Rakenteita aukomatta vai ja maalia päälle

Ei voi olla tosi

Tässähän on toimittu aivan väärin. Kyllä tämä on aivan selvästi nyt miss.007 heiniä.
Auta jos vain haluat ja jaksat. Tähän en kyllä toivo kannanottoja irvailijoilta enkä arvailijoilta niitä on jo nähty aivan liikaakin varsinkin tänä päivänä vaikka ei varsinainen helle ole eses ollut kiusanamme.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12366358

Ja vielä rapaten. Ei voi olla totta ja vuosi 2014 puolessa välissä tai vähän jopa ylikin.
Mitään ei ole näköjään valvottu eikä opittu!??

4

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anataasi

      Mitä oikein tahdot sanoa ? Et kai yritä puolustella sitä, että rakenteita revitään auki tutkimuksen verukkeella ja samalla saastutetaan koko asunto. Kerro, miksi rakenteet pitäisi rikkoa näytteiden ottamista verten, näköyhteyden saamiseksiko ? Hello herätys, elämme vuotta 2014. Homevaurioita ei tutkita sahalla ja kirveellä !, Enää, onneksi. Hometutkimus on mikrobiologiaa ei rakennus- tai paremmin purkutekniikkaa.

      • Ei voi olla tosi

        Tämä on vastaukseni Anataasi:
        Ei voi olla tosi
        14.7.2014 23:45

        Hei halloota taas! Enhän minä hyvä veli ole puhunut mitään tutkimuksista tai näytteidenotoista. HEY halloo!

        Tuossahan sanoin, että "Tähän en kyllä toivo kannanottoja irvailijoilta enkä arvailijoilta niitä on jo nähty aivan liikaakin". Etkö malttanut pitää suutasi kii vakavan asian kanssa. Tätä minä olen aina hyvät lukijani tarkoittanut kun olen puhunut "irvailijoista ja arvailijoista". Älähän miss.007 nyt ainakaan tätä kirjoitustani poista.

        Tuossa on malliesimerkki niistä oudoista kotitoksikoloki tovereista mitä tälläkin palstalla on tunkemassa päähänpistojensa kanssa oikeiden ihmisten oikeisiin juttuihin ja näihin vakaviinkin.

        Tuossahan olen toivonut apua miss.007 koska hänen osaamisalueensa on "rakennuskorjaustekniikat". Ei mikrobiologi, eikä kotitoksikoloki.

        Tuossahan on Homerakennuskorjattu vain maalia, silikonia ja rappausta levittelemällä homeen päälle varmaan vielä räpimällä, kun olisi pitänyt korjata oikeaoppisesti. Kaikki kastunut ja homehtunut pois mekaanisesti. Ei mikrobiologit tee homekorjauksia vai mitä oikein yrität jos et tätä älyy ...

        Miksi te edelleenkin poistatte asiallisia juttuja. Tuohan on järjetöntä syyttelyä ja "irvailua" mitä tämä Anataasi pukkaa. Mikä homma tää nyt oikein on. Hei herätkäähän. Tuossa jutussani ei puhuta sanallakaan mistään tutkimuksista näytteidenotoista ei kirveellä, sahalla eikä porakoneella edes otettuna.
        Perustelkaahan nyt ja oikein hyvin miksi vastaukseni Anastaasille poistetaan. Olkaa hyvä.


      • Ei voi olla tosi kirjoitti:

        Tämä on vastaukseni Anataasi:
        Ei voi olla tosi
        14.7.2014 23:45

        Hei halloota taas! Enhän minä hyvä veli ole puhunut mitään tutkimuksista tai näytteidenotoista. HEY halloo!

        Tuossahan sanoin, että "Tähän en kyllä toivo kannanottoja irvailijoilta enkä arvailijoilta niitä on jo nähty aivan liikaakin". Etkö malttanut pitää suutasi kii vakavan asian kanssa. Tätä minä olen aina hyvät lukijani tarkoittanut kun olen puhunut "irvailijoista ja arvailijoista". Älähän miss.007 nyt ainakaan tätä kirjoitustani poista.

        Tuossa on malliesimerkki niistä oudoista kotitoksikoloki tovereista mitä tälläkin palstalla on tunkemassa päähänpistojensa kanssa oikeiden ihmisten oikeisiin juttuihin ja näihin vakaviinkin.

        Tuossahan olen toivonut apua miss.007 koska hänen osaamisalueensa on "rakennuskorjaustekniikat". Ei mikrobiologi, eikä kotitoksikoloki.

        Tuossahan on Homerakennuskorjattu vain maalia, silikonia ja rappausta levittelemällä homeen päälle varmaan vielä räpimällä, kun olisi pitänyt korjata oikeaoppisesti. Kaikki kastunut ja homehtunut pois mekaanisesti. Ei mikrobiologit tee homekorjauksia vai mitä oikein yrität jos et tätä älyy ...

        Miksi te edelleenkin poistatte asiallisia juttuja. Tuohan on järjetöntä syyttelyä ja "irvailua" mitä tämä Anataasi pukkaa. Mikä homma tää nyt oikein on. Hei herätkäähän. Tuossa jutussani ei puhuta sanallakaan mistään tutkimuksista näytteidenotoista ei kirveellä, sahalla eikä porakoneella edes otettuna.
        Perustelkaahan nyt ja oikein hyvin miksi vastaukseni Anastaasille poistetaan. Olkaa hyvä.

        Kiitos, noin sitä pitää! Jatkossakin tarkastat sen viimeisen kappaleen... ;)

        Oikein mukavaa päivän jatkoa Sinullekin! :) En ole kerinnyt (jostain syystä) käymään kurkkaamassa edes mitä linkkisi keskustelussa puhutaan.


    • Voi olla tosi

      Ei se mitään tuskin se mikään yllätys oli lukijoille. Homeomakotitalot on oma juttunsa ja homevuokratalot myös kuten ASO:t. Sinä olit siis se luudalla lakaiseva "tarkastaja" kuitenkin se onkin meille se paras tieto tällä hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe