Haastan ennustajat!

Suomisen hän

Tule kertomaan minusta - aivan mitä vain! Menneestä-tästä hetkestä-tulevasta-mitä näet??
Lupaan vastata jokaiselle ja valitsen teistä hänet, johon luotan ja keneltä tilaan tulkinnan.

Olen avoin ja luottavainen, ole sinäkin ja kerro minusta.
Tällä palstalla kirjoitetaan niin paljon ennustajista, että olisi hyvä saada myös konkreettinen, luotettava ennustus tai näyte, jotakin sinne päin...

22

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaisia maistiaisia

Ennustan että olet pihi henkilö joka keksinyt mielestään oivan keinon saada ilmaisia ennustuksia, mutta tämä on jo keksitty about tuhanteen kertaan tyyliin "haastan teidät ennustajat kertokaa mitä näette".
      Vastaajia ei nämä haasteet kiinnosta.
      Eiköhän palveluammateissa paras konkreettinen palaute tulee asiakkailta. - sekä hyvässä että pahassa, ilman ilmaisnäytteitä.

• veloitan

Haastan sinut ottamaan yhteyttä maksulliseen ennustajaan.
      Sillä me emme katso täällä ilamiseksi kenellekkään.
      Etkä sinä ole siinä poikkeus.

• Hei kollega

kirjoittaisit nyt edes omalla nimimerkilläsi, mitä tässä on menetettävää?
        kyllä kaikilla aloilla tarvitaan myös "makupaloja", eivät ihmiset osta sikaa säkissä.

tuolla ennustukset- palstalla katselee monikin ilmaiseksi, ehkä sinäkin kokeilisit, ei jäisi niin karvainen maku suuhun. ihan hyvällä haastelen, lomalta kirjoittelen.

t. Keskiyö

• Hei

omasta puolestani olen valmis kirjoittamaan muutaman rivin, katsotaan mitä mieltä olet...

no, olet mies ja ikää on kokemuksien kautta (uskoisin) ainakin keski-iän verran, ellei ylitsekin. numeroita minä en konkreettisesti näe, mutta energiasi näen.
      aloitan menneestä: sinulla on lapsia, olet mennyt liittoon jo nuorena, olet maaseudulta ja pidät eläimistä, olet aina pitänyt. en mene edelliseen elämään muuten kuin sanomalla, että hevoset seuraavat sinua joka taipaleella.

tätä nykyä olet rauhallisempi, hevoset ovat siirtyneet toisiin käsiin, vaikka sydänasia sinulle ovatkin. sinun rintaasi painaa.

tulevassa: olet tottunut ns. johtaja-asemaan omaistesi kanssa, mutta luovutat jo osan otteestasi. henkinen minäsi on herännyt. näen sinut kirjojen kimpussa, mikä ei taida olla luonteellesi ominaista. olet edelleen maaseudulla, tunnet ympäristösi ja ihmiset pitkällä säteellä. sinun huumorisi kukkii, olet suosittu omissa piireissäsi.

tällaista tällä kertaa. toivottavasti toisetkin kirjoittavat näkemyksiään, olen avoin sen suhteen.

t. Keskiyö

• Auttaisitko

Tuntijasi, en ole aloittaja, mutta olisin hyvin kiinnostunut saamaan sinulta tulkinnan. Onko sinulla jotain palvelupuhelinnumeroa tai sähköpostia, jonka kautta ennustuksen voi tilata?

• Suomisen hän

JOo asialla ollaan niinkun yhdessä vaimon kanssa. Kiitos sinullekin vastauksestasi.
        Mies olen ja vaimo istuu tuossa vieressä lukee tätä omasta aloitteestaan.

Ikää on reilut 60v ja lapsia vielä yksi tässä elämässä. Maaseutu pitää paikkansa, tai korjaan pieni kaupunki ja sen laitamilla asutaan. Käydään joskus isommissa paikoissa lomilla. Hevoset ovat jo muualla, tyttärellä on niitä mutta ei enää tällä tontilla hyvin näit sen.
        Tuo johtajaasema on oma yritys mikä ei enää ole sillä tavalla. En laita tähän enää enempää mutta otan muuten yhteyttä. Teki vaikutuksen hevosjutut ja lapset lähellä sydäntä ja eritt. tärkeää. ON lisää kysymyksiä joiden vuoksi otan yhteyttä, en kerro enempää tässä.
        Kiitos paljon ja osasit niin hyvin, että uskon.

• Henkiparantaja
        Suomisen hän kirjoitti:

JOo asialla ollaan niinkun yhdessä vaimon kanssa. Kiitos sinullekin vastauksestasi.
        Mies olen ja vaimo istuu tuossa vieressä lukee tätä omasta aloitteestaan.

Ikää on reilut 60v ja lapsia vielä yksi tässä elämässä. Maaseutu pitää paikkansa, tai korjaan pieni kaupunki ja sen laitamilla asutaan. Käydään joskus isommissa paikoissa lomilla. Hevoset ovat jo muualla, tyttärellä on niitä mutta ei enää tällä tontilla hyvin näit sen.
        Tuo johtajaasema on oma yritys mikä ei enää ole sillä tavalla. En laita tähän enää enempää mutta otan muuten yhteyttä. Teki vaikutuksen hevosjutut ja lapset lähellä sydäntä ja eritt. tärkeää. ON lisää kysymyksiä joiden vuoksi otan yhteyttä, en kerro enempää tässä.
        Kiitos paljon ja osasit niin hyvin, että uskon.

Näen vaan mukavanoloisen aikuisen miehen, joka on valmis puolileikilläänsä lähteä vaikka uusiin haasteisiin rennon ottein. Tämä mies ei ota kaikkea asioita liian vakavasti, vaikka osaamista ja taitoa olisikin. Tämä ihminen tarvitsee aina jonkin asteista tekemistä, kokeiluja, yms. Viihtyy paikallaansa, jos on jotakin virikettä. Lupsakka olemus.

• harkkasi vain

Lyhykäisyydessään tarotit kuvastivat, että sinulla on suuri huoli sydämmelläsi nykyhetkessä ja elämäsi tuntuu seisovan paikallaan, sinä taidat pitää itsekkin kiinni tutuista asioista lujaa kiinni, niin mikään ei pääse muuttumaan minnekkään suuntaan.

Jos tulkitsin yhtään oikein kortteja, niin katso rauhallisesti yli omien tunteittesi tätä mitä kutsut elämäksesi, ja mieti miksi se voisi vielä joskus muodostua ja millä toimenpitein. Äläkä lyö itseäsi enää yhtään enempää lyttyyn. Olemalla ankara itsellesi et voita mitään.

• Suomisen hän

Kiitos vastauksesta. No huoli ei ole niinkään perheen puolesta, eikä elämä varsinaisesti seiso paikallaan. No kyllähän minä tutuista asioista pidän ja kiinnyn helposti, vaikka muuttumisia nyt tapahtuu ja aika kovaa vauhtia.
        Ankara olen ollut mutten enää, ikä tuo järkeä ja uusia asioita elämään.
        Kiitos s inulle.

• uusi duuni?

Nuorehko nainen. Kaksi lasta, eronnut. Asut omakotitalossa mutta aiot muuttaa halvempaan asuntoon.
      Vakituista kumppania ei ole, mutta hyvä ystävyys muuttuu rakkaudeksi myöhemmin.
      En ole ennustaja, kirjoitin mitä mieleen tuli. Onko edes yksi kohta oikein?

• Suomisen hän

Ei nainen vaan mies, ei eronnut ja lapsia enää yksi elossa. En muuta halvempaan koska tämä koti on niin hyvä.
        Kumppani on ollut niin kauan kuin muistan, sama ja hyväksi koettu. Ihan mukava kun kirjoitit ja se siitä.

• pieni muistutus

Onko tämä niin sanottu "piilomainos" eli ennustelija itse laittanut "haasteen" ja sitten simsalabim onkin juuri "kollegoista" hän joka osuu oikeaan.

Silloin tällöin tulee näitä, useimmat ennustelijat ovat röyhkeitä ja kylmäverisiä rahastajia, valitettavasti.

Hyvä muistuttaa tästäkin puolesta.

• voi voi

Kyllä on piilomainos...voi voi

• uusi duuni?

En ainakaan minä mainostanut, en ole ikinä ennen ennustanut, enkä osaa, osaan pistää arvaamalla kuten ennustajat.

• örkkiläinen

Eikös se vähän niin mene kun kalastelee näytteitä niin mitä sitä kellekkään tarvii enää maksaa? tuntijasi/keskiyö eikös se myös menee niin että sinäkin otat maksua ja elätät näkemisen taidolla itseäsi? Olen sulta ottanut tulkinnan, kyllä se ihan osui kohdilleen, tulevaisuudesta et kertonut mitään, mutta vain siitä hetkestä. olisin kyllä kaivannut tietoa tulevasta

• Näen näistä

Keskiyöllä taitaa asiakkaita riittää vaikkei mainostaisikaan. Tietysti välillä täällä katsoo, muttei pidä itsestään sellaista meteliä kuin jotkut muut näkijät tai heidän asiakkaansa.

• sipisippo

"Olen avoin ja luottavainen, ole sinäkin ja kerro minusta.
      Tällä palstalla kirjoitetaan niin paljon ennustajista, että olisi hyvä saada myös konkreettinen, luotettava ennustus tai näyte, jotakin sinne päin.."
      Olen kerran vastannut tämmöiseen samanlaiseen kysymykseen ja sain pelkät haukut palkaksi.

• nuuskamuikkunen :)

Niin "sipisippo" olen myös näytteeni antanut, jolloin tuli monia kymmeniä kyselijöitä, kun niihin en enää näytettä antanut, minut haukuttiin. Ahneeksi ja miksi kaikeksi. Minä otan maksun, joillekkin olen tehnyt ilmaiseksi. Sen kyllä näkee jos on ahdistunut ja täysin rahaton, katson. Tietysti epäreilua, että miksi toisille valoituksetta, sikis että heillä ei ole yhtään rahaa ja ovat epätoivoisia. Miksi en täällä enää auta. Näitä ilmaisauttajia on jo aika monta, hekin silti pikku hiljaa lopettaneet, kun huomaavat, ettei aika enää riitä muuhun. Näkijäkin voi palaa loppuun, niitäkin on tiedossa.

• Höpö höpö
        nuuskamuikkunen :) kirjoitti:

Niin "sipisippo" olen myös näytteeni antanut, jolloin tuli monia kymmeniä kyselijöitä, kun niihin en enää näytettä antanut, minut haukuttiin. Ahneeksi ja miksi kaikeksi. Minä otan maksun, joillekkin olen tehnyt ilmaiseksi. Sen kyllä näkee jos on ahdistunut ja täysin rahaton, katson. Tietysti epäreilua, että miksi toisille valoituksetta, sikis että heillä ei ole yhtään rahaa ja ovat epätoivoisia. Miksi en täällä enää auta. Näitä ilmaisauttajia on jo aika monta, hekin silti pikku hiljaa lopettaneet, kun huomaavat, ettei aika enää riitä muuhun. Näkijäkin voi palaa loppuun, niitäkin on tiedossa.

Eikö se nyt kuitenkin ole täysin vapaaehtoista hommaa jos haluaa näkijäksi ruveta?
        Näiden palstojen ennustelijat ovat samaa sakkia kun 0700-numeroidenkin ihan yhtä höpöhöpöjä latelevat.
        Miksi tänne pitää tulla kykyjään sitten tyrkyttämään jos kerran alkaa heti ottaa pattiin kun kaikki ei koe niiden juttujen olevan tosia?
        Jos sitä oikeasti jotain näkee ja tietää ei tarvitse s24,sen sekopalstoilla itseään markkinoida.
        Ja loppuun varmaan alkaa palaa siinä kohtaa kun satuilee rahasta ihmisille ja henkimaailma siihen puuttuu. Onhan noita itsarilla uhkailevia näkijöitä joo tässä ihan vasta sellaisen jutun tuolta luin ja aika luokatonta on syyttää muita omasta ratkaisustaan.
        Ei se itsemurhakaan muiden taholta toteudu itse se pitää oman käden kautta tehdä ja itse ratkaisuunsa päätyä siinä aika turhaa muita alkaa syyttelemään omasta ratkaisustaan. Hoitoonhan sitä pitäisi hakeutua jos sellaiset alkaa mielessä pyöriä eikä julkisesti siitäkin muita syytellä.
        Kyllä sanon suoraan etten usko yhdenkään teistä jotka niin kovasti täällä kykyjänne hehkutatte olevan mitään näkijöitä. Oikeat näkijät eivät tämmöisillä palstoilla jouda kirjoittelmaan eikä ole tarvettakaan mutta teillä jotka vaan kuvittelette jotain näkijöitä olevan näyttäisi olevan aikaa 24/7 päivystää täällä kommentoimassa. :-D

• Nauran täpöllä :-D

No jos haukut sait et sitten varmaan osunu arvailuissasi lähellekään oikeaa. :-)
        Ihmisten tyhmyys se täällä näyttäisi kyllä tiivistyvän toiset keksii tarinoita ja toiset täpöllä uskoo voi herramunjee sentäs :-)

• Lothar Katkerojuuri

Nimesi on Pekka. Olet vaalea, hieman atleettinen ja homoseksuaali, mutta et halua tulla kaapista. 4 kuukauden, 2 viikon, 6 tunnin ja 39 sekunnin kuluttua tämän viestin lukemisesta sinulle tapahtuu onnettomuus. Ajat kolarin punaisen auton kanssa. Kuulen huutosi ja näen veresi. Haistan sairaalan hajun sekä tunnen, miten katsot osastolla häärivää miessairaanhoitajaa. Sitten toteat, että vyötäröstä alaspäin halvaantuneena et koskaan enää koe lihallisia himoja. Seuraavana jouluna saat ilouutisen. Teidän perheeseen adoptoidaan poikavauva, joka tulee kutsumaan teitä molempia isäkseen ja ihmettelee, että kun naapurin poika tuli äitin pimpistä niin mistä ihmeestä hän sitten on tullut.

• Thorseek

Oikeasti kyseessä oli 24-vuotias nainen. Hänellä on 2 veljeä, 17 ja 21 vuotiaat.

Vanhemmat ovat eronneet. Kysyjä "pallottelee" vanhempiensa välillä. Toinen pojista on enemmän tekemisissä isänsä, toinen äitinsä kanssa. Äiti on vakavasti sairas.

Kysyjää kiinnostaa suuresti henkisyys ja siihen liittyvät asiat, mutta syy siihen miksi asiat eivät aukea, on halu sitoa asia rahaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      226
      6966
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2367
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2273
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1540
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      93
      1535
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1421
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1362
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1339
    Aihe