Kirjoitin tästä alemmassakin viestiketjussa, mutta kysyn vielä erikseen, onko kellään kokemusta Finnmatkojen kautta tehdyistä matkoista Sri Lankaan ja mahdollisesti hotellista Club Palm Garden tai Confifi Beach? Kokemukset Sri Lankasta yleensäkin ovat tervetulleita :)
Finnmatkat?
1
330
Vastaukset
- Reissaaja
Sri Lanka on tosi upea paikka... Pitkiä palmujen reunustamia hiekkarantoja ja lämpöä, mutta jos haluaa matkaltaan muutakin kuin auringon ottoo niin Sri Lankassa pystyy tutustumaan myös paikallisten arkipäivään ja nähtävyyksiä on paljon. Maa on kuitenkin kehitysmaa ja siellä tulee näkemään köyhyyttä ja likaisuutta, mutta ohmiset ovat todella ystävävällisiä.
Finnmatkat ei ole mikään paras matkanjärjestäjä. Sen retket paikanpäällä on tosi kalliita ja ei ole ees varmaa saako rahoilleen kunnon vastinetta. Viimekskin kävi niin että bussi hajos kesken reissun ja kahen päivän retkellä yöpyminen oli tosi huonossa hotellissa vaikka jouduttiin maksaa siitä hirveesti. Eli kannattaa valita mielummin aurinkomatkat tai tjäreborg. Finnmatkat huonontu sen jälkeen kun se yhisty niitten muitten huonojen matkanjärjestäjien kanssa. Hinnat nousi ja palvelut ja hotellit huononi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255