valokuvausfoorumi

valonkuvaajana

Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
Missä te näytätte ottamianne kuvia?

14

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotoksiaan näytille

      Mä näytän ensisijassa itse valitsemilleni kuvia facebook ”seinällä” ja Picasa nettialbumeissa. Pari albumeistani on julkisia.

    • tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

    • tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

      • nojoo tietty tuli kahteen kertaan. sori mut se ei ollu mun syy :D


    • "Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
      Missä te näytätte ottamianne kuvia? "

      Eipä juuri minnekkään, mikäli haluaa kommentteja, jotka ovat asiallisia ja kriittisiä yhtäaikaa.

      Thäts nice, exelent ja übercool -kommentit saa kyllä, erityisesti ulkomaalaisilta palveluilta.

      Lisäksi pitää muistaa, että tekniikkanarkit hallitsevat sivustoja ainakin suomalaisia sivuja.
      Kaiken pitää olla terävää ja selkeän kirkasta ja hienoa.

      Jos kuvaat ns taidekuvaa, valinnanvara on vielä heikompi.

    • bimme

      Onhan noita
      kamerafoorumi.fi
      kameralaukku.com
      digikamera.net
      jne..
      Tiedä sitten arvosteleeko / kommentoiko kukaan kuviasi..

    • riitanherkku
      • Copio-Kwanon

        "Itselle jo tilasin ennen tätä hinnan nostoa kun sai alle kolmella €"

        Olin aina tiennyt, että Canonlla mitään tee.
        Mutta johan kopiokonekkin maksaa abt satasen :-)


      • odotan

        No mää ootan kyllä siihen asti, kun ton saa tarjouksesta tai poistolaarista alle eurolla.


    • Hei, Joko olet saanut kuviasi näytille?

      Instragram (sitä käyttää tosi monet, minullekin joku ehdotti kun siellä tulee tykkäämisiä, en ole vielä jaksanut kokeilla)

      Flickr (kokeilin joskus, tuntui jotenkin kömpelöltä - ehkä en vain osannut)

      Imgur (aika helppo käyttää, olen laittanut lähemmäs 100 kuvaa)

      • Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

        Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.


      • nikon_d90 kirjoitti:

        Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

        Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

        No Tattis ei laiskuuttaan viitsi siirtää kuvia näytille. Laitin tämän pienen läjäyksen, kun duunissa tarvittiin kuvia sisäisiin infosivuihin.
        Yleensä teen kuvakoosteet ja lataan ne Youtubeen.


    • Super Major

      aukea.net

    • 500px

      Oma suosikkini on nykyään 500px, vaikka en kyllä pysty juuri noihin edellä mainittuihin vertaamaan, kun en ole niihin kuviani laittanut, paitsi flicr:iin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe