odotan...

kiharat hulmuten

innolla pääsyä Sea Breeze Beachiin ensi talvena, niin mielenkiintoista asiaa ja asianviertä on täältä luettu. Kivaa päästä itse toteamaan asioiden todenperäisyys Ja nauttimaan Goan ihanista ihmisistä ja auringosta.

12

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaa odottava

      Minäkin odotan innolla Goaan pääsyä. En tosin mainittuun hotelliin, josta minulla ei kokemusta olekaan. On sinne vielä niin pitkä aika ja hirmuinen matkakuume. Helmikuussa turkkilaisin siivin HEL-BOM-GOI.

    • riviera

      Olen asunut ko hotellissa ihan ok keskiverto hotelli. Hintaan nähden ihan ok. Silloin ainakin perusasiat toimi.hyvä sijainti rauhallinen paikka. Viihdyn itse enemmän nykyään candolim puolella. Maksan huoneesta enemmän uusia hotelleja tullut paljon goalle. Olen ns. Paluu lomailija goalla. Monenen vuoden takaa . En hae enään uusia nähtävyyksiä vaan rentoa lomailua toki reissattua sielläkin tulee muihin osavaltioihin junalla on ihan hyvä matkustaa.

      • Intiafani

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!


      • riviera
        Intiafani kirjoitti:

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!

        Löytyy sieltä vaikka mitä jos haluu mennä muualle. Jokaisen valinnan vapaus luojan kiitos.


      • Matkaa odottava
        Intiafani kirjoitti:

        Eikö sitä nyt muuta Intiasta löydy, kuin tuo Goa? Rantaviivaa Intiassa tuhansia kilometrejä!

        Löytyyhän Intiasta vaikka mitä, rantaviivaakin, mutta Goa on aina Goa. Minua se kiehtoo, eikä kukaan pakota sinua sinne matkustamaan.


      • ei Goalle
        Matkaa odottava kirjoitti:

        Löytyyhän Intiasta vaikka mitä, rantaviivaakin, mutta Goa on aina Goa. Minua se kiehtoo, eikä kukaan pakota sinua sinne matkustamaan.

        Goa ei tod. iske matkakohteena Intiassa, sama kun kertoisi käynneensä Kanarialla taikka jossain muussa taviskohteessa. No , jos ei muualle osaa mennä...

        Onhan niitä Intiassa muitakin paikkoja, ei tarvitse valittaa venäläisitä, rikkinäisistä rantavarjoista taikka samoista aamiaisista, jostain tjären hotellista...


      • Paljon nähnyt
        ei Goalle kirjoitti:

        Goa ei tod. iske matkakohteena Intiassa, sama kun kertoisi käynneensä Kanarialla taikka jossain muussa taviskohteessa. No , jos ei muualle osaa mennä...

        Onhan niitä Intiassa muitakin paikkoja, ei tarvitse valittaa venäläisitä, rikkinäisistä rantavarjoista taikka samoista aamiaisista, jostain tjären hotellista...

        Miksi teillä on niin kova murhe muista Intian reissaajista? Kai sitä Ihminen saa mennä matkoillaan ihan mihin itse haluaa.Minä olen naimisissa intialaisen kanssa ollut jo yli11v.Me kierrämme Intiaa käymme muuten sellaisissa paikoissa mistä "normaali "turistilla ei ole hajuakaan puhumattakaan,että osaisi hakea tai mennä näihin paikkoihin.Minä inhosin Goaa sydämmeni pohjasta,mutta koska asumme Keralassa jota rakastan yli kaiken.Melle ei kuitenkaan ole mahdollisuutta rillutella yhdessä täällä koska naiset eivät voi naapiskella tansista alkoholista julkisesti käymme aina noin 3-4 kertaa sesongin aikana Goalla naapiskelemassa.Viime sesongin aikana menimme Aramboliin ja sinne jymähdettiin kumpikin,turha nipotella kyllä Goalla oikeasti on Ihanaa ja vapaa.Nyt pyöritämme pientä yritystä Arambolissa ja nautimme elämästämme.Ei muuta kuin Sunset ja rummut ihanat ihmiset ja aikaa.Naapiskelkaa älkää tuomitko toisianne nähdään.


