Itse tehty M4 AEG

Tietämätön

Mitä kaikkea rakentamiseen tarvitsee?Valmis osia käyttäisin mieluiten.Tuleeko halvemmaksi kasata itse vai ostaa valmis?Siis halvimmilla osilla ajattelin kasata.Toivoisin aseiden rakentajien kommentteja.

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edef44

      Valmis, käytetty. Juoksuhauta. Muutaq ei tarvitse sanoa.

      • Tietämätön

        Mitkä osat ostan/tarvitsen?Aion kasata itse M4.


    • 2+2=3

      Kaiken? About 50 palaa iso kasa ruuveja. Simple.

      • Advisor

        Tulee olemaan niin paska pyssy ettei mitään rajaa, jos kasaat kaiken huonoimmista osista. Joo entiedä mistä sait päähäs että ois halvempaa rakentaa tyhjästä ku ostaa valmis..


    • Kallis projekti tulee olemaan..... Itse kun kyhäsin HK416 se makso jonkun 500€ kokonaisuudessaan. Minkälaisella budjetilla olet liikkeellä? Minkälaista rungon materiaalia olet ajatellut? Listaappas ne osat mitä tiedät mitä tarviit niin autetaan sitten lopuissa mitä jää uupumaan.

      • Tietämätön

        Käytetyt,mutta toimivat osat.Joku 300 euron budjetti. Hiilikuiturunko. OSAT: Perä,luisti,V2Gearbox,Engine,Kahva,Piippu,hoppikumi,tulenvalitsin,sylinteri,jousi.Tietenkin ruuvit ja yms.


      • Tietämätön kirjoitti:

        Käytetyt,mutta toimivat osat.Joku 300 euron budjetti. Hiilikuiturunko. OSAT: Perä,luisti,V2Gearbox,Engine,Kahva,Piippu,hoppikumi,tulenvalitsin,sylinteri,jousi.Tietenkin ruuvit ja yms.

        Ei ei ei..... Hiilikuitu runko on ihan turha... Ei kestä kauaa... 300€ EI kannata edes lähteä rakentamaan mitään... Suosittelin hankkimaan vaikkapa valmiin Cyman M4 ja siittä sitten lähdet sitten virittämään/vaihtamaan ulkokuoria.... Käytettyjä osia ei kannata edes aatella kun ne saattaa hajota millon vaan, eikä niissä ole takuuta.... Tuolla osa tietämykselläkään ei kannata edes suunnitella rakentamista alusta loppuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe