Jos lataan maksullisen ohjelman jolla voi tehdä pelejä, onko laillista myydä tekemäni pelit?
Laillista vai ei?
1
84
Vastaukset
- elämän kevät
On täysin laillista myydä itse tekemiä pelejä vaikka olisit tehnyt ne laittomasti hankitulla ohjelmalla. Sillä luomalla pelin sinulle syntyy siihen tekijänoikeus, jota sinun on oikeus hyödyntää.
Laittoman ohjelman käytön ongelma on käyttöoikeuden rikkomoninen, josta kärähtäminen aiheuttaa korvausvelvollisuuden, jonka suuruudesta viimekädessä taitetaan oikeudessa.
Alla on linkki yhteen tapaukseen.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2006/04/20/piraattiohjelmia_kayttanyt_suomalaisyritys_jattikorvauksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868079
- 896158
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556158Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344641- 363214
- 483206
- 422743
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412695- 402630
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo492098