Mistäs Fugen matkatoimistosta olette viimeaikoina ostaneet Suomen lentoja halvalla?
Ja ei taida enää olla "kivijalka" matkatoimistoja jossa on suomalainen tyttö töissä?
Suomen lennot
6
230
Vastaukset
- matkailijat
Miksi ostaa toimistosta kun on netti. Norwegian.com, Flightscanner tai kiwi.com
- x_finnairilainen
Juuri näin. Suorilla lennoilla DY (norewegian.com)on usein edullisempi kuin AY (finnair.com).
- oeiiiekkj
Se meni sitten persseelleen tämä T:re-Malaga m/p ehtikö peräti muutaman lennon tehdä.
- Hispano
Eikä mennyt! Kysymys oli pelkästään kuljetuksista Fuge-festeille.
- Hispano
Kuka näitä vanhoja juttuja jaksaa kaivella. Aloittaja, tunnettu nimimerkki, on vuonna 2014 heittänyt pienen trollin.
- AnnaTuuli
Olen aina mennyt suoraan kentälle Malagassa, kuten Helsingissä ja siitä lähtöselvityksestä Finskin tiskiltä suoraan saa peruutuslippuja ykköskympeillä per. suunta. Ei kannata ennakkoon maksaa kalliita lippuja, kun peruutusliput on lähes ilmaisia. Tyhmä maksaa liikaa, kun viisas pääsee halvalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164