Nii, siis ois tarkotus vähä kartottaa et millasta musaa jengi kuuntelee, metallimusiikkigenreen sisältyvää siis. Ite diggaan aika laajalla säteellä monista yhtyeistä; Bodomin poijjat, Iron Maiden, Korn, Summoning, Van Halen, BFMV, Megadeth, Amorphis, Nightwish, sit o Slipknottii ja tälleen.
Metallimusiikin ystävät
8
100
Vastaukset
- for whom the bell tolls
Metalli menee mut klassist rokkii, progee ja punk rokkii kuuntelen koko sydämellä. Tuosta ainakin van halen, iron maiden ja night wish ovat kyllä mun makuun :)
- siis ihku metalgirl <3
Mä tykkään siis niiqu kans metallista mun lemppari on 1D ja oon myös belieber!!
- Jutusteluu
Jees, metallica on kans kova. Kuuntelen myös progee, et pink floyd, dream theater ja tälleen on myös mulle kova sana
- ei tarvii troll
siis ihku metalgirl <3 kirjoitti:
Mä tykkään siis niiqu kans metallista mun lemppari on 1D ja oon myös belieber!!
Jotenki tuntuu et kuulu tänne... belieber. Mitä paskaa..
Kuuntelen enimmäkseen metallia ja progea.
Parhaita metal-bändejä:
Cradle of Filth
BABYMETAL
Turmion kätilöt
Nightwish
Uriah heep
Led zeppelin
^Eivät ole muuten missään järjestyksessä, mutta Cradle of Filth on paras.- metal98
Parasta on deathmetal, suosikkeja esim. Amon amarth, kalmah
ja tykkään muunkinlaisesta esim. Mercyful fate on loistava ja 3inchesofblood - rtgrt
Metalli, rock, heavy, mutta ei deathmetal, koska siinä vaa huudetaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2812244Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131928Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1311828- 1511378
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381247- 85866
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä186822- 174816
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala437745- 52602