Mun isosisko ärsyttää mua tahallaan ja välillä se ei puhu mulle mitään. Toinen sisko ei oo koskaan puhunu mulle. Mun isosisko osti longboardin ja nyt se kiristää mua sillee et se sanoi et en saa rullailla sillä jos ärsytän sitä mut sit se ite ärsyttää mua esim haukkuu, ei puhu mulle ja tänäänki ku pelasin jalkapalloo nii se vaa tuli ja potkas sen pallon kauas ja sit se vaa hymyili ja käveli pois. En tajuu miks kaikki inhoo mua tekis vaa mieli lähettää siskolle viesti et joku päivä tapan itteni sun takia. En haluis puhuu sille mut haluun oikeesti rullailla! Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmältä mut en tiiä mitä tekisin itken vaa koko ajan ku mun perhe on niin paska. Mun isosisko siis se joka ärsyttää mua on aina ollu vanhempien lellikki ja kaikki on aina ollu mun syytä. Mitä mun pitäis tehä?
Sisko on paska
6
2191
Vastaukset
- kikkaaa
Sano sun vanhemmille siitä. Puhu siskos kanssa miltä susta tuntuu. Voit puhuu jollekki sulle tärkeelle ihmisille tosta. Sori jos on jotenki töykeä viesti. Onko sulla kik, jos on nii tuu kikkaan riggeh
- Jjlkcjnvhjk
Musta paskaan sisareen tai sisaruksiin kannattaa katkasta välit, miks kärsiä? Mää katkasin ja voin oikestaan paremmin, enemmäm oma rauha.
Sul on vaikee tilanne, ja joo kannatan tota ekaa viestii
- Jjlkcjnvhjk
Mulla on kans paska sisar, katkasin välit siihen paskaan, perintö kiista kai viimeisteli eli tulehdutti välit ties lopullisesti, kaikki ei saa kivaa siskoo kai. Huono sisar suhde voi olla myös ns sukuvika ja katkera lapsuus, ne kaikki tekee oman seoksensa eli haittansa.
- Jjlkcjnvhjk
Katkase välit siihen paskaan.
- Anonyymi
Haistata sille paska ja katkaise välit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463