valokuvausfoorumi

valonkuvaajana

Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
Missä te näytätte ottamianne kuvia?

14

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotoksiaan näytille

Mä näytän ensisijassa itse valitsemilleni kuvia facebook ”seinällä” ja Picasa nettialbumeissa. Pari albumeistani on julkisia.

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• tee omat kotisivut. luultavasti sulla on jonkinverran ilmaista tilaa operaattorilta mistä oot nettiliittymän tilannu.
      ja dropboxiinki saa linkitettyä sivut.
      siinä muistaaksen ainakin 2 gigaa ilmaista tilaa joten sinne mahtuu kuvia pilvin pimein kun ei laita ihan täydessä koossa :)

• nojoo tietty tuli kahteen kertaan. sori mut se ei ollu mun syy :D

• "Mihinkä voisi aloitteleva kuvaaja laittaa omia tuotoksiaan näytille ja kommmentoitavaksi?
      Missä te näytätte ottamianne kuvia? "

Eipä juuri minnekkään, mikäli haluaa kommentteja, jotka ovat asiallisia ja kriittisiä yhtäaikaa.

Thäts nice, exelent ja übercool -kommentit saa kyllä, erityisesti ulkomaalaisilta palveluilta.

Lisäksi pitää muistaa, että tekniikkanarkit hallitsevat sivustoja ainakin suomalaisia sivuja.
      Kaiken pitää olla terävää ja selkeän kirkasta ja hienoa.

Jos kuvaat ns taidekuvaa, valinnanvara on vielä heikompi.

• bimme

Onhan noita
      kamerafoorumi.fi
      kameralaukku.com
      digikamera.net
      jne..
      Tiedä sitten arvosteleeko / kommentoiko kukaan kuviasi..

• riitanherkku
      • Copio-Kwanon

"Itselle jo tilasin ennen tätä hinnan nostoa kun sai alle kolmella €"

Olin aina tiennyt, että Canonlla mitään tee.
        Mutta johan kopiokonekkin maksaa abt satasen :-)

• odotan

No mää ootan kyllä siihen asti, kun ton saa tarjouksesta tai poistolaarista alle eurolla.

• Hei, Joko olet saanut kuviasi näytille?

Instragram (sitä käyttää tosi monet, minullekin joku ehdotti kun siellä tulee tykkäämisiä, en ole vielä jaksanut kokeilla)

Flickr (kokeilin joskus, tuntui jotenkin kömpelöltä - ehkä en vain osannut)

Imgur (aika helppo käyttää, olen laittanut lähemmäs 100 kuvaa)

• Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

• nikon_d90 kirjoitti:

Picasa album, helppo käyttää Picasan omalla ohjelmalla nimeltään Picasa.

Tattiaivo on laittanut jonnekin lähemmän 100 kuvaa mutta minulla on Picasa albumissa yli 4000 kuvaa.

No Tattis ei laiskuuttaan viitsi siirtää kuvia näytille. Laitin tämän pienen läjäyksen, kun duunissa tarvittiin kuvia sisäisiin infosivuihin.
        Yleensä teen kuvakoosteet ja lataan ne Youtubeen.

• Super Major

aukea.net

• 500px

Oma suosikkini on nykyään 500px, vaikka en kyllä pysty juuri noihin edellä mainittuihin vertaamaan, kun en ole niihin kuviani laittanut, paitsi flicr:iin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      189
      7257
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      127
      3280
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      116
      1942
    4. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      51
      1866
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      61
      1847
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1799
    7. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      81
      1776
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      6
      1675
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1561
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      69
      1393
    Aihe