kuukautiset vaan jatkuvat

Oon 14 vuotias, syöny e-pilleritä n.8kuukautta muuten ollu koko ajan normaali kukautiskierto, mutta nyt kestäny jo reilut 2 viikkoa. Osaisko joku auttaa tai onko ollu vastaavia tapauksii?
366
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Eräällä tuttavalla oli tollanen, sillä todettiin kohdunkaulan syöpä, se kuoli sit 2 vuotta myöhemmin siihe :(

Äänestä
  • Toivottavasti tähän nyt löytyis joku toinen syy!

    Äänestä

Pillerit voivat aiheuttaa vuotohäiriöitä. Jos tuo jatkuu pitkäänkin, mene lääkäriin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


14v kirjoitti:

Oon 14 vuotias, syöny e-pilleritä n.8kuukautta muuten ollu koko ajan normaali kukautiskierto, mutta nyt kestäny jo reilut 2 viikkoa. Osaisko joku auttaa tai onko ollu vastaavia tapauksii?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu