olen lukenutkin täältä että s-bahn on hyvä olen käyttänyt sitä myös frankfurtissa. onkos se asema maan alla tai siis terminaalin alla kuten frankfurtissa?. mä tulen 2.terminaaliin munchenissä kun lufthansa lento on , joten löydänkö s-bahn aseman helposti ? tarkistaaks siel kukaan lippuja, en ole frankfurtis koskaan maksanut, kun näissä isommissa paikoissa voi olla portit joista ei pääse ilman lippua ? ISO KIITOS VASTAAJILLE
muncheniin ekaa kertaa
3
384
Vastaukset
- Äsbahna
Munkin S-bahn asemat ovat maan alla lentokentällä ja päärautatieasemalla ja kuten moni muukin keskustan muistakin rautatieasemista.
Opasteet ovat hyvät lentokentällä (ulos ja aukiolta alas assalle).
Asemilla ei ole porttisysteemeitä.- tommi3
kiitti sulle ai sieltä täytyy lentokentältä kuitenkin ulos tulla , frankfurtissa ei tarvii
- lentokenttätiedot
tommi3 kirjoitti:
kiitti sulle ai sieltä täytyy lentokentältä kuitenkin ulos tulla , frankfurtissa ei tarvii
http://www.munich-airport.de/en/consumer/plaene/T2/index.jsp
ja s-bahnRAPID TRAIN /keskustaan
http://www.munich-airport.de/en/consumer/anab/bahn/index.jsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 141510
- 821383
- 1741376
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 181239
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98965Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845