olen lukiossa ja mun ryhmässä on aivan ihan poika johon oon ihastunut ja olen kiinnostunut siitä. mstä voisin jutella hänen kanssaan ja miten voisin näyttää, että olen kiinnostunut hänestä. kun yritän mennä juttelemaan ihastukselleni niin hermostun niin paljon, että en voikkaan mennä juttelemaan hänen kanssaaan....pliis auttakaa mitä minäteen???
Mistä jutella?
6
585
Vastaukset
Jos hermostut, et välttämättä tee kovinkaan hyvää vaikutusta. Toisaalta jos poika tajuaa sen johtuvan hänestä, hän saattaa ottaa sen kohteliaisuutena ja kiinnostua sinusta.
Kokeileppa tekstaria, pientä lappusta jne. tai sitten katselet häntä aina sopivan tilaisuuden tullen. Yleensä se herättää jätkän mielenkiinnon, eri asia onkin uskaltaako hän tulla tekemään aloitetta. =)- eräs vain :]
^^
Voisit vaikka yrittää livahtaa hänen peräänsä ruokajonossa ja myöhemmin mennä istumaan hänen seuraan vaikka vain sanoen "onpas täällä taas täyttä, voinko istua tähän?". Käytävällä voit katsoa silleen jänskästi ja hymyillä samalla :>
Mene vain juttelemaan hänen kanssaan jostakin, mistä tahansa, mikäli alat hössöttää niin kyllä hänen pitäisi viimeistään silloin ymmärtää mistä oikein on kyse.
Olen todellakin huono neuvoja sillä kärsin juuri vastaavan laisesta ongelmasta, onnea yritykseesi.- eräs vain :]
kerrothan miten kävi jos päädyt tekemään jotakin, olisi kiva tietää mikäli jotain tapahtuisi.
Onnea yritykseen vielä kerran :)
- jätkä
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, itse näin poikapuolisena henkilönä voin vakuuttaa, et mikäli hymyilet tai menet istumaan pojan vierään ym. niin kyllä minä ainakin edellä mainituissa tilanteissa ymmärtäisin sinun olevan kiinnostunut ja alkaisin itsekkin tehdä tuttavuutta joten ei kun yrittämään!! onnea!!
- (^^)
jepsjeps. Olisi kiva jos tytötkin välillä tekisivät aloitteen vaikka yleensä odotetaan pojan tekevän mutta silti
- MeanGirls
Millai me saatais kaks poikaa kiinnostuu meistä? Ne on eri luokal ku me.Eikä me välttämättä uskallet paljoo niil puhuu muutaku jotai "Moi". Me ollaaki sanottu niil vaan "Moi" ja yritetty kyl jotain muutaki,mutku........
Pliis vastatkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386