en osaa puhua vanhemmilleni!

äkkiäratkaisu...

Mulla on sellaine ongelma, että en osaa puhua vanhemmilleni, jos asia on yhtään jollain tavalla vakavampi. Olen nyt 16 vuotta ja mulla olisi oikeastaan kaksi asiaa joista oikeasti olisi aivan pakko puhua mutta mä en vaan saa puhuttua. Kummatkin niistä asioista ovat roikkuneet reilusti yli puol vuotta niin että niille ei ole tehty mitään ja toinen niistä asioista on terveyteen liittyvä ja se haittaa jollain tasolla joka ikistä päivää! Mutta sen kanssa pystyy kyllä elämään, mutta sitten esim kun koulu ja koululiikunta alkaa niin liikan ope ei tykkää yhtään jos en asiaa saa hoidettua. Tää puhumattomuus ongelma on ollut lähes aina, mutta en tiedä onko se vaan mun ongelma vai onko se meidän koko perheen ongelma. Esimerkiksi kun menkkani alkoivat niin salasin niitä vuoden kunnes äiti kerran kännissä kysyi onko ne alkanut. Ja tosiaan jos äitin pitää puhua jotain hieman vakavampaa niin se on sit humalassa. Mielestäni iskä ei osaa puhua jos on jokin hieman vakavampi asia tai osaa se ehkä jonkinverran. Mutta tosiaan mun pitäisi oikeasti ennen koulujen alkua saada suuni auki. Koska toinen niistä asioista on koulun vaihto ja haluan että se toteutuu mahdollisimman pian kun koulut alkaa. Eli ei näiden asioiden oikeasti pitäisi olla niin vaikeita mutta ovat kuitenki, eli mitä mä oikein teen?

0

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
        Maailman menoa
        68
        7574
      2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
        Maailman menoa
        124
        2989
      3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
        Ikävä
        143
        1813
      4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
        Maailman menoa
        65
        1679
      5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
        Maailman menoa
        122
        1512
      6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
        Tunteet
        171
        1461
      7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
        Ikävä
        132
        1192
      8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
        Ikävä
        78
        879
      9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
        Kaste
        47
        812
      10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        53
        774
      Aihe