Mulla on sellaine ongelma, että en osaa puhua vanhemmilleni, jos asia on yhtään jollain tavalla vakavampi. Olen nyt 16 vuotta ja mulla olisi oikeastaan kaksi asiaa joista oikeasti olisi aivan pakko puhua mutta mä en vaan saa puhuttua. Kummatkin niistä asioista ovat roikkuneet reilusti yli puol vuotta niin että niille ei ole tehty mitään ja toinen niistä asioista on terveyteen liittyvä ja se haittaa jollain tasolla joka ikistä päivää! Mutta sen kanssa pystyy kyllä elämään, mutta sitten esim kun koulu ja koululiikunta alkaa niin liikan ope ei tykkää yhtään jos en asiaa saa hoidettua. Tää puhumattomuus ongelma on ollut lähes aina, mutta en tiedä onko se vaan mun ongelma vai onko se meidän koko perheen ongelma. Esimerkiksi kun menkkani alkoivat niin salasin niitä vuoden kunnes äiti kerran kännissä kysyi onko ne alkanut. Ja tosiaan jos äitin pitää puhua jotain hieman vakavampaa niin se on sit humalassa. Mielestäni iskä ei osaa puhua jos on jokin hieman vakavampi asia tai osaa se ehkä jonkinverran. Mutta tosiaan mun pitäisi oikeasti ennen koulujen alkua saada suuni auki. Koska toinen niistä asioista on koulun vaihto ja haluan että se toteutuu mahdollisimman pian kun koulut alkaa. Eli ei näiden asioiden oikeasti pitäisi olla niin vaikeita mutta ovat kuitenki, eli mitä mä oikein teen?
en osaa puhua vanhemmilleni!
äkkiäratkaisu...
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647