Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

fiksua

tyylinsä kullakin

Kukaan ei ole niin fiksu kuin suomipoika.
Kiitos kun kävit kusemassa pihamme ruusuaitaan illalla!

9

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs se kana pissikään

      Ja on fiksua täällä tuostakin valittaa varmaan sun puskas nyt kuukahtaa joku pikku kännissä kusas siihen...

    • Suomipoika 91

      Eipä kestä.

    • Kustaan vaan

      Ruusu, etenkin Juhannusruusu, (Rosa pimpinellifolia), pitää erikoisesti virtsan ureasta etenkin jos sitä on vielä sisäisesti laimennettu esim. oluella. Kyseisenlainen laimeahko virtsa saa ruusun juuret aktivoitumaan ja hakemaan ravintoa yhä syvemmältä jolloin myös kukinta moninkertaistuu.
      Satunnainen kulkija on täten tehnyt oivan palveluksen aloittajalle.

    • Millä perusteella

      määritelit kusijan suomalaiseksi?

    • ääliö

      Mieti vähän kirjoitteluasi,Ukrainassa ammutaan matkustajakone ohjuksella alas ja valitat jostain kusemisesta ruusupensaaseesi, parempi siihen kuin kustahousuun? matun vilkku, sanon minä

    • Kuulinsa tylläkin

      Mutun villkkua ilmeisesti tarkoitit? En kyllä kuullut sinun sanovan mitään. Tietääkseni se kone ei pudonnut kenenkään ruusupuskaan. Mistä muuten tiedät että se oli ohjus kun mediakin vasta arvailee? Eikä se toisaalta kiinnosta minua paskaakaan että se kone putosi, minä eikä läheiseni emme olleet kyydissä. Ikävää ainoastaan kuolleiden läheisille.

      • mun vuoro ensyönä

        Siihen puskaan ainakin osu ohjus joka ruikkii ohrapirtelön maustamaa lannotetta voi vidu näitä pilkun nussijoita


    • Taskulämmintä

      Joo, ei ole fiksua kusta toisten ruusupuskiin, mutta tästä pääsemme takaisin täälläkin keskusteltuun ikuisuuskysymykseen: missä on Jyväskylän keskustasta puuttuva hyvin hoidettu julkinen wc?
      Kun kävin Sokoksen yhteydessä olevassa Hesessä syömässä ja pyysin wc:n ovea auki, vihainen työntekijä tivasi jotain ihmeen s-korttia ja sitten nöyryytyksen jälkeen päästi vessaan kuin armosta, ihan sairasta. Tästä on jo tovi aikaa, mutta vieläkään en ole oppinut kusemaan sisäänpäin ollessani kaupungilla.

    • On jollakin

      asiat aika hyvin, kun ei muita ongelmia ole