      • ei Goalle
        Paljon nähnyt kirjoitti:

        Miksi teillä on niin kova murhe muista Intian reissaajista? Kai sitä Ihminen saa mennä matkoillaan ihan mihin itse haluaa.Minä olen naimisissa intialaisen kanssa ollut jo yli11v.Me kierrämme Intiaa käymme muuten sellaisissa paikoissa mistä "normaali "turistilla ei ole hajuakaan puhumattakaan,että osaisi hakea tai mennä näihin paikkoihin.Minä inhosin Goaa sydämmeni pohjasta,mutta koska asumme Keralassa jota rakastan yli kaiken.Melle ei kuitenkaan ole mahdollisuutta rillutella yhdessä täällä koska naiset eivät voi naapiskella tansista alkoholista julkisesti käymme aina noin 3-4 kertaa sesongin aikana Goalla naapiskelemassa.Viime sesongin aikana menimme Aramboliin ja sinne jymähdettiin kumpikin,turha nipotella kyllä Goalla oikeasti on Ihanaa ja vapaa.Nyt pyöritämme pientä yritystä Arambolissa ja nautimme elämästämme.Ei muuta kuin Sunset ja rummut ihanat ihmiset ja aikaa.Naapiskelkaa älkää tuomitko toisianne nähdään.

        Ei kova murhe, vaan ihmettelen, kun mennään Goalle kuin Intiaa ei muualla olisikaan, lisäksi kuitenkin matkan jälkeen valitetaan sitä ja tätä. Täälläkin palstalla on ihme vääntöjä mm. hotellin aamiaisen yksitoikkoisuudesta ja jostain aurinkovarjoista.
        Ymmärrän, että monikaan ei uskalla lähteä muualle Intiaan kiertelemään, kun pääsee vaivoin Goalle jonkun tjären matkassa taikka on oppinut matkaamaan ensin pakettimatkoillaan Goalle, ei siitä sitten uskalla reviiriä yhtään laajentaa. Tähän nyt tietty takertuu taas joku palstan "vaki-Goanpätijä" joka väittää käynneensä vaikka missä muualla Intiassa, mutta todellisuudessa täältä palstalata ei löydy sitten tietämystä mistään muualta kuin juuri Goalta ja sekin suureksi osaksi vain sieltä mihin matkatoimistot pakettilaisia vievät. Poikkeuksia tietty muutamia (mm. Perapappa, Omat matkat Intiaan, Alibaug) jotka käyvät joskus heittämässä kommenttia ja ovat matkanneet muuallakin Intiassa. Pakkaspakolaisella asiallisia kommentteja Goalta.


      • tutaruttaitutaa
        ei Goalle kirjoitti:

        Ei kova murhe, vaan ihmettelen, kun mennään Goalle kuin Intiaa ei muualla olisikaan, lisäksi kuitenkin matkan jälkeen valitetaan sitä ja tätä. Täälläkin palstalla on ihme vääntöjä mm. hotellin aamiaisen yksitoikkoisuudesta ja jostain aurinkovarjoista.
        Ymmärrän, että monikaan ei uskalla lähteä muualle Intiaan kiertelemään, kun pääsee vaivoin Goalle jonkun tjären matkassa taikka on oppinut matkaamaan ensin pakettimatkoillaan Goalle, ei siitä sitten uskalla reviiriä yhtään laajentaa. Tähän nyt tietty takertuu taas joku palstan "vaki-Goanpätijä" joka väittää käynneensä vaikka missä muualla Intiassa, mutta todellisuudessa täältä palstalata ei löydy sitten tietämystä mistään muualta kuin juuri Goalta ja sekin suureksi osaksi vain sieltä mihin matkatoimistot pakettilaisia vievät. Poikkeuksia tietty muutamia (mm. Perapappa, Omat matkat Intiaan, Alibaug) jotka käyvät joskus heittämässä kommenttia ja ovat matkanneet muuallakin Intiassa. Pakkaspakolaisella asiallisia kommentteja Goalta.

        Täytyyhän sitä vanhan ihmisen aluksi mennä haistelemaan ja tunnustelemaan ilmapiiriä, ja siitä sit........- kun on nuori ja terve, niin kuuluu mennäkkin ennakkoluulottomasti paikasta toiseen, niin kuin meikäläinenkin aikoinaan


      • Omat matkat Intiaan
        tutaruttaitutaa kirjoitti:

        Täytyyhän sitä vanhan ihmisen aluksi mennä haistelemaan ja tunnustelemaan ilmapiiriä, ja siitä sit........- kun on nuori ja terve, niin kuuluu mennäkkin ennakkoluulottomasti paikasta toiseen, niin kuin meikäläinenkin aikoinaan

        No voihan sitä Goan käydä katsastamassa, jos haluaa massan mukana mennä...
        Intia on kuitenkin täynnä toinen toistaa kiehtovampia paikkoja, joissa voi vaan oleilla taikka sitten bilettää, Goalle ei tarvitse välttämättä mennä.
        Mikäs sen mukavampaa, kuin istuskella illan hämärtyessä parvekkeella, kuunnella heinäsirkkojen siritystä ja katsella lepakoiden lentämistä öisille retkilleen tummuvassa illassa. Jossain kaukana junan pilli huutaa.
        Päivällä voi kävellä puhtaalla merenrannalla monta kilometriä kaikessa rauhassa. http://aijaa.com/lYG5fx Auringonlaskun aikaan tulee jokunen paikallinen nuori rannalle viettämään aikaa ja pelaamaan lentopalloa ja kahlaamaan vedessä. http://aijaa.com/Vnvywf
        Aamuja tässä itselläkin sen verran, että mukavuutta arvostaa.


      • Mummeli +60
        Omat matkat Intiaan kirjoitti:

        No voihan sitä Goan käydä katsastamassa, jos haluaa massan mukana mennä...
        Intia on kuitenkin täynnä toinen toistaa kiehtovampia paikkoja, joissa voi vaan oleilla taikka sitten bilettää, Goalle ei tarvitse välttämättä mennä.
        Mikäs sen mukavampaa, kuin istuskella illan hämärtyessä parvekkeella, kuunnella heinäsirkkojen siritystä ja katsella lepakoiden lentämistä öisille retkilleen tummuvassa illassa. Jossain kaukana junan pilli huutaa.
        Päivällä voi kävellä puhtaalla merenrannalla monta kilometriä kaikessa rauhassa. http://aijaa.com/lYG5fx Auringonlaskun aikaan tulee jokunen paikallinen nuori rannalle viettämään aikaa ja pelaamaan lentopalloa ja kahlaamaan vedessä. http://aijaa.com/Vnvywf
        Aamuja tässä itselläkin sen verran, että mukavuutta arvostaa.

        Se on sitten tasan 1 kuukausi ja sitten intiaan 5kk.Pois täältä sateesta ja tulevasta talvesta kyllä matkakuume kohoamassa.Rattoisia reissuja


      • Aurinkotreffit
        Mummeli +60 kirjoitti:

        Se on sitten tasan 1 kuukausi ja sitten intiaan 5kk.Pois täältä sateesta ja tulevasta talvesta kyllä matkakuume kohoamassa.Rattoisia reissuja

        Marraskuun ekana lähtö ja kotiin huhtikuun 15 pv.
        Ei kovin harmita lähteä aurinkoa tapaamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe