onko merkitystä onko kuorikuva tai kokokuva tai sametti tai kiiltävä.?
Vastaukset 6
- Ryynäsen Topi
Kuvilla on kyyhkys jahdissa suuri merkitys. Sepelkyyhky kesykyyhkyt mukaanlukien ovat herkkiä laskeutumaan kuville jos vertaa muiden lintujen kuvastusta.
Varsinaisella kuvalla ei ole suurta merkitystä mutta itse tuunaan vuosittain kyyhkyn kuvien valkoiset kaulasepelit ja siiven ohjasjuovan maalilla kirkkaan valkoiseksi sillä tuo valkoinen väri näkyy olevan erityisen houkutteleva ja näkyvä signaali muutenkin tarkka näköisille kyyhkyille. - kyyhny
Ok. Itekki maalasin kymmenkunta kuvaa uudestaan. Nyt kuvia tuo 10 ja pari variksen kuvaa. Paljonko pitäs käyvä hakee lisää että riittäs.? onko variksenkuvista hyötyä?
- Latailija.....
Mitä suurempi kuvaparvi maassa, sitä paremmin houkuttelee. Muutama vielä reunapuiden alaoksille näkyvästi. Maassa olevat etukumaraan. Variksenkuvat luovat kyyhkylle turvallisen tuntuisen ympäristön, tuntien variksen tarkkaavaisuuden. Oma naama piiloon.
- kyyhny
Voiko kuvan laittaa pitkän kepin nokkaan jos ei ole puita lähellä.? Kyyhkyt käyvät ruokinnalla pellonvieressä multatiellä.
- Latailija....
Ei tarvi siinätapauksessa. Miten sitten on oman näkymättömyytesi kanssa, jos paikka on keskellä peltoa.
- kyyhny
paaluja on suojana. laitan paalujen päälle muutaman kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 16421
- 34404
- 35399
- 31389