Googlen pikaviesti palvelu Gtalk muuttui tuossa hangouts palveluksi. Kuitenkin vanha Gtalk 1.0.0.105 versio toimii, mutta nyt ongelmana on, että sekin on alkanut nyt kaatuilemaan ja uudelleen asennus ei auta. Google ei tue enään Gtalk palvelua ja hangouttia mainostetaan. Tässä muodostuu se pulma, hangouts on vain selaimella tai android puhelimella toimiva pikaviestitin. Joten jos haluaa vaihtaa Gtalkin hangouts palveluun on käyttäjän ladattava google chrome, tässä kohtaan tulee se että Google on kuin NSA ja haluaa valvoa ihmisiä. Sillä Google valvoo google chromen käyttäjiä ja seuraa millä sivuilla he käyvät. Google ei edes tarjoa Gtalkin kaltaista erikseen asennettavaa pikaviestitintä.
Ymmärtäkää ihmiset google chrome on huono selain! Internet Explorer toimii kun ei asenna lisäohjelmia siihen ja mozilla firefox on turvallinen. Välttäkää valvontaa, Välttäkää Chromea.
Google yrittää "chromeistaa" kaikki ihmiset.
Google valvoo
1
108
Vastaukset
- näkymätön suku
Google on paras, me emme käytä siinä koskaan omaa nimeämme, kaikessa on tekaistu nimi, näin yksinkertaista se on.
on vain yksi sp oikealla nimellä, [email protected] ja sieltä siirto, uusille kirjoittajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146