Haloo --onko valooooo!!!. Siis ei oo totta ....Tulin illalla kaupasta ja naapuri tuli kysyy oliko valintatalossa tarjouksia...Olin ihan ???? No hän jatkoi vaan, että kun mulla oli valkkarin muovipussi mukana.....Hän hämmästyi kovasti kun kerroin, että siinä oli vaan riekaleisia siskoni lakanoita, jotka menevät autotalliin miehille "räteiksi"..Olipa hyvä ilme...hehehehe
KATEUS
10
930
Vastaukset
- Ellumari
Minä en oikein ymmärtänyt.
Jos vähänkin on naapurin kanssa puheväleissä, niin eihän tuollainen kysymys mikään kovin kummallinen ollut.- pullukka
Ne aina kyttää missä kaupassa olen käynyt ja utelee mitä olen ostanut........se raivostuttaa....ok...ne on vähän köyhiä, mutta en haluaisi aina kertoo, mitä mun muovikassi sisältää....ymmärräkö??.. ne on nimittäin jo parkkipaikalla utelemassaa...
- Ellumari
pullukka kirjoitti:
Ne aina kyttää missä kaupassa olen käynyt ja utelee mitä olen ostanut........se raivostuttaa....ok...ne on vähän köyhiä, mutta en haluaisi aina kertoo, mitä mun muovikassi sisältää....ymmärräkö??.. ne on nimittäin jo parkkipaikalla utelemassaa...
Sellaisiahan ne köyhät ja uteliaat ovat.
- pullukka
Ellumari kirjoitti:
Sellaisiahan ne köyhät ja uteliaat ovat.
Sorry....oli vähän huono ulosanti ekassa tekstissä.....
- Mitä se köyhälle kuuluu,
mitä kerjälääsen pussis on !- Mies 50+
ettei vaan sekoittuis kaksi kantavaa voimaa
- Ritulii
Mies 50+ kirjoitti:
ettei vaan sekoittuis kaksi kantavaa voimaa
Naapuri ehkä on vain juttukaveria vailla.
Osaa vain heikosti tuoda itseään esille.
Me ihmiset olemme niin ennakkoluuloisia.
Leppoisampi suhtautuminen voisi tuoda
hyvän mielen molemmille osapuolille. - Mies 50+
Ritulii kirjoitti:
Naapuri ehkä on vain juttukaveria vailla.
Osaa vain heikosti tuoda itseään esille.
Me ihmiset olemme niin ennakkoluuloisia.
Leppoisampi suhtautuminen voisi tuoda
hyvän mielen molemmille osapuolille.Mistäs ihmeestä pullukka tietää naapurinsa köyhyydestä?
Mies 50+ kirjoitti:
Mistäs ihmeestä pullukka tietää naapurinsa köyhyydestä?
näkyykö se päällepäin,vai ovatko köyhät vain uteliaita.
Ennemmin kalistuisin tuon seuran puutteeseen.
Köyhätkin voi olla myös kivoja,pullukka.
- valintatalo
Tiedot köydeestä perustuu siihen, että usein ollaaan lainaamassa meiltä autoa, rahaa, kahvia, pyykinpesupulveria, kun he odottavat toimeentulotukea../kk. Ja seurasta puheenollen he kyllä pitävät huolen siitä,,,tuppautuvat meidän grilli-iltoihin, kun meillä on esim. sukulaisia kylässä....he vaan tuumavat "oispa meilläkin samanlaista kiva kuin teillä"...viikonloppuaasmuisin he käyvät kysymyssä, onko meille taas tulossa vieratia...jne jene jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938