valokuvausfoorumi

valonkuvaajana

Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
Missä te näytätte ottamianne kuvia?

14

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotoksiaan näytille

Mä näytän ensisijassa itse valitsemilleni kuvia facebook ”seinällä” ja Picasa nettialbumeissa. Pari albumeistani on julkisia.

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• nojoo tietty tuli kahteen kertaan. sori mut se ei ollu mun syy :D

• "Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
      Missä te näytätte ottamianne kuvia? "

Eipä juuri minnekkään, mikäli haluaa kommentteja, jotka ovat asiallisia ja kriittisiä yhtäaikaa.

Thäts nice, exelent ja übercool -kommentit saa kyllä, erityisesti ulkomaalaisilta palveluilta.

Lisäksi pitää muistaa, että tekniikkanarkit hallitsevat sivustoja ainakin suomalaisia sivuja.
      Kaiken pitää olla terävää ja selkeän kirkasta ja hienoa.

Jos kuvaat ns taidekuvaa, valinnanvara on vielä heikompi.

• bimme

Onhan noita
      kamerafoorumi.fi
      kameralaukku.com
      digikamera.net
      jne..
      Tiedä sitten arvosteleeko / kommentoiko kukaan kuviasi..

• riitanherkku
      • Copio-Kwanon

"Itselle jo tilasin ennen tätä hinnan nostoa kun sai alle kolmella €"

Olin aina tiennyt, että Canonlla mitään tee.
        Mutta johan kopiokonekkin maksaa abt satasen :-)

• odotan

No mää ootan kyllä siihen asti, kun ton saa tarjouksesta tai poistolaarista alle eurolla.

• Hei, Joko olet saanut kuviasi näytille?

Instragram (sitä käyttää tosi monet, minullekin joku ehdotti kun siellä tulee tykkäämisiä, en ole vielä jaksanut kokeilla)

Flickr (kokeilin joskus, tuntui jotenkin kömpelöltä - ehkä en vain osannut)

Imgur (aika helppo käyttää, olen laittanut lähemmäs 100 kuvaa)

• Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

• nikon_d90 kirjoitti:

Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

No Tattis ei laiskuuttaan viitsi siirtää kuvia näytille. Laitin tämän pienen läjäyksen, kun duunissa tarvittiin kuvia sisäisiin infosivuihin.
        Yleensä teen kuvakoosteet ja lataan ne Youtubeen.

• Super Major

aukea.net

• 500px

Oma suosikkini on nykyään 500px, vaikka en kyllä pysty juuri noihin edellä mainittuihin vertaamaan, kun en ole niihin kuviani laittanut, paitsi flicr:iin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe