Älä nouse osa 5

ssn87

”Miltä se kyrpä tuntuu?”
Maria tiesi, ettei Markku oikeasti ollut huolissaan. Mies tahtoi kuulla, että hän tahtoi lisää. Itkun sekaisella äänellä Maria sai puristettua huuliltaan sanat ”ihanalta, työnnä syvemmälle!”. Sillä hetkellä penis läpäisi viimeisenkin jännityksen ja Maria tunsi Markun työntyvän hirveällä voimalla sisäänsä ja läimäisevän samalla Marian pakaraa napakasti avokämmenellä.

Jos Maria olikin hetkellisesti toivonut, että nussiminen päättyisi siihen, hän oli väärässä. Markku hidasti tahtiaan, viivytteli jokaisella työnnöllä, ja nautiskeli. Viileät hikikarpalot putoilivat Marian selkään ja nussimisen jatkuessa Marian klitoris alkoi kihelmöidä. Kuin vahingossa hän alkoi vastata Markun työntöihin ja hangata pienin liikkein herkistynyttä klitorista tyynyä vasten.
”On se sitten mukava naida narttua, joka ymmärtää milloin on aika antaa. Tämän jälkeen sä et jaa enää muille kun mulle, tajuatko? Joka perjantai sä jätät pikkuhousut kotiin ja mä panen sua aamuun asti.”
Markun puhuessa työnnöt kiihtyivät ja voimistuivat. Markun ääni muuttui käheäksi ja Maria tunsi kiihkon paisuvan niin suureksi, että työnsi käden haaroihinsa ja hieroi klitoristaan palavan kiiman vallassa. Nyt kyrpä luisti suolessa ilman vastustusta. Markku laukesi huutaen ja Maria tuli oman käden kautta sillä hetkellä, kun veltostunut penis luiskahti spermavirran saattelemana ulos kipua tykyttävästä peräaukosta.

Maria nukahti nopeasti. Hän nukahti suoli ja vagina löysäksi nussittuna ja näki unta seuraavasta kerrasta, kun Markun suuret kourat vääntäisivät hänen vartaloaan vasten toimistopöytää ja paksu siitin avasi häntä pitkin, pakottavin työnnöin, jotka jatkuivat aina seuraavaan aamuun saakka.

2

6537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapa ittes.

--------------

• Anonyymi

Ihanaa kun iso kyrpä tuotti orgasmin!

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      326
      2983
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      64
      2721
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      123
      1747
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1460
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1100
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70