Ostetaan hyvään kotiin pentu. 1 vuotiaan collien kaveriksi ja koko perheen jäseneksi. Osamaksu mahdollisuudella. Jos joku tietää hyvän kasvattajan niin kiitos tiedosta!
Yhteystiedot: [email protected]
M: ranskanbuldoggi
3
126
Vastaukset
- Kiska
Miksi et ota lainaa ja osta sillä koiraa? Rahoitusvaihtoehtoja on useita!
Miksi kasvattajan pitäisi toimi sinun pankkinasi?
Ranskiksille taitaa olla kysyntää muutenkin, että hyvien kasvattajien ei tarvitse osarilla myydä mitään... Itse olen kysellyt usealta kasvattajalta ja nyt odottelen omaani syntyväksi syksyn aikana... sinä aikana säästän puuttuvat pennoset ja maksan pentuni samalla kun sen saan.Totta tuokin. Yritän säästää parhaani mukaan työttömånä. Ja luottotietoja ei ole eli ei laina!
- hgtr4
Jaa mitähän ne "hyvät" kasvattajat mahtavat olla? Varsinkin tälläisen lyttykuonoisen sairaan rodun kohdalla on aika outoa puhua hyvistä kasvattajista.
Mitä tulee osamaksukauppaan, niin se on ihan yleinen kauppamuoto myös koirien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820