Eeppisimmät fiktiohahmot 4ever

Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-1.

1. Hannibal Lecter
2. Jack Sparrow
3. Tony Stark
4. Jeff the killer
5. Kyösti Pöysti

Ylemmistä kaikki, paitsi Jeff ovat esikuviani.

Kunniamaininnan ansaitsevat myös:
Baxter "onpas tämä nyt ironista" Stockman
Opal "mielipuoli" Koboi
Steve "juuri, kun alan vaikuttaa vain pakkomielteiseltä hullulta, teen jotain niin julmaa, että minusta ei voi olla pitämättä" Leonard

Idiooteimmat hahmot 4ever:
1. Niiskuneiti
2. Draco Malfoy
3. Muumipeikko (varmuuden vuoksi: Muumilaakson tarinoita on hyvä sarja. En vain pidä kaikista hahmoista...)
4. Darren Shan (yllä mainittu pätee myös tähän kirjasarjaan)
5. Karai (TMNT, jos joku ei satu tietämään)

34

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Raippari

      1. Roope McAnkka
      2. Discord
      3.Jeff the killer
      4. Oct, joilla on hyvä backstoori (taustatarina)
      5. Herobrine (tiädän tiädän)

      • -Raippari

        Tuossa siis top 5.


    • angus

      MacGyver

      • HeKeKee'd

        1. Slenderman
        2. Bilbo
        3. Aragorn
        4. Aang
        5. Fëanor


    • fnfnfn

      1. Klonkku
      2. Roope Ankka
      3. Aku Ankka
      4. Severus Kalkaros
      5. Scarlett O'Hara

      Kunniamaininta Narcissa Malfoylle. Valehtelee Voldemortille Harry Potterin kuolemasta päin naamaa ja saa näin ollen perheensä luikerreltua pulasta jälleen kerran. Kunniamaininta myös Bellatrixille. Ihana sekopää. Samoin kuin Cersei.

      - fnfn

      • fnfnfn

        Tarkemmin ajateltuna vaihdan 5. Itachi Uchihan, Scarlett saa kunniamaininnan myös.


    • nasse_seta

      1: Vesa-Matti Loiri
      2. Härski Hartikainen
      3. Sörssölssön
      4. Unelma Säleikkö
      5. Leif Segerstam

      • Nauroin oikeasti ääneen, Vesa-Matti Loiri :DD


      • fnfn kirjoitti:

        Nauroin oikeasti ääneen, Vesa-Matti Loiri :DD

        Hitto mikä spede.


      • fnfnfn
        nasse_seta kirjoitti:

        Hitto mikä spede.

        Ai minä?


      • fnfnfn kirjoitti:

        Ai minä?

        Loiro!


    • En nyt osaa laittaa mihinkään järjestykseen, mutta kuitenkin: Jack Sparrow, Bilbo Reppuli, Loki ja Tony Stark (Poromies ja Iron man) , Herra D (Miksi, en tiedä...XD Olympoksen Nasse-setä) Severus Kalkaros... oliko vielä muita? No Crespley oli Shaneissa minun suosikki, mutta ei ehkä niinkään "eeppinen"...

      • Crepsley? Suosikki? Miksi?
        Parhaat Darren Shan- hahmot:
        Spitsh (noinko se kirjoitettiin?)
        Kurda Smahlt
        Alice Burgess


    • Muutkin laitoitte tyyppejä, joista minä en ole kuullutkaan, joten niin teen minäkin.

      1. Mikko "Mikael Andersson" Virtanen
      2. Tutkija Tsupik
      3. Tohtori Jekyll
      4. Lajoska Kálmán
      5. Koba

      • "joten niin teen minäkin"

        Eli listaat hahmoja, joista et ole kuullutkaan?

        Olen kuullut Jekyllistä. :)


      • Kostan sen. Teen nyt oman anti-eeppiset-top-5-listani:

        1) Henry Laasanen
        2) Joutsenolainen 43-vuotias yksinhuoltaja Pia (Matin uusi vaimo)
        3) Isä Mitro
        4) meiän äiti
        5) Henna Kalinainen (kato hää on ihan itte näpertäny salaatin http://www.seiska.fi/Henna-Kalinainen/Ahkerointia/1048075 )


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        "joten niin teen minäkin"

        Eli listaat hahmoja, joista et ole kuullutkaan?

        Olen kuullut Jekyllistä. :)

        Älä nyt tahallasi väärin ymmärrä. ;)

        Henry Laasanen on muuten ihan huippu; "Itken, koska naiset eivät halua harrastaa seksiä kanssani, mutta satunnaisseksiä harrastava nainen on huora."


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt tahallasi väärin ymmärrä. ;)

        Henry Laasanen on muuten ihan huippu; "Itken, koska naiset eivät halua harrastaa seksiä kanssani, mutta satunnaisseksiä harrastava nainen on huora."

        Kai tiesit, että se on alkujaan sen tyypin gradu XD


      • nasse_seta kirjoitti:

        Kai tiesit, että se on alkujaan sen tyypin gradu XD

        Oikeasti? Jätkän höpinät markkina-arvosta ja "naisellisesta naisesta" kuulostavat lähinnä häiriintyneiltä minun korvaani...


      • Jekyll on tuttu ja Tsupikista olen kuullut, kiitos sinun.

        Minäkin teen tuollaisen listan:
        Ekhidna,
        Konstaapeli Pete Marino (rasisti poliisi, jolla hauskat puheet. Eräs dekkari sarja..)
        Ranskan takku alias Jean Baptiste Chadonne (Karvainen hullu murhaaja, sama sarja, kuin yllä),
        Temple Gault (psykopaatti, jonka äo on taatusti neron luokkaa... Kusetti kaikkia. Sama sarja kuin yllä.)

        "Crepsley? Suosikki? Miksi?"
        -En tiedä. Darren oli tosiaan ärsyttävä... Pölijä. Kuka on Spitsh? Minua muutes häiritsi viimeinen kirja. Odotin Darrenin ja Steven kaksoisitsaria ja ajan muuttaminen häiritsi..

        Miksi itse tykkäät Opalista? "Hullu tonttunainen Opal Koboi..." Kuulostaa vinksahtaneelta Joulumuorilta, josta ei ikinä pääse eroon. Fowleistakin alkoi ida loppua, kun aina sama pahis... Tai no, vimppa kirja alkoi hyvin, mutta ei sitten...


      • icepicked kirjoitti:

        Oikeasti? Jätkän höpinät markkina-arvosta ja "naisellisesta naisesta" kuulostavat lähinnä häiriintyneiltä minun korvaani...

        Oikeastaan se on ihan hyvä gradun aihe; markkina-arvoteoria ihmissuhteissa. Sehän on _vain_ teoria tai malli. Siitä en sitten tiedä, että miten hyvin hän on onnistunut tekemään siitä oikeasti tieteellisen tutkimuksen ja miten hyvin hän on muistanut alkuperäisen asetelman (VAIN malli, ei mikään ratkaisu ja selitys kaikkeen).

        Hänen olisi myös kannattanut pitää henkilökohtaista etäisyyttä aiheeseen, koska nyt tuosta nirinästä on seurannut juuri tämä: kysyn joltakin että kai tiesit, että se on alunperin tutkimus (tai harjoitustutkimus, miksi gradua halutaankin nimittää) - ja toinen kysyy että oikeesti. Sen sijaan, että hän olisi profiloitunut tulevaksi tutkijaksi, hän on profiloitunut foliohattupervoilijaksi, jolla on vaikeuksia saada naisia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jekyll on tuttu ja Tsupikista olen kuullut, kiitos sinun.

        Minäkin teen tuollaisen listan:
        Ekhidna,
        Konstaapeli Pete Marino (rasisti poliisi, jolla hauskat puheet. Eräs dekkari sarja..)
        Ranskan takku alias Jean Baptiste Chadonne (Karvainen hullu murhaaja, sama sarja, kuin yllä),
        Temple Gault (psykopaatti, jonka äo on taatusti neron luokkaa... Kusetti kaikkia. Sama sarja kuin yllä.)

        "Crepsley? Suosikki? Miksi?"
        -En tiedä. Darren oli tosiaan ärsyttävä... Pölijä. Kuka on Spitsh? Minua muutes häiritsi viimeinen kirja. Odotin Darrenin ja Steven kaksoisitsaria ja ajan muuttaminen häiritsi..

        Miksi itse tykkäät Opalista? "Hullu tonttunainen Opal Koboi..." Kuulostaa vinksahtaneelta Joulumuorilta, josta ei ikinä pääse eroon. Fowleistakin alkoi ida loppua, kun aina sama pahis... Tai no, vimppa kirja alkoi hyvin, mutta ei sitten...

        Spitsh, tai miten se ikinä kirjoitettiinkaan, oli se kannibaali sielujen järvessä.
        Huomasitko, että Darren käytännössä pilasi elämänsä taivaassa. Hän odotti tapaavansa kaikki tuttunsa, esim. Crepsleyn, mutta oikeasti Crepsley ei ollut vielä edes kuollut kyseisessä versiossa maailmanhistoriasta, eikä kukaan vampyyreistä tuntenut Darrenia.

        En oikeastaan tiedä, mikä Opalista teki hyvän hahmon... Loppupuolella sarjaa hän vain oli ainoa hahmo, joka ei ollut mielestäni ärsyttävä. Muutenkin ekat osat olivat parhaita, koska Artemis ja maahiset olivat enemmän toisiaan vastaan.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Oikeastaan se on ihan hyvä gradun aihe; markkina-arvoteoria ihmissuhteissa. Sehän on _vain_ teoria tai malli. Siitä en sitten tiedä, että miten hyvin hän on onnistunut tekemään siitä oikeasti tieteellisen tutkimuksen ja miten hyvin hän on muistanut alkuperäisen asetelman (VAIN malli, ei mikään ratkaisu ja selitys kaikkeen).

        Hänen olisi myös kannattanut pitää henkilökohtaista etäisyyttä aiheeseen, koska nyt tuosta nirinästä on seurannut juuri tämä: kysyn joltakin että kai tiesit, että se on alunperin tutkimus (tai harjoitustutkimus, miksi gradua halutaankin nimittää) - ja toinen kysyy että oikeesti. Sen sijaan, että hän olisi profiloitunut tulevaksi tutkijaksi, hän on profiloitunut foliohattupervoilijaksi, jolla on vaikeuksia saada naisia.

        Ehkä tuo olisi mennyt vielä tutkimuksen aiheena, mutta Laasanen on jumittunut kirjoittelemaan siitä pakkomielteen tavoin. Eikös hänellä kuitenkin ollut tyttöystävä? -Siltikin häi jaksaa inistä tatuoiduista naisista ja feministeistä.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Spitsh, tai miten se ikinä kirjoitettiinkaan, oli se kannibaali sielujen järvessä.
        Huomasitko, että Darren käytännössä pilasi elämänsä taivaassa. Hän odotti tapaavansa kaikki tuttunsa, esim. Crepsleyn, mutta oikeasti Crepsley ei ollut vielä edes kuollut kyseisessä versiossa maailmanhistoriasta, eikä kukaan vampyyreistä tuntenut Darrenia.

        En oikeastaan tiedä, mikä Opalista teki hyvän hahmon... Loppupuolella sarjaa hän vain oli ainoa hahmo, joka ei ollut mielestäni ärsyttävä. Muutenkin ekat osat olivat parhaita, koska Artemis ja maahiset olivat enemmän toisiaan vastaan.

        Aiii se. Eikös sen nimi ollut Murlough tms? Huomasin tosiaan, se siinä inhottikin... Aloitin f-kirjojen lukemisen aikamatkustuskirjalla, jonka idea oli "Yksikin muutos menneisyydessä, ja kaikki voisi olla toisin." Eli joo... vähän ärsytti... Tyhmä mikä tyhmä.


        Artemiksesta tuli jotenkin... nynny. Ei ollut enää mikään supernero... Ei siinä mitään, että teki yhteistyötä muiden kanssa, mutta persoona olisi voinut pysyä samana... Alku oli ihan ok, ja kun mainittiin vielä, että Fowlit olisivat ennenkin olleet kiusaamassa väkeä... Siitä olisi halunnut lukea enemmän, mutta ei mainittu lausetta enempää. Sitten Artemiksen ja Hollyn hölmöily jätettiin siihen. Minerva ei ollut hautajaisia, vaikka muka oli Siirtokunnassa niin ihastunut Artemikseen. Unohdettiin kenties?

        Artyn kuolemakin ärsytti. Jätkä on muka nero ja tietää kaikkea lääketieteestä, muttei tiedä kuinka helppoa silmän irrottaminen on. Ei minulla siihen olisi ollut kanttia, oikeastaan katkoisin mieluummin sormiani, kuin irrottaisin silmäni, mutta päähenkilöhän oli nero. Ja mikseivät hankkineet konekivääriä ja ampuneey Opalia sillä tohjoksi ja sitten menneet kloonin kanssa sulkemaan sitä juttua?


      • icepicked kirjoitti:

        Ehkä tuo olisi mennyt vielä tutkimuksen aiheena, mutta Laasanen on jumittunut kirjoittelemaan siitä pakkomielteen tavoin. Eikös hänellä kuitenkin ollut tyttöystävä? -Siltikin häi jaksaa inistä tatuoiduista naisista ja feministeistä.

        Eiks hää tee nyt väitöskirjaa? Tatuoidut naiset...


      • kurpizza kirjoitti:

        Aiii se. Eikös sen nimi ollut Murlough tms? Huomasin tosiaan, se siinä inhottikin... Aloitin f-kirjojen lukemisen aikamatkustuskirjalla, jonka idea oli "Yksikin muutos menneisyydessä, ja kaikki voisi olla toisin." Eli joo... vähän ärsytti... Tyhmä mikä tyhmä.


        Artemiksesta tuli jotenkin... nynny. Ei ollut enää mikään supernero... Ei siinä mitään, että teki yhteistyötä muiden kanssa, mutta persoona olisi voinut pysyä samana... Alku oli ihan ok, ja kun mainittiin vielä, että Fowlit olisivat ennenkin olleet kiusaamassa väkeä... Siitä olisi halunnut lukea enemmän, mutta ei mainittu lausetta enempää. Sitten Artemiksen ja Hollyn hölmöily jätettiin siihen. Minerva ei ollut hautajaisia, vaikka muka oli Siirtokunnassa niin ihastunut Artemikseen. Unohdettiin kenties?

        Artyn kuolemakin ärsytti. Jätkä on muka nero ja tietää kaikkea lääketieteestä, muttei tiedä kuinka helppoa silmän irrottaminen on. Ei minulla siihen olisi ollut kanttia, oikeastaan katkoisin mieluummin sormiani, kuin irrottaisin silmäni, mutta päähenkilöhän oli nero. Ja mikseivät hankkineet konekivääriä ja ampuneey Opalia sillä tohjoksi ja sitten menneet kloonin kanssa sulkemaan sitä juttua?

        "Eikös sen nimi ollut Murlough tms?"
        Murlough oli kolmannessa kirjassa. Oli hänkin kieltämättä kiva hahmo. Kolmas kirja oli muutenkin sarjan parhaita.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        "Eikös sen nimi ollut Murlough tms?"
        Murlough oli kolmannessa kirjassa. Oli hänkin kieltämättä kiva hahmo. Kolmas kirja oli muutenkin sarjan parhaita.

        Eikö joo. Sinä tarkoitit sitä merimiestä siellä jossakin... Irvokas oli kyllä aika kekseliäs hahmo... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Eikö joo. Sinä tarkoitit sitä merimiestä siellä jossakin... Irvokas oli kyllä aika kekseliäs hahmo... XD

        Oliko se se otus, jota ne alkuasukkaat palvoivat? Darren kutsui niitä tyyppejä kulashkoiksi, koska he hokivat sitä sanaa, mutta itse epäilen, että se oli sen otuksen nimi...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Oliko se se otus, jota ne alkuasukkaat palvoivat? Darren kutsui niitä tyyppejä kulashkoiksi, koska he hokivat sitä sanaa, mutta itse epäilen, että se oli sen otuksen nimi...

        Joo, se otus. Täytynyt olla aika vahvat sienihuurut... Niistäkin olisi voinut lukea enemmän....

        Sarjan parista ekasta kirjasta on muuten tehty elokuvakin... Ikävä kyllä. Lisää pilattuja tarinoita. En haluaisi nähdä. Ja ainiin. Se käkkäräpää-rumilus on sitten Crepsley... Stevekään ei ole blondi...

        http://www.youtube.com/watch?v=q8b7e7eOGIw


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo, se otus. Täytynyt olla aika vahvat sienihuurut... Niistäkin olisi voinut lukea enemmän....

        Sarjan parista ekasta kirjasta on muuten tehty elokuvakin... Ikävä kyllä. Lisää pilattuja tarinoita. En haluaisi nähdä. Ja ainiin. Se käkkäräpää-rumilus on sitten Crepsley... Stevekään ei ole blondi...

        http://www.youtube.com/watch?v=q8b7e7eOGIw

        Olen nähnyt kyseisen leffan. Ihan katsomiskelpoinen, mutta ei noudata kirjojen juonta.
        Miksi Darren Shanien takakansissa lukee "lue ja pelkää"? Ensimmäiset kolme voi vielä jotenkin luokitella kauhukirjoiksi, mutta tuskin kukaan niitäkään pelkää.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Olen nähnyt kyseisen leffan. Ihan katsomiskelpoinen, mutta ei noudata kirjojen juonta.
        Miksi Darren Shanien takakansissa lukee "lue ja pelkää"? Ensimmäiset kolme voi vielä jotenkin luokitella kauhukirjoiksi, mutta tuskin kukaan niitäkään pelkää.

        Eli sitäkö ei raiskattukaan niin pahasti..?

        Varmaan sen takia, että luulisin kirjan olevan suunnattu nuoremmille lapsille...


      • Totta. Amy on syvältä, tosin.


    • I'm herobrine STOP!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe