Apina, heh heh.
hi hi hi
10
128
Vastaukset
- hello
hello
- Suden astuma
sekopää. Heh heh.
Kertokaapa, miksi juuri minulle on suotu niin paljon älyä ja voimaa. Moni muu on jäänyt paljon vähemmälle. Miksi kaikki viisaus pakkautuu minun päähäni?
- enpä tiedä
viisaudesta mutta pas..kaa siellä tuntuu riittävän.
- Kyllä sinne jokin
pakkautuu... Ennen kuin se poksahtaa, niin mene lähelle kunnan jätevedenpuhdistamoa.
Kyllä sinne jokin kirjoitti:
pakkautuu... Ennen kuin se poksahtaa, niin mene lähelle kunnan jätevedenpuhdistamoa.
Kampaahan naamas.
Susianalyytikko kirjoitti:
Kampaahan naamas.
Heh heh, mietipäs millä on niin karvanen naama, että sitä voi kammata. Alkaa a-kirjaimella ja myöskin päättyy a-kirjaimeen, hi hi hi......
- ei hyvää päivää
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, mietipäs millä on niin karvanen naama, että sitä voi kammata. Alkaa a-kirjaimella ja myöskin päättyy a-kirjaimeen, hi hi hi......
Minkä ikäistä porukkaa täälä oikein keskustelee? kun jutut on peruskoulu tasolla tai sitäkin alempana
ei hyvää päivää kirjoitti:
Minkä ikäistä porukkaa täälä oikein keskustelee? kun jutut on peruskoulu tasolla tai sitäkin alempana
Heh heh, apina tekee heti sen johtopäätöksen, että on koululaistasoa, jos itse osaa vastata kysymykseen. Ilmeisesti hoksasit, mitä tarkoitin karvanaamalla? Ja oletkos lisäksi vielä jokin lapsivihaaja, kun niin halveksivasti puhut koululaisista?
- Justfjiir
Vittu viiraako teillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777