Kannattaako ostaa?

passati

Moro! Olisin kiinnostunut seuraavasta autosta VW Passatista 2006 2.0l FSI. Olen kuullut, että Passatit ovat todella mukavia ajaa ja ainakin varustelultaan mielestäni parempia kuin esim. yhtä vanhat Toyotat. Täällä kuitenkin lueskeltuani huomasin, että ilmeisesti näissäkin autoissa ilmenee paljon vikoja ja ovat kalliita korjata. Jos Passatin meinaa ostaa, niin missä moottorissa olisi vähiten vikoja tiedossa? Jos etsin luotettavaa autoa, jota ei tarvitse koko ajan korjata ja jolla on mukavaa ajaa, niin suosittelisitteko Passatia? Kiitos!

10

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIKOJA

      EI.. ROVANIEMELLÄ SÄHKÖINEN KÄSIJARRU PETTI JA AUTO VYÖRYI TUHOISIN SEURAUKSIN.

      • kkrr1

        Ei se käsijarru pettänyt oli vaan laittamatta päälle ei kannata teron keuhkota jos ei tiedä asian oikeaa laitaa


    • tosiautomies

      Osta Plymouth.

      • passateihyvä

        Kolmas passatti käytössä ja neljättä ei tule. Vikoja vikojen perään. Nykyinen 2012 malli vaihtuu tod.näk.johonkin muuhun merkkiin. Kenties Volvoon.


    • Mikael 74

      Minulla on VW Passat 2.0 TDI,2009. Kilometrejä on kertynyt lähes 140 tuhatta. Huollot olen teettänyt ajallaan. Ainoa esiintynyt vika on ollut tuulilasinpesunesteen vuotaminen oikean etulokasuojan välistä. Letku oli nishautunut poikki ja lisäksi pumppu piti vaihtaa. Korjauskustannus oli noin 150 EUR.
      Ai, niin ja lisäksi jouduin vaihdattamaan tuulilasin kiveniskemästä tulleen halkeaman takia. Kustannus 355 EUR.

      No, tulevat vuodet näyttävät, mikä on auton todellinen laatu. Toistaiseksi olen ollut erittäin tyyväinen. Huolestuneena lueskelen kommentteja, mutta ainakaan pumppusuuttimia ei tässä mallissa enää ole ja vaihteistokin on manuaali eli DSG-ongelmat eivät minua koske.

      • exhellari86

        Sama täällä, 2009-mallinen 103 kW 6 lovinen DSG. Pelaa kuin unelma, olen ajanut 90 000 km - nyk. 170 000 km. Remmin vaihdatin vähän etuajassa. Pääasiassa siistiä matka-ajoa.

        Olen viettänyt paljon aikaa Israelissa ja muualla Lähi-Idässä. Israelissa on Skodan ja Volkkarin DSG:tä taksissa paljon, useimmilla ajettu yli 300 000 km. Ja ajo ei siellä todellakaan ole mitään hissuttelua...


    • Työllisyysvaikutus +

      Katsoppa sillä silmällä volkkareihin erikoistuneiden yksityisten pajojen pihoja, ei näytä olevan hommista pulaa.

      • Eenokki

        Itsellä 2007 TDI 125kW PD. Kilometrejä 511 tuhatta. Alusta hyvä, moottoripuolessa ollut ongelmia. Pumppusuutinten hajoaminen oli kyllä fiasko. Ilmeisesti tyypivika, kun takuuseen vaihtelivat. 3 kertaa jäi suuttimen oikosulun takia tielle, kun ei saanut vaihtaa kuin yksi kerrallaan. Viimeisen suuttimen maksoin suosiolla itse.


      • Eenokki
        Eenokki kirjoitti:

        Itsellä 2007 TDI 125kW PD. Kilometrejä 511 tuhatta. Alusta hyvä, moottoripuolessa ollut ongelmia. Pumppusuutinten hajoaminen oli kyllä fiasko. Ilmeisesti tyypivika, kun takuuseen vaihtelivat. 3 kertaa jäi suuttimen oikosulun takia tielle, kun ei saanut vaihtaa kuin yksi kerrallaan. Viimeisen suuttimen maksoin suosiolla itse.

        Vielä: DSG laatikko on kestänyt. Öljyt pitää muistaa vaihtaa


    • 12+8

      Täällä ois Passat 2.0 FSI Confortline 2006 sedan ,146tkm ajettu , kaksin renkain , huoltokirjalla , hopea. 10000€ . tarpeeton tällä hekellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe