Löytyisikö tätä kautta henkilöä, joka kaipaisi marjastukseen seuraa? Mieluiten lähtisin etsiin soita ja hilloja.
Marjaan
7
212
Vastaukset
- Inehmo
Arvaan kuka siellä kyselee ....suo siellä vetelä täällä !
Herrojen kanssa ei kantsi marjaan mennä,tulee sus-hukkanen vastaan ! - Olispakiva
Heh, mä olen kylläkin nainen :)
- Marjamiäs
Kyllä minä käyn mieluummin Marjassa yksinäni.
- blubbis
Mä tiedän yhden ukon,joka haalii akkoja mtsään mukaansa ,eikä oo ees marjaämpäriä mukana,sitten se kellistelee kaikki mustikat möhjöksi,onneksi tänä vuonna vähänlaisesti marjoja sillä seudulla,ei tartteis ämpäriä ja vaatteet pysyy ...siisteinä
- loorti
jokohan tuoksuvatut alkaa olla noukittavissa?????
- Hapankansa
edelliset vastaukset osoittavat miten avutonta ja aataminaikuista ajattelutapaa kyläpahanen pitääkään sisällään . Tällainen kyläyhteisö kätkee 5000 vinoon kasvanutta ns: jousalaista .
- ooookkut
On täällä eevanaikaisiakin,älä pelkää meitä avuttomia,ei me pahaa tahdota,vinossa ollaan kuin Pisan torni,mutta ei me kaaduta,ei ! Ja happamuus ainakin kaalin muodossa tekee sisuksille hyvää,hapankaali.
Eletään kunhan eletään...kerta laaki tää matka vaan on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014