Onko kenenkään rotta kuollut vanhuuteen?

RottaHöperö

Oon kuullu kuinka paljon rotat kuolee kasvainten ym. takia. Onks siis kenenkään rotta kuollu pelkkään vanhuuteen?

6

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän vanha herraRontti,
      nukui pois vanhuuden ei sairauden vuoksi.
      Oli ilta kun vanha herra ei jaksanut kävellä,
      pidin sitä kolmetuntia sylissä silitelin ja juttelin. Siihen nukkui vanha herra. Jahtaa nyt rottien taivaassa kissoja.

• Adaya

Kyllä miun eka tyttö nukkui pois ihan vanhuuttaa kotosalla. Ei ollut koskaan millään tavalla sairas.

• RottaHöperö

Kauheen vähä.. Vaa kaks sellasta ketkä kirjotti tänne. Saattaa niit olla tietyst vaik kui paljo enemmikii mut aika vähä kun ajattelee miten paljo on kuullu siitä mihin kaikkii hengitysvaikeuksii ja teuteihi rotat kuolee :'( toivottavast tulevat rottaneitoni ei kuole ainakaan ihan heti niihin.. Niisk

• Möpö

Mulla on ollu 6 rottaa ja kaikki on kuollu ihan vanhuuteen. Kenelläkään ei ollut elämänsä aikana mitään epätavallista. Eikä pennuissakaan. Kaikki elivät onnellisen pikku elämän.

• tiituss

on ties kuinka monta mulla oli eks kaks poikaa toinen karkas ja kuoli ja toinen masentu ja kuoli sille tuli silmään joku sitten yks tyttö tuli syöpä, sitten kolme tyttöö eka sai hirveen ison syövän ,toinen kuoli masenukseen ja kolmas kans kuoli masennukseen nyt on neljä tyttöö ja kas niistä ei elä enään pitkään :(

• Anniina

Eli mulla on ollut rottia jo vuodesta 97 ja 5 rottaa on vaan nukahtanut vanhuuttaan. 7 edesmennyttä rottaa on kuollut: 2 kasvaimeen, 2 rohinoihin, 1 sisäkorvatulehdus, 2 tuntemattomaan syyhyn (yht 7) Eli siis n. puolet on kuollut ihan vain vanhuuttaan saavuttaen 2.5-3v iän.

kuvia rotistani www.students.tut.fi/~makela73/index.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      69
      5315
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      34
      2558
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      113
      2240
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1915
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1780
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      270
      1263
    8. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1224
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1124
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      75
      1031
    Aihe