kriisi menossa

Jaana2

viimeiset vuodet kriisissä elänyt. hyviäkin hetkiä mukaan mahtunut, nyt paha olo täyttää mieliä...kertokaa mikä paras ratkaisu, mennä vai jäädä:(

1

63

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

asumisen asiat sinä osaat aina hoitaa hienosti, olet kekseliäs ja nopea. hyvät hetket liitän ainakin asumismuotoon, ehdottomasti.
      sitten sinä olet auttanut toista naista kirjallisissa hommissa, mutta kiitos jäi laihan puoleiseksi. älä siitä välitä, hoitakoon itse loput jos niin pihi on. sinä osaat hoitaa ne asiat paljon nopeammin ja tarkemmin.

olet muuttanut ja muuttunut, näen uusia alkuja. sinulla on kyllä paljon onnea matkassasi! jos miehen suhteen kysyt, niin minä näen niin että on parempi mennä, kuin jäädä. mies on henkisesti jo lähtenyt omille teilleen.

jos olet rahan suhteen ollut kriisissä, mitä epäilen, se ei jatkossa kuitenkaan näytä huonolta. tässä on hyvä asumissopimus ja työtäkin riittää.

sinun ja tämän miehen välillä on niin paljon synkkää metsää, että pääsisit paljon helpommalla kun katselisit sinisiä rantoja ja keltaisia viljapeltoja. jätä se metsä omaan rauhaansa, siellä ne itikat inisevät.

teen myös pitkiä tulkintoja jos sinua joskus kiinnostaisi.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      38
      1919
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      90
      1025
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      292
      887
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      810
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      295
      808
    6. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      49
      789
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      704
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      665
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      647
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      613
    Aihe