Itse tehty M4 AEG

Tietämätön

Mitä kaikkea rakentamiseen tarvitsee?Valmis osia käyttäisin mieluiten.Tuleeko halvemmaksi kasata itse vai ostaa valmis?Siis halvimmilla osilla ajattelin kasata.Toivoisin aseiden rakentajien kommentteja.

7

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edef44

Valmis, käytetty. Juoksuhauta. Muutaq ei tarvitse sanoa.

• Tietämätön

Mitkä osat ostan/tarvitsen?Aion kasata itse M4.

• 2+2=3

Kaiken? About 50 palaa iso kasa ruuveja. Simple.

• Advisor

Tulee olemaan niin paska pyssy ettei mitään rajaa, jos kasaat kaiken huonoimmista osista. Joo entiedä mistä sait päähäs että ois halvempaa rakentaa tyhjästä ku ostaa valmis..

• Kallis projekti tulee olemaan..... Itse kun kyhäsin HK416 se makso jonkun 500€ kokonaisuudessaan. Minkälaisella budjetilla olet liikkeellä? Minkälaista rungon materiaalia olet ajatellut? Listaappas ne osat mitä tiedät mitä tarviit niin autetaan sitten lopuissa mitä jää uupumaan.

• Tietämätön

Käytetyt,mutta toimivat osat.Joku 300 euron budjetti. Hiilikuiturunko. OSAT: Perä,luisti,V2Gearbox,Engine,Kahva,Piippu,hoppikumi,tulenvalitsin,sylinteri,jousi.Tietenkin ruuvit ja yms.

• Tietämätön kirjoitti:

Käytetyt,mutta toimivat osat.Joku 300 euron budjetti. Hiilikuiturunko. OSAT: Perä,luisti,V2Gearbox,Engine,Kahva,Piippu,hoppikumi,tulenvalitsin,sylinteri,jousi.Tietenkin ruuvit ja yms.

Ei ei ei..... Hiilikuitu runko on ihan turha... Ei kestä kauaa... 300€ EI kannata edes lähteä rakentamaan mitään... Suosittelin hankkimaan vaikkapa valmiin Cyman M4 ja siittä sitten lähdet sitten virittämään/vaihtamaan ulkokuoria.... Käytettyjä osia ei kannata edes aatella kun ne saattaa hajota millon vaan, eikä niissä ole takuuta.... Tuolla osa tietämykselläkään ei kannata edes suunnitella rakentamista alusta loppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe