Sisko on paska

Gjkhdt

Mun isosisko ärsyttää mua tahallaan ja välillä se ei puhu mulle mitään. Toinen sisko ei oo koskaan puhunu mulle. Mun isosisko osti longboardin ja nyt se kiristää mua sillee et se sanoi et en saa rullailla sillä jos ärsytän sitä mut sit se ite ärsyttää mua esim haukkuu, ei puhu mulle ja tänäänki ku pelasin jalkapalloo nii se vaa tuli ja potkas sen pallon kauas ja sit se vaa hymyili ja käveli pois. En tajuu miks kaikki inhoo mua tekis vaa mieli lähettää siskolle viesti et joku päivä tapan itteni sun takia. En haluis puhuu sille mut haluun oikeesti rullailla! Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmältä mut en tiiä mitä tekisin itken vaa koko ajan ku mun perhe on niin paska. Mun isosisko siis se joka ärsyttää mua on aina ollu vanhempien lellikki ja kaikki on aina ollu mun syytä. Mitä mun pitäis tehä?

6

2119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkaaa

Sano sun vanhemmille siitä. Puhu siskos kanssa miltä susta tuntuu. Voit puhuu jollekki sulle tärkeelle ihmisille tosta. Sori jos on jotenki töykeä viesti. Onko sulla kik, jos on nii tuu kikkaan riggeh

• Jjlkcjnvhjk

Musta paskaan sisareen tai sisaruksiin kannattaa katkasta välit, miks kärsiä? Mää katkasin ja voin oikestaan paremmin, enemmäm oma rauha.

• Sul on vaikee tilanne, ja joo kannatan tota ekaa viestii

• Jjlkcjnvhjk

Mulla on kans paska sisar, katkasin välit siihen paskaan, perintö kiista kai viimeisteli eli tulehdutti välit ties lopullisesti, kaikki ei saa kivaa siskoo kai. Huono sisar suhde voi olla myös ns sukuvika ja katkera lapsuus, ne kaikki tekee oman seoksensa eli haittansa.

• Jjlkcjnvhjk

Katkase välit siihen paskaan.

• Anonyymi

Haistata sille paska ja katkaise välit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      147
      7922
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      132
      3189
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      164
      2082
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      91
      1814
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      160
      1711
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1617
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      138
      1302
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      924
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      89
      921
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      814
    Aihe