Mulla on sellaine ongelma, että en osaa puhua vanhemmilleni, jos asia on yhtään jollain tavalla vakavampi. Olen nyt 16 vuotta ja mulla olisi oikeastaan kaksi asiaa joista oikeasti olisi aivan pakko puhua mutta mä en vaan saa puhuttua. Kummatkin niistä asioista ovat roikkuneet reilusti yli puol vuotta niin että niille ei ole tehty mitään ja toinen niistä asioista on terveyteen liittyvä ja se haittaa jollain tasolla joka ikistä päivää! Mutta sen kanssa pystyy kyllä elämään, mutta sitten esim kun koulu ja koululiikunta alkaa niin liikan ope ei tykkää yhtään jos en asiaa saa hoidettua. Tää puhumattomuus ongelma on ollut lähes aina, mutta en tiedä onko se vaan mun ongelma vai onko se meidän koko perheen ongelma. Esimerkiksi kun menkkani alkoivat niin salasin niitä vuoden kunnes äiti kerran kännissä kysyi onko ne alkanut. Ja tosiaan jos äitin pitää puhua jotain hieman vakavampaa niin se on sit humalassa. Mielestäni iskä ei osaa puhua jos on jokin hieman vakavampi asia tai osaa se ehkä jonkinverran. Mutta tosiaan mun pitäisi oikeasti ennen koulujen alkua saada suuni auki. Koska toinen niistä asioista on koulun vaihto ja haluan että se toteutuu mahdollisimman pian kun koulut alkaa. Eli ei näiden asioiden oikeasti pitäisi olla niin vaikeita mutta ovat kuitenki, eli mitä mä oikein teen?
en osaa puhua vanhemmilleni!
äkkiäratkaisu...
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site735995Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794840Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524412SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574172SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953781Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost43089Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi882533SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502493Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352399Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452129