Autoileeko teidän rotikka häkissä kaltereilla vai turvavyöllä? jos häkissä mikä olis häkin ihannekoko?
autoilu
3
100
Vastaukset
- ei oo bensaa suonis
Takapenkillä turvavyössä matkaa meidän Rontti ja tykkää autoilusta. Ei me kyllä kauheesti ajella, kun kaikki aktiviteetit on kotona. Mut sunnuntaisin yleensä mennään anopin luo syömään ja Ronttia odottaa määränpäässä aina iso rusto.
Ei Rontti ole koskaan ollu häkissä, enkä oikein ymmärrä, miten se häkki sitten äkkipysäyksessä pysyy paikallaan, eikä tule edessäistuvien niskaan (olis melkoinen pommi)? Nyt vois kyllä enemmän koiran kanssa ajelevat kertoilla, miten on turvallisinta kaikille? - huppelis
Toivottavasti ne sun koiran turvavyöt on laadukkaat, kaikki ei nääs ole... mulla on häkit pakun takaosassa ja siinä ainakin on seinä välissä... :)
- 20+17
Koiran autoiluvaljaat ja -turvavyöt, joissa on muovinen klipsi, ovat roskaa. Sellainen klipsi ei pidä rotikkaa kiinni, kun se tuhansien kilojen voimalla vyöryy törmäystilanteessa.
Nahkaiset valjaat oikeilla soljilla ovat paljon turvallisemmmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312