viimeiset vuodet kriisissä elänyt. hyviäkin hetkiä mukaan mahtunut, nyt paha olo täyttää mieliä...kertokaa mikä paras ratkaisu, mennä vai jäädä:(
kriisi menossa
1
<50
Vastaukset
Hei
asumisen asiat sinä osaat aina hoitaa hienosti, olet kekseliäs ja nopea. hyvät hetket liitän ainakin asumismuotoon, ehdottomasti.
sitten sinä olet auttanut toista naista kirjallisissa hommissa, mutta kiitos jäi laihan puoleiseksi. älä siitä välitä, hoitakoon itse loput jos niin pihi on. sinä osaat hoitaa ne asiat paljon nopeammin ja tarkemmin.
olet muuttanut ja muuttunut, näen uusia alkuja. sinulla on kyllä paljon onnea matkassasi! jos miehen suhteen kysyt, niin minä näen niin että on parempi mennä, kuin jäädä. mies on henkisesti jo lähtenyt omille teilleen.
jos olet rahan suhteen ollut kriisissä, mitä epäilen, se ei jatkossa kuitenkaan näytä huonolta. tässä on hyvä asumissopimus ja työtäkin riittää.
sinun ja tämän miehen välillä on niin paljon synkkää metsää, että pääsisit paljon helpommalla kun katselisit sinisiä rantoja ja keltaisia viljapeltoja. jätä se metsä omaan rauhaansa, siellä ne itikat inisevät.
teen myös pitkiä tulkintoja jos sinua joskus kiinnostaisi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1962851
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781070
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t110885- 55870