lattia/pöytätuletin

tuuleee1

Mikä ois hiljanen pöytä/lattia tuuletin jonka seurassa vois nukkua näillä helteillä.? tekeekö noilla 20e tuulettimilla mitään? ostin motonetistä 18,90 tuulettimen ja kauhee ääni. Onko 52 dB tuuletin hiljainen?

15

3145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dshlkööööööl

      Taitaa olla ne kalliimmat niitä hiljaisia.
      Kokeile kaupassa.

      • Rane 57

        Katossa oleva tuuletin on paras.


      • Eki 55
        Rane 57 kirjoitti:

        Katossa oleva tuuletin on paras.

        Sain töissä aina karmean päänsäryn kattotuulettimesta, mutta ei mitään ongelmaa sivustapuhaltavista. Kukaan ei ole koskaan pystynyt selvittämään miksi.


      • superblow
        Eki 55 kirjoitti:

        Sain töissä aina karmean päänsäryn kattotuulettimesta, mutta ei mitään ongelmaa sivustapuhaltavista. Kukaan ei ole koskaan pystynyt selvittämään miksi.

        Puhallin on ollut liian kovalla. Makkarissa 3-nopeuksinen katossa vain sillä hitaimmalla nopeudella , niin ilma löyhähtelee mukavasti. Siinä on suunnanvaihtaja ja minä käytän puhallusta alaspäin eli siivet pyrkii ylöspäin kuten helikopterissa.
        Pöytäpuhallin on onneton ja meluisa. Meillä on myös olkkarissa 3-nopeuksinen, oskilloiva n. 70 cm korkea tornipuhallin, mikä on myös melko hiljainen (Claas Ohlsson n. 30-40 €) Käytän yleensä 1 tai 2 nopeutta, mikä riittää ihan hyvin.


      • kokeile kotona...

        Kaupassahan niitä on ihan turha kokeilla, kun siellä ne hiljaiseltakin kuulostavat ovat kotiolosuhteissa kuitenkin kovaäänisiä. Kotona sitä pitää kokeilla ja jos ei miellytä, niin palauttaa.


      • dshlkööööööl
        kokeile kotona... kirjoitti:

        Kaupassahan niitä on ihan turha kokeilla, kun siellä ne hiljaiseltakin kuulostavat ovat kotiolosuhteissa kuitenkin kovaäänisiä. Kotona sitä pitää kokeilla ja jos ei miellytä, niin palauttaa.

        kokeile kaupassa vaan ja niistävalitset hiljaisimman. Antaa toivoa ettei hirveä meteli lähde sitten kotonakaan.


    • Isojoen konehallista
      • IKH kusettaa

        tse en osta enää mitään IKH:lta, myyvät kalliilla, ja eivät vastaa tuoetteistaan enää vuoden jälkeen. Esim. peusriin (Lavor) ei saa osia, samoin niiden myymään tasolaseriin. Vaikka ovat itse maahantuojia. Huijauksen maku


    • Paperi-

      Viuhka on lähes äänetön tuuletin.

    • hyvätunet

      duracraft on hiljainen
      tulee uni varmasti ja on viileää

    • taas sama

      ilmalämpöpumppu seinään....et vaan saa 20 ekulla..
      kuumissa maissa kuten usa yms suurin syy helteillä kuolemiseen on valemainen viileän tunne, joka tulee samanlämpöisen huoneilman kierrätyksestä. tuulettimesta on oikeanlaista hyötyä vasta kun se puhaltaa huoneeseen esim ikkunan kautta viileämpää ilmaa

      • w2qedfce2wqd

        Tätä ei vaan tajuta, ilmaa pitäisi kierrättää asunnon kautta, ulkoilmaa.
        Kun sisällä on 25 niin ulkona voi olla vain 20 mutta sitä ulkoilmaa ei saa
        sisään eikä ulos ilman hallittua ilmanvaihto. Tuulettimillakin sen voi viritellä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12357066
        Aiheesta voidaan jatkaa tuolla herra tai rouva isännöitsijän kera:)

        Jos kerran ilmanvaihto menee sekaisin, voi mennäkkin niin asunnossa
        ei saisi pitää edes ikkunaa auki eikä parvikkeen ovea.


      • kakakk

        ikkunan kautta viileämpää ilmaa...?? mä käytän tuuletinta ja ikkunat kiinni koska sieltä se kuuma tulee,mulla partsi etelään ja pakko pitää partsin ovi koko pvä kiinni.pitäis kai ostaa ilmastointilaite josta vaihtoilma letkulla (ikkunaan tehdyllä reiällä) mut nekin maksaa paljon...


      • Tuuleta/yöllä
        kakakk kirjoitti:

        ikkunan kautta viileämpää ilmaa...?? mä käytän tuuletinta ja ikkunat kiinni koska sieltä se kuuma tulee,mulla partsi etelään ja pakko pitää partsin ovi koko pvä kiinni.pitäis kai ostaa ilmastointilaite josta vaihtoilma letkulla (ikkunaan tehdyllä reiällä) mut nekin maksaa paljon...

        Tuuleta yöllä ikkunan kautta jos mahdollista. Tietenkin liikenteen melu voi haitata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe