http://www.mindfactory.de/
Eli minkälaisia kokemuksia on kyseisestä putiikista?
Onko tavarat tullut ehjinä perille ja ehjinä, tiedän että takuu/vaihto on hankalaa mutta mikäli tulevat ehjänä perille niin näin tuskin käy.
Mindfactory kokemuksia
6
914
Vastaukset
- 1366
Aina tullu ehjänä perille. Takuuseen ei ole tarvinnut vielä lähettää mitään mutta takuu hoituu normi kaavan mukaan. Pyydä kaupasta RMA lomake ja täytä se ja laita palautettava tavara postiin. Kauppa toiminut yli 16v joten kyllä homma toimii kuotettavasti.
Erittäin hyvin pakattu ollu ainakin minun tuotteet. Jopa yhden Full tornin olen tuolta tilannu ja sekin tuli ehjänä perille. Pari kolhua pakkauksessa mutta kotelo virheetön.
Ilmeisesti valmistja osannut laittaa kriittisiin kohtiin tarpeksi styroxia suojaamaan koteloa. - zakarus
erikoishyvät tarjoukset saa jälkikäteen perumisen ilman syytä.
englanniksi kirjoittava asiakaspalvelu kyllä tarjoaa perus copypastea siitä että mahdotonta, ja pallottelee asiakasta. Tilailin 800€ roinaa, mutta luulen että ostan suomesta.- 1366
Voisit postata myös sen mitä paketissa oli.
Aika luonnollista ettei ns shokkitarjouksena myytävää tuotetta voida myydä tappiolla rajattomasti.
Käsität kai että tällainen tarjous saa myös saksassa liikkeelle tuhansia ostajia. Mielestäni kuitenkin osoittaa hyvää asiakaspalvelua että kertovat suoraan etteivät voi toimittaa tilaamiasi tuotteita jos eivät voi.
Halpakauppa kuitenkin on ja ainakaan minulle ei ole koskaan vielä käynyt noin. Korvaavia edullisia tuotteita varmaan kuitenkin tuon liikkeen valikoimasta löytyy helposti. 1366 kirjoitti:
Voisit postata myös sen mitä paketissa oli.
Aika luonnollista ettei ns shokkitarjouksena myytävää tuotetta voida myydä tappiolla rajattomasti.
Käsität kai että tällainen tarjous saa myös saksassa liikkeelle tuhansia ostajia. Mielestäni kuitenkin osoittaa hyvää asiakaspalvelua että kertovat suoraan etteivät voi toimittaa tilaamiasi tuotteita jos eivät voi.
Halpakauppa kuitenkin on ja ainakaan minulle ei ole koskaan vielä käynyt noin. Korvaavia edullisia tuotteita varmaan kuitenkin tuon liikkeen valikoimasta löytyy helposti.Harvemmin on suomalaisestakaan kaupasta saanut niitä ns. virhetarjouksia, esim. 0,01€ maksavia näyttiksiä 100 kappaletta en saanut. Pelkkä peruutusviesti. Joku taisi saada aikanaan 30 eurolla (tai paljonko olikaan, pilkkuvirhe siinä oli) juuri julkaistun Xbox 360 Anttilasta, siinäpä se ja lentoliput on yleensä myyty ns. virhehintaan.
- Upsonpaska
Hyvä firma, mutta ei kannata tilata koska UPS
- Anonyymi
Miksi UPS haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889