Oon kuullu kuinka paljon rotat kuolee kasvainten ym. takia. Onks siis kenenkään rotta kuollu pelkkään vanhuuteen?
Onko kenenkään rotta kuollut vanhuuteen?
6
339
Vastaukset
Meidän vanha herraRontti,
nukui pois vanhuuden ei sairauden vuoksi.
Oli ilta kun vanha herra ei jaksanut kävellä,
pidin sitä kolmetuntia sylissä silitelin ja juttelin. Siihen nukkui vanha herra. Jahtaa nyt rottien taivaassa kissoja.- Adaya
Kyllä miun eka tyttö nukkui pois ihan vanhuuttaa kotosalla. Ei ollut koskaan millään tavalla sairas.
- RottaHöperö
Kauheen vähä.. Vaa kaks sellasta ketkä kirjotti tänne. Saattaa niit olla tietyst vaik kui paljo enemmikii mut aika vähä kun ajattelee miten paljo on kuullu siitä mihin kaikkii hengitysvaikeuksii ja teuteihi rotat kuolee :'( toivottavast tulevat rottaneitoni ei kuole ainakaan ihan heti niihin.. Niisk
- Möpö
Mulla on ollu 6 rottaa ja kaikki on kuollu ihan vanhuuteen. Kenelläkään ei ollut elämänsä aikana mitään epätavallista. Eikä pennuissakaan. Kaikki elivät onnellisen pikku elämän.
- tiituss
on ties kuinka monta mulla oli eks kaks poikaa toinen karkas ja kuoli ja toinen masentu ja kuoli sille tuli silmään joku sitten yks tyttö tuli syöpä, sitten kolme tyttöö eka sai hirveen ison syövän ,toinen kuoli masenukseen ja kolmas kans kuoli masennukseen nyt on neljä tyttöö ja kas niistä ei elä enään pitkään :(
- Anniina
Eli mulla on ollut rottia jo vuodesta 97 ja 5 rottaa on vaan nukahtanut vanhuuttaan. 7 edesmennyttä rottaa on kuollut: 2 kasvaimeen, 2 rohinoihin, 1 sisäkorvatulehdus, 2 tuntemattomaan syyhyn (yht 7) Eli siis n. puolet on kuollut ihan vain vanhuuttaan saavuttaen 2.5-3v iän.
kuvia rotistani www.students.tut.fi/~makela73/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830