Mun isosisko ärsyttää mua tahallaan ja välillä se ei puhu mulle mitään. Toinen sisko ei oo koskaan puhunu mulle. Mun isosisko osti longboardin ja nyt se kiristää mua sillee et se sanoi et en saa rullailla sillä jos ärsytän sitä mut sit se ite ärsyttää mua esim haukkuu, ei puhu mulle ja tänäänki ku pelasin jalkapalloo nii se vaa tuli ja potkas sen pallon kauas ja sit se vaa hymyili ja käveli pois. En tajuu miks kaikki inhoo mua tekis vaa mieli lähettää siskolle viesti et joku päivä tapan itteni sun takia. En haluis puhuu sille mut haluun oikeesti rullailla! Tää kuulostaa ihan sairaan tyhmältä mut en tiiä mitä tekisin itken vaa koko ajan ku mun perhe on niin paska. Mun isosisko siis se joka ärsyttää mua on aina ollu vanhempien lellikki ja kaikki on aina ollu mun syytä. Mitä mun pitäis tehä?
Sisko on paska
6
2058
Vastaukset
- kikkaaa
Sano sun vanhemmille siitä. Puhu siskos kanssa miltä susta tuntuu. Voit puhuu jollekki sulle tärkeelle ihmisille tosta. Sori jos on jotenki töykeä viesti. Onko sulla kik, jos on nii tuu kikkaan riggeh
- Jjlkcjnvhjk
Musta paskaan sisareen tai sisaruksiin kannattaa katkasta välit, miks kärsiä? Mää katkasin ja voin oikestaan paremmin, enemmäm oma rauha.
Sul on vaikee tilanne, ja joo kannatan tota ekaa viestii
- Jjlkcjnvhjk
Mulla on kans paska sisar, katkasin välit siihen paskaan, perintö kiista kai viimeisteli eli tulehdutti välit ties lopullisesti, kaikki ei saa kivaa siskoo kai. Huono sisar suhde voi olla myös ns sukuvika ja katkera lapsuus, ne kaikki tekee oman seoksensa eli haittansa.
- Jjlkcjnvhjk
Katkase välit siihen paskaan.
- Anonyymi
Haistata sille paska ja katkaise välit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715545Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2724857Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393168Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1032630Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52092Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3362052Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651771Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21546