Tässä vain pohdin

Hmmmm

Well, kuinka nuoreen naiseen voisitte kajota? Suhteista viis, mutta noin ylipäätään millään tapaa?

13

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Täysi-ikäinen täytyy olla, eli vähintään sen 18

    • pularitpois

      Vähintään 20.

    • sini....

      Vähintään 16.

    • mekalespo

      Varmaan 16, paitsi mites se suojaikäraja menikään? Oliko se homoseksuaalisissa suhteissa korkeampi eli 18? Kas kun en nyt muista. Jos se on niin, niin sitten korjaan että 18.

      • Hmmmm

        Taisi olla (siis olla), ei enää.


    • kiara

      itseäni nuorempaan, en koskaan.

    • ...

      En usko, että alle 25-vuotiaaseen. Olen itse 30 ja risat.

    • kesäheinä

      Ei missään tapauksessa alle 25, ja mieluiten 35 eli lähes samanikäinen tai vanhempi kuin minä.

    • iällä ei niin merkitystä

      Täysi-ikäinen ei oo ihan pakko olla, kunhan ylittää suojaiän

    • en luvatta koske

      Minä en kajoaisi minkään ikäiseen, sillä kajoaminen tarkoittaa luvatta koskemista.

    • 657567

      Vähintään 20. Itse olen pian 27, mutta en ole henkisesti aivan ikäiseni tasolla ja ulkoisestikin olen ihan teini. Kukaan ei millään usko, että olen melkein 30. :P

      En mitenkään voisi kuvitella olevani 16-vuotiaan kanssa. Se tuntuisi erittäin väärältä, ja suurin osa sen ikäisistä kyllä on ihan kakara vielä, vaikka onkin kova kiire aikuistua.

    • perhana tätä

      6 vuotias on sopivan ikänen... Mitä nuorempi, sitä tuoreempi.

      Ja läppä oli. Ketä tääki aihe kiinnostaa? Kuinka nuoriin tän palstan yksinäiset ämmät haluis iskee näppinsä? No johan sen lakikin sanoo että se on 16 se suojaikäraja. Sitä vanhemmat tehköö mitä haluavat keskenään. Mikä on nii vaikeeta ymmärtää?

      Oikeesti hankkikaa ennemmi jo elämä

      • Hmmmm

        Usko tai älä, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä tän asian suhteen. Sinä ehkä nusasisit vaikka jokaista 16-vuotiasta, mutta kaikki sitä eivät tekis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe