kipeä häpyhuuli

tyttö98

mun sisempi oikealla puolella oleva häpyhuuli on tosi kipee ja se on ainaki 4 kertaa isompi ku toisella puolella oleva.. ja se myös on sellane roikkuva ja pitkä.

mua sattuu käveleminenki ku kokoaja mun vaatteet hinkkautuu sitä häpyhuulta vasten ja sit se kipeytyy vaa enemmän ja mä en oikeesti pysty tehä yhtää mitää ilman et on järkyttävää kipua. en pysty harrastaa seksiä, enkä masturboimaan, enkä kävelemään normaalisti, ja kusella käyminenki on kauheeta joskus ku siihen alkaa kirvelemää xd. oon kokoaja miettiny et voisin ehk mennä jonnekki pienee leikkauksee mut oon vast 15vuotias eli mul ei oo varaa sellaseen ja en haluu kertoo täst asiast mun vanhemmille eli joudun oottaa viel 3vuotta,,, ää oikeesti en millää jaksais oottaa viel kolmee vuotta et pääsen täst tuskast. ja en ehk sillonkaa pääse ku ei pakol oo varaa.

oikeest mitä mun pitäs tehä?? mun poikaystäväki ihmettelee miks ihmees en haluu harrastaa seksiä vaik ollaa oltu koht 2vuotta yhessä..

pitääks mun vaa jaksaa venaa 3 vuotta vai pystynks tehä tälle asialle mitää nyt 15vuotiaana ilman et vanhemmat sais tietää? tää on nii nolo asia mun mielest ja mua hävettäis puhuu äidille täst.

tää kipu on iha helvetillistä mut en silti haluu kertoo äidille :d

6

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö98

      auttakaa ny mitä mä teen :(

    • hmmpf

      Onks se kipeä vaan hankautumisesta vai onko siinä jotain muuta?

      • tyttö98

        vaan hankautumisesta kait?


      • hmmpf
        tyttö98 kirjoitti:

        vaan hankautumisesta kait?

        Voit kyllä varata ajan itse lääkärille tai sanoa siitä esim. koulun terveydenhoitajalle, joka voi neuvoa jatkosta. Älä turhaan häpeä. Ethän sitä itse ole valinnut vaan se vaan on, ilmeisesti ollut aina sitten? Uskon kyllä että voisit äidillesi kertoa niin hän voi olla tukena.
        Kuitenkin ikävä kyllä luulen, että jos siinä ei ole mitään sairautta josta se olisi turvonnut ainoa vaihtoehto on leikkaus. Silloin ainakin kerro äidillesi äläkä kärsi enää. Kolme vuotta on pitkä aika ja poikaystäväsi varmasti ihmettelee kokoajan enemmän.. hänellekkin voisit suoraan kertoa jos olette läheisiä.


      • hmmpf
        tyttö98 kirjoitti:

        vaan hankautumisesta kait?

        Ja muuten, kun se haittaa elämääsi niin leikkaus on varmasti ilmainen kun lääkäri on sen todennut että leikkaus tarpeen


      • tyttö98
        hmmpf kirjoitti:

        Voit kyllä varata ajan itse lääkärille tai sanoa siitä esim. koulun terveydenhoitajalle, joka voi neuvoa jatkosta. Älä turhaan häpeä. Ethän sitä itse ole valinnut vaan se vaan on, ilmeisesti ollut aina sitten? Uskon kyllä että voisit äidillesi kertoa niin hän voi olla tukena.
        Kuitenkin ikävä kyllä luulen, että jos siinä ei ole mitään sairautta josta se olisi turvonnut ainoa vaihtoehto on leikkaus. Silloin ainakin kerro äidillesi äläkä kärsi enää. Kolme vuotta on pitkä aika ja poikaystäväsi varmasti ihmettelee kokoajan enemmän.. hänellekkin voisit suoraan kertoa jos olette läheisiä.

        juu se on ollu aina ja okei mut onks mun pakko kertoa äidille? ku eiks lääkäreil oo vaitiololelvollisuus? vai onks leikkaus sellanen asia et se pitää kertoo?

        ku pelkään et lääkärit ei suostu leikkauttaa jos huoltajat ei tiiä siitä mitää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe