Olen 14v poikatyttö joka omistaa yhden hupparin,yhden kauluspaidan ja yhden college paidan. Tarvin enemmän vaatteita. Miten saan rahaa niihin?
Vastaukset 4
- Kekselisäs
Ala katutanssijaks/soittajaks, meet kirpparille jossa ei oo pöytä vuokraa, hommaat nuuskaa/tupakkaa ja myyt sitä
- jouliska
Mä saan ainakin rahaa tekemällä kotitöitä :)
- järkevä(kö?)
Kerää pulloja,mene kesä töihin, askartele vaikka koruja ja myy niitä. Mä ostin auton ku joitai vuosia keräsin pulloja :) Joo vähän eri juttu mutta...
- Töihin
annan sulle yksin kertaisen vinkin mene töihin niin saat rahaa itse olin kesätöissä ja kun työ oli loppu olin mulla taskussa 800 e ja nytten sitten nautin niistä ku voin ostella kaikkeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476