1. Suomenkieliset ovat tyhmiä ja huonompia, kuin ruotsinkieliset (välittäjä kahteen kertaan viime syksynä kirjoitti toisen jopa på svenska)
2. Ilmajäähdytetty moottori ei toimi veneessä (välittäjä)
3. Veneilijä ei voi graavata kalaa (välittäjä)
4. Verkoissa ei ole vaijeripaulaa yläpäässä (edk-välittäjä)
5. Wallaksella ei ole diesel-uunihellaa (edk-välittäjä)
6. Edestakaisin liikkuvat massat eivät aiheuta värähtelyä (edk-välittäjä)
1. Suomenkieliset ovat tyhmiä ja huonompia, kuin ruotsinkieliset
2
133
Vastaukset
- Pahoittelemme edelle
Tämä veneilypalstan vakiohäirikkö on postaillut näitä , mielestään nokkelasti keksimiään, listoja jo pitkälti toista sataa kertaa.
Todennäköisesti nämä kohtaukset ovat niin voimakkaita että ripottelukohteet menevät sekaisin ja juttuja roiskuu välillä mihin sattuu.
Toivomme kuitenkin kärsivällisyyttä ja myötätuntoa myös tälle vähempiosaiselle. - uj68u8797
Välittäjä_LKV uhoaa tappavansa kaikki häntä kritisoineet veneilypalstalla. Melkoinen ilmestys, kun pääuhkailunsa kohteen asunto, osoite ja jopa kauppamatkat ja paikat ovat kerrottu. Tämä hurripoika uhoaa ja pelkää. Minä toivon, että se tapaa Wickströmin, joka "hoitaa"! tämän mätäpää Välittäjän.
Mitähän hänen työnantajansa tästä funtsii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869