Half life 45minas läpi

Pr0 Peluri

Ajatelkaahan ihmiset miten joku voi pelata Half Lifen 45 minuutissa läpi, ilman mitään koodeja. Uskoin tämän vasta kun itse näin tämän videon.
Monilla varmasti menee tuo 45 minuuttia jo päävastuksen kukistamiseen..?
Tämä peluri kyllä käytti kaikkia mahdollisia pelin bugeja jotka nopeuttivat pelin kulkua, mutta itse en pystyisi tuohon mitenkään. Miehen on täytynyt jankata aika paljon Half Lifea.. :)
Minulla itsellä menee HL n.2tunnissa, ilman bugien apua.

11

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä on ollu tääl monta kertaa. Eikä toi mikään ihmeellinen juttu oo. Se tyyppi kuulemma oikas aika paljon joissaki vaiheissa.

• meredith

Melkoista taitoa kyllä vaatii noin nopea läpipeluu. Mutta mahtaako tuollaisella hoppuilulla todella ehtiä nauttimaan pelistä? Minulle tärkeintä on nauttia pelistä itsestään, ei koettaa saada uutta MM-tulosta tappojen määrässä tai nopeudessa. Itsellä meni Half-Lifen läpipeluuseen reilusti enemmän aikaa, mutta kylläpä siitä edestä oli sitten hauskaa. Mitä mieltä olette, olenko ainoa jolle itse peli on tärkein?

• cio

tuskimpa se tyyppi ekalla kerralla sitä pelii on menny läpi 45min ja juossut täysillä, kyllä varmaan on pelannut ekalla kerralla ihan rauhassa ja tutkinut paikkoja. luulen että se on menny hl läpi aikas pirun monta kertaa ja huomannut että osaa pelin nii hyvin ulkoo että tehnyt siitä tollasen speedrunin ja onhan se aika hurjaa menoo, hyvää viihdettä

• jeppisjee

voisko joku kertoo et mistä ton videon vois ladata

• dddddd

joo aikasen huima oli vähän oiko kyllä mtta ei siinä...jä pää pirunkin tappo minuuttiin :D...se oli aika veikeetä

• zxc

Kuinkahan monetta kertaa tääl jauhetaa siint 45 minuutin videost ?

• okl

mitä sit vaiks jauhettais 2000000 kertaa

• zxc.
        okl kirjoitti:

mitä sit vaiks jauhettais 2000000 kertaa

Alkaa vaa kyllästyttää samat viestit.

• fswghh
        zxc. kirjoitti:

Alkaa vaa kyllästyttää samat viestit.

no jos näät samasta aiheesta viestin ni ei sun oo pakko sitä lukee

• Peelo

Sen äiti on varmaan tosi ylpee tollasest no-life suorituksest!!!!1111one1111!!!! Kyl katteeks käy...pah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe