Ylivoimaisesti suosituin ja käytetyin aromaterapeuttinen luonnonyrtti on kasvi nimeltään Tupakka.
Suosituin
6
1188
Vastaukset
- hymy
sinä se olet oikea tuoksu ihminen, mut oikeesti laventeli on paras eteerisistä öljyistä. joka vaivaan, olen käyttänyt itse monta vuotta ja aina paranee.
- Terapeutti
suositumpi aromaterapeuttinen aroma on anusgas, jota on käytetty erittäin tehokkaasti ystävien ja tuntemattomien henkilöidenkin karkoittamiseen.
- paukkupylly
Olen vuosikausia terapoinut sillä tuttuja ja tuntemattomia ja teho on ollut taattu. Parhaimmillaan se räjäyttää ihmiset nauruun ja nauru, jos mikä on hyvää terapiaa.
- geri
Olen kuullut tuoksuista, jotka poistavat pinttynyttä tupakanhajua erityisen hyvin. Tietäisikö joku, jos niitä saa Suomesta?
- ukin kotona käyttänyt
Febrezea hyvinvarustetuista marketeista. Ukin koti haisee piuttyneelle elämälle ja raikastui kun ruiskutin tuolinpäälliset ja matot. Pestävt verhot jne tietty pesukoneeseen !
- vie hajut ja tuoksut
Kokeiltu on.
Voi myös käyttää huuhteluaineen sijaan pesukoneessa.
Voi lisätä pesuveteen, kun pesee lattiaa/pyyhkii pintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265