Millainen tarviysee olla kutsu monikertaviisumiin? Minulla on venäläinen ystävä, jolla on yrritys Moskovassa. Kun saan kutsun, niin saa haettua nopeammin ja paljon halvemmin monikertaviisumin suurlähetystöstä kuin matkatoimistosta. Hieman mietin vaan sitä, että miten kutsuun merkitään matkojen määrä vai onko sillä edes mitään merkitystä? Minulla meni juuri vanha viisumi vanhaksi ja ajattelin uutta hakea itse.
Viisumin kutsu
6
241
Vastaukset
- hapla ei ooo hyvää
Pyydä vaan kustu niin vaikeuksia tulee rekisteröinnin suhteen ystävällesi , no ei muuta..vai että halvemmaksi ja nopeammaksi ??
- halvin tapa
Mitä te puhutte kutsusta? Matkatoimisto hoitaa sellaiset muodollisuudet. Kutsujana on joku Putinin virtuaalinen firma joka tietysti pientä maksua vastaa hoitaa kutsujan lakisääteiset "velvollisuudet".
Jos yksityinen henkilö yrittää laatia kutsua virallisten elimien kautta, hänestä tulee vääjäämättä "ulkolainen agentti". Eihän sellaisia enää tapeta mutta varmaan tulee vaikeuksia.- 120-61=?
Venäläiset osaavat tuonkin, ensin vaaditaan kutsu, joita sitten tehdään kasoittain hyvää korvausta vastaan. Lopulta kukaan ei kuitenkaan valvo, tietääkö viisumin haltija edes kuka hänet on mukamas kutsunut. Oikea vastaushan olisikin, kopiokone. Ja Suomi poika maksaa taas näille trokareille.
- SuperTiiviste
Ensimmäinen kirjoittaja kertoikin syyn kutsun käyttämiseen:
"Kun saan kutsun, niin saa haettua nopeammin ja paljon halvemmin monikertaviisumin suurlähetystöstä kuin matkatoimistosta."
Jos vastausta ei löydy Venäjän suurlähetystön (viisumikeskuksen) sivulta, kannattanee soittaa tai lähettää sähköpostia?
http://www.rusembassy.fi/SuomVisaInf.htm
Luulisi, että koska matkatoimistojen monikertaviisumeissa ei tarvitse etukäteen tietää matkojen määrää, niin ehkä niitä ei tarvitse tietää myöskään kutsuviisumeissa?
- Putin kutsuu
Olen hankkinut vuosiviisumin Helsingin rautatieasemalla olevasta venäläisestä matkatoimistosta. "Kutsuja" on ollut: Post. pred. respub. komi pri presidente rf, Moskva.
Olen päätellyt että Putin on kutsunut minut kylään! - Kutsu....
Yritän skannata mallin kutsuun. Mutta ei nyt yöllä.
Kutsuun ei merkitä mitään matkojen määrää, vain aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721147NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941144IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853