Virtsa polttaa, alavatsakipeä, ruskea vuoto?

oudot oireet

Sillä aikaa, kun tätä lääkärissäkin tutkitaan haluaisin kysyä teiltä, minkä epäilette minua vaivaavan? Olen 22 vuotias nainen.

Oireet:
Virtsaaminen polttaa ja sattuu virtsaputkeen, ei kirvele
Paineen tunne alavatsalla ja kipua munasarjojen(?) kohdalla molemmin puolin
Nipistelyjä välillä kyljessä, selässä, mahassa
Ruskea vuoto emättimestä
Epämukavaolo kokoajan

Nämä tutkittu ja ei ole näistä kyse:
Virtsatietulehdus
Klamydia
Tippuri
Raskaus
Bakteeritulehdus, CRP ok alle 5
Hiivatulehdus

Oireet alkoivat virtsan poltteella. Ajattelin että se on alkava VTI niin söin Selexid antibiootti kuurin ilman testejä mutta oireet eivät lähteneet. Tämä oli pari päivää ennen kuukautisia ja kuuri loppui kuukautisviikon lopulla. Käytän Nuvaring ehkäisyrengasta jos se tähän liittyisi. Kuukautiset olivat erikoisen niukat.

Sitten 5 päivää kuukautisten loppumisesta aloin tuntemaan menkkakivun kaltaista tunnetta selässä ja vähän alavatsassa. Samalla alkoi ruskea vuoto emättimestä jota kesti 4 päivää. Mulla ei ole ennen ollut välivuotoja. Yhtenä päivänä vatsa oli niin kipeä etten voinut seistä suorassa.

Nyt vuoto on loppu mutta virtsavaivat edelleen ja alavatsakipu joka vaihtelee puolta ja tuntuu lantioluun/munasarjojen lähettyvillä. En olisi mennyt lääkäriin muiden vaivojen takia mut virtsan polttelu on kamalaa, se tuntuu nytkin vähän kun vaan istun paikallaan. Aamu virtsanäyte oli myös ihan sellaista sameaa.

Lääkäri ehdotti että jos virtsaputki on vaan ärtynyt, mut en ymmärrä että mistä se ois ärtynyt ja tätä on kestänyt jo nii kauan. Myös erikoista jos nyt just tuli joku normaali välivuoto.

Auttakaa niin mulla on jotain esittää et mitä se vois olla?

3

3652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      itsellä vähän vastaavanlaisia oireita, sinulla saattaa olla vti mikä edennyt munuaistulehdukseksi. selittäisi tuon "veren" valkovuodossa sekä kivun alavatsalla. myöskin nuo kylki- ja selkäkivut. kannattaa käydä tutkituttamassa ehdottomasti.

      omalla kohdalla kipua tuntuu virtsatessa ja ihan vaan ollessakin. kovin epämukavaa, tutkittu hiiva kystat ja virtsakivet, mitään ei löytynyt. virtsatietulehduksiin antibiootteja syöty, mutta paljastuikin että näisen 2 vuoden aikana on ollut vain yksi tällainen.

    • Anonyymi

      itsellä vähän vastaavanlaisia oireita, sinulla saattaa olla vti mikä edennyt munuaistulehdukseksi. selittäisi tuon "veren" valkovuodossa sekä kivun alavatsalla. myöskin nuo kylki- ja selkäkivut. kannattaa käydä tutkituttamassa ehdottomasti.

      omalla kohdalla kipua tuntuu virtsatessa ja ihan vaan ollessakin. kovin epämukavaa, tutkittu hiiva kystat ja virtsakivet, mitään ei löytynyt. virtsatietulehduksiin antibiootteja syöty, mutta paljastuikin että näisen 2 vuoden aikana on ollut vain yksi tällainen.

    • Anonyymi

      lisäisin vielä, että kyse voi olla renkaan aiheuttama limakalvokuivuus, sekin voi aiheuttaa samanlaisia oireita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe