Paitsi on laulaja Nupun(Jenni Seppälän) isä, oli kitaristina Dannyn Seikkailijat bändissä ja Jokke Seppälän veli.
Muistatteko hänet Virve Rostin kesäkiertueen Jokke&Jakke ja Seikkailijat?
Oli myös naimisissa Missi Seija Paakkolan kanssa.
Jakke Seppälä, mitä tekee nykyään?
8
5888
Vastaukset
- Kosusen Releet
Vau! Jokke Seppälän veli, legendaarisempi kuin se kuuluisa Riki Sorsan veli!
- jakkefan
Jakke oli helvetin komee 40v sitten, paljon komeempi kuin se siirappinen Jokke veljensä, haikeudella muistelen Jakkea....
- kaipa tekee
Kait töitä tekee, ellei oo eläkkeellä tai työtön!
- Seppäläääää
Ei se viel eläkkeel ole, on joku iso johtaja, ainakin se oli jossain lääkefirmassa johtajana ja poutun johtajana.
Näköjään kitaran rämpyttämisel pääsee pitkälle----johtajaks. - Tapiontieltä
Kyllä se taitaa rämpyttää muutakin...aikamoinen naistenmies ollut aina...
- SellainenKatseSe
Olin vuonna 1979 12-vuotias ja katsomassa Danny ja Armi show"ta, ainoa asia jonka vielä kyseisestä konsertista muistan on jomman kumman, Jokke tai Jakke Seppälän irstas tuijotus ja ilmeily lavalta. Vieläkin kun kuulen tai luen heistä jotakin niin tulevat inhon väreet.
- Anonyymi
SellainenKatseSe kirjoitti:
Olin vuonna 1979 12-vuotias ja katsomassa Danny ja Armi show"ta, ainoa asia jonka vielä kyseisestä konsertista muistan on jomman kumman, Jokke tai Jakke Seppälän irstas tuijotus ja ilmeily lavalta. Vieläkin kun kuulen tai luen heistä jotakin niin tulevat inhon väreet.
Taidat tarkoittaa Jokke Seppälä, on aina ollut sellainen irstas, rasvaineneva hymy, yäk
Nyt jo vanha mies, 72v.
- Anonyymi
Muista myös taka-alalle jäänyt kokke seppälä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987