viimeiset vuodet kriisissä elänyt. hyviäkin hetkiä mukaan mahtunut, nyt paha olo täyttää mieliä...kertokaa mikä paras ratkaisu, mennä vai jäädä:(
kriisi menossa
1
61
Vastaukset
Hei
asumisen asiat sinä osaat aina hoitaa hienosti, olet kekseliäs ja nopea. hyvät hetket liitän ainakin asumismuotoon, ehdottomasti.
sitten sinä olet auttanut toista naista kirjallisissa hommissa, mutta kiitos jäi laihan puoleiseksi. älä siitä välitä, hoitakoon itse loput jos niin pihi on. sinä osaat hoitaa ne asiat paljon nopeammin ja tarkemmin.
olet muuttanut ja muuttunut, näen uusia alkuja. sinulla on kyllä paljon onnea matkassasi! jos miehen suhteen kysyt, niin minä näen niin että on parempi mennä, kuin jäädä. mies on henkisesti jo lähtenyt omille teilleen.
jos olet rahan suhteen ollut kriisissä, mitä epäilen, se ei jatkossa kuitenkaan näytä huonolta. tässä on hyvä asumissopimus ja työtäkin riittää.
sinun ja tämän miehen välillä on niin paljon synkkää metsää, että pääsisit paljon helpommalla kun katselisit sinisiä rantoja ja keltaisia viljapeltoja. jätä se metsä omaan rauhaansa, siellä ne itikat inisevät.
teen myös pitkiä tulkintoja jos sinua joskus kiinnostaisi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483