Kokemuksia huoneenjaosta?

Hannover

Yksinmatkaajat, varaatteko matkalle itsellenne koko yksiön, vai nais/miespaikan? Millaisia kokemuksia huoneen jakamisesta?

5

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O. Velin

On sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Jos hyvin sattuu, voi huonetoveri olla samanhenkinen ikäerostakin huolimatta. Voi käydä yhdessä ruokailemassa ja shoppailemassa. Ikävää jos sattuu kumppaniksi juoppo örveltäjä. Herättää yöllä kun kotiutuu juopporeissultaan. Jos vielä pummaa rahaa minibaarilaskun maksamiseen lähtöpäivänä, niin lomasi on täydellinen...fiasko.

• Kale

Olen aina ottanut huoneen omaankäyttööni jos olen yksin liikenteessä,viimeksi Meksikossa 440€ ykköslisää.Vaikka olisin tuttujenkin kanssa on pienempi riesan paikka maksaa kuin katua,elämänkumppanin kanssa tietysti eri asia.On niin montaa mieltä ja tapaa,esim.lämpöisissä kohteissa missä on ilmastointi saattaa sen käytöstä tulla mielenkiintoisia keskusteluja.Aivan tuntemattomien kanssa voipi mennä jopa tappeluksi,ei,ei ja vieläkerran ei.

• kokemusta on

ehottomasti totta.Tuttujen kanssa saattaa paripäivää mennä vielä jotenkuten(jos on kännissä kokoajan)mutta kyllä muuten kannattaa maksaa hieman ekstraa yksityisyydestä ja omasta päätösvallasta senkerran kun jonnekkin kauemmaksi lähtee.

• Leila

Mahdotonhan se on arvata millaisen kaverin saa. Itse joskus nuorena tyttönä olen ottanut pari kertaa naispaikan ja ihan kivat kämppäkaverit sattui mutta nykyään haluaa olla ihan omassa rauhassa, yksityisyyden tarve taitaa kasvaa iän myötä...

• Matkaaja

Moi !

Olen ollut joskus naispaikalla joskus taas valinnut oman huoneen. Aurinkomatkojen matkalla olen ottanut naispaikan, ja huonekaverit olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta tosi mukavia. Ikäeroa on välillä ollut 40 vuotta, mutta ei ole tahtia haitannut. Olin kerran Tjäreborgilla naispaikalla ja sain Norjalaisen naisen huonekaverikseni. Ei ollut kivaa, kun täti puhui vaan Norgee :(. Heillä on siis tapana, että huonekaveri ei välttämättä ole Suomalainen !!! Aurinkomatkojen huonekaveri aina Suomalainen. Eli, monia kokemuksia... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe