Sisko on paska

Gjkhdt

Mun isosisko ärsyttää mua tahallaan ja välillä se ei puhu mulle mitään. Toinen sisko ei oo koskaan puhunu mulle. Mun isosisko osti longboardin ja nyt se kiristää mua sillee et se sanoi et en saa rullailla sillä jos ärsytän sitä mut sit se ite ärsyttää mua esim haukkuu, ei puhu mulle ja tänäänki ku pelasin jalkapalloo nii se vaa tuli ja potkas sen pallon kauas ja sit se vaa hymyili ja käveli pois. En tajuu miks kaikki inhoo mua tekis vaa mieli lähettää siskolle viesti et joku päivä tapan itteni sun takia. En haluis puhuu sille mut haluun oikeesti rullailla! Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmältä mut en tiiä mitä tekisin itken vaa koko ajan ku mun perhe on niin paska. Mun isosisko siis se joka ärsyttää mua on aina ollu vanhempien lellikki ja kaikki on aina ollu mun syytä. Mitä mun pitäis tehä?

6

2090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkaaa

Sano sun vanhemmille siitä. Puhu siskos kanssa miltä susta tuntuu. Voit puhuu jollekki sulle tärkeelle ihmisille tosta. Sori jos on jotenki töykeä viesti. Onko sulla kik, jos on nii tuu kikkaan riggeh

• Jjlkcjnvhjk

Musta paskaan sisareen tai sisaruksiin kannattaa katkasta välit, miks kärsiä? Mää katkasin ja voin oikestaan paremmin, enemmäm oma rauha.

• Sul on vaikee tilanne, ja joo kannatan tota ekaa viestii

• Jjlkcjnvhjk

Mulla on kans paska sisar, katkasin välit siihen paskaan, perintö kiista kai viimeisteli eli tulehdutti välit ties lopullisesti, kaikki ei saa kivaa siskoo kai. Huono sisar suhde voi olla myös ns sukuvika ja katkera lapsuus, ne kaikki tekee oman seoksensa eli haittansa.

• Jjlkcjnvhjk

Katkase välit siihen paskaan.

• Anonyymi

Haistata sille paska ja katkaise välit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      82
      4260
    2. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      116
      3293
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      121
      3277
    4. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2724
    5. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      218
      2514
    6. "Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä

Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk
      Tv-sarjat
      19
      2171
    7. Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?

Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella
      Tv-sarjat
      11
      2006
    8. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      29
      1944
    9. Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?

Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.
      Tv-sarjat
      0
      1903
    10. Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa

Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk
      Maailman menoa
      45
      1886
    Aihe