla oli eks kaks poikaa toinen karkas ja kuoli ja toinen masentu ja kuoli sille tuli silmään joku sitten yks tyttö tuli syöpä, sitten kolme tyttöö eka sai hirveen ison syövän ,toinen kuoli masenukseen ja kolmas kans kuoli masennukseen nyt on neljä tyttöö ja kas niistä ei elä enään pitkään :(

• Anniina

Eli mulla on ollut rottia jo vuodesta 97 ja 5 rottaa on vaan nukahtanut vanhuuttaan. 7 edesmennyttä rottaa on kuollut: 2 kasvaimeen, 2 rohinoihin, 1 sisäkorvatulehdus, 2 tuntemattomaan syyhyn (yht 7) Eli siis n. puolet on kuollut ihan vain vanhuuttaan saavuttaen 2.5-3v iän.

kuvia rotistani www.students.tut.fi/~makela73/index.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4954
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4829
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4238
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3018
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe