valokuvausfoorumi

valonkuvaajana

Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
Missä te näytätte ottamianne kuvia?

14

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotoksiaan näytille

Mä näytän ensisijassa itse valitsemilleni kuvia facebook ”seinällä” ja Picasa nettialbumeissa. Pari albumeistani on julkisia.

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• nojoo tietty tuli kahteen kertaan. sori mut se ei ollu mun syy :D

• "Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
      Missä te näytätte ottamianne kuvia? "

Eipä juuri minnekkään, mikäli haluaa kommentteja, jotka ovat asiallisia ja kriittisiä yhtäaikaa.

Thäts nice, exelent ja übercool -kommentit saa kyllä, erityisesti ulkomaalaisilta palveluilta.

Lisäksi pitää muistaa, että tekniikkanarkit hallitsevat sivustoja ainakin suomalaisia sivuja.
      Kaiken pitää olla terävää ja selkeän kirkasta ja hienoa.

Jos kuvaat ns taidekuvaa, valinnanvara on vielä heikompi.

• bimme

Onhan noita
      kamerafoorumi.fi
      kameralaukku.com
      digikamera.net
      jne..
      Tiedä sitten arvosteleeko / kommentoiko kukaan kuviasi..

• riitanherkku
      • Copio-Kwanon

"Itselle jo tilasin ennen tätä hinnan nostoa kun sai alle kolmella €"

Olin aina tiennyt, että Canonlla mitään tee.
        Mutta johan kopiokonekkin maksaa abt satasen :-)

• odotan

No mää ootan kyllä siihen asti, kun ton saa tarjouksesta tai poistolaarista alle eurolla.

• Hei, Joko olet saanut kuviasi näytille?

Instragram (sitä käyttää tosi monet, minullekin joku ehdotti kun siellä tulee tykkäämisiä, en ole vielä jaksanut kokeilla)

Flickr (kokeilin joskus, tuntui jotenkin kömpelöltä - ehkä en vain osannut)

Imgur (aika helppo käyttää, olen laittanut lähemmäs 100 kuvaa)

• Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

• nikon_d90 kirjoitti:

Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

No Tattis ei laiskuuttaan viitsi siirtää kuvia näytille. Laitin tämän pienen läjäyksen, kun duunissa tarvittiin kuvia sisäisiin infosivuihin.
        Yleensä teen kuvakoosteet ja lataan ne Youtubeen.

• Super Major

aukea.net

• 500px

Oma suosikkini on nykyään 500px, vaikka en kyllä pysty juuri noihin edellä mainittuihin vertaamaan, kun en ole niihin kuviani laittanut, paitsi flicr:iin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe