Sisko on paska

Gjkhdt

Mun isosisko ärsyttää mua tahallaan ja välillä se ei puhu mulle mitään. Toinen sisko ei oo koskaan puhunu mulle. Mun isosisko osti longboardin ja nyt se kiristää mua sillee et se sanoi et en saa rullailla sillä jos ärsytän sitä mut sit se ite ärsyttää mua esim haukkuu, ei puhu mulle ja tänäänki ku pelasin jalkapalloo nii se vaa tuli ja potkas sen pallon kauas ja sit se vaa hymyili ja käveli pois. En tajuu miks kaikki inhoo mua tekis vaa mieli lähettää siskolle viesti et joku päivä tapan itteni sun takia. En haluis puhuu sille mut haluun oikeesti rullailla! Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmältä mut en tiiä mitä tekisin itken vaa koko ajan ku mun perhe on niin paska. Mun isosisko siis se joka ärsyttää mua on aina ollu vanhempien lellikki ja kaikki on aina ollu mun syytä. Mitä mun pitäis tehä?

6

1915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkaaa

Sano sun vanhemmille siitä. Puhu siskos kanssa miltä susta tuntuu. Voit puhuu jollekki sulle tärkeelle ihmisille tosta. Sori jos on jotenki töykeä viesti. Onko sulla kik, jos on nii tuu kikkaan riggeh

• Jjlkcjnvhjk

Musta paskaan sisareen tai sisaruksiin kannattaa katkasta välit, miks kärsiä? Mää katkasin ja voin oikestaan paremmin, enemmäm oma rauha.

• Sul on vaikee tilanne, ja joo kannatan tota ekaa viestii

• Jjlkcjnvhjk

Mulla on kans paska sisar, katkasin välit siihen paskaan, perintö kiista kai viimeisteli eli tulehdutti välit ties lopullisesti, kaikki ei saa kivaa siskoo kai. Huono sisar suhde voi olla myös ns sukuvika ja katkera lapsuus, ne kaikki tekee oman seoksensa eli haittansa.

• Jjlkcjnvhjk

Katkase välit siihen paskaan.

• Anonyymi

Haistata sille paska ja katkaise välit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe