Ajattelin jospa tämän kautta voisin löytää jonkun kohtalotoverin, kenen kanssa voisin jakaa omia ajatuksia tästä matkasta äidiksi ja puolestaan toveri tietenkin jakaisi ilot ja surut minun kanssani. Vaikka isännän kanssa asiasta puhuminen onnistuu, niin onhan se ihan erilaista saada keskustella asioista toisen naisen kanssa joka on samassa tilanteessa.
Minä olen 25 vuotias nainen ja haaveena on perhe. Tehokasta yrittämistä on takana kohta vuosi mutta n. 5 vuotta ovat olleet "tulee jos on tullakseen"-menolla. Toistaiseksi koen itseni lapsettomaksi ja kamppailen tämän tunteen kanssa päivittäin. Mitään ei yksinkertaisesti tapahdu..
Elätkö samassa vaiheessa ja kaipaatko vertaistukea? Olisi todella kiva löytää joku toveri.
Kerro itsestäsi niin voidaan vaihtaa yhteystietoja? :-)
Olisikos?
Toveria vailla
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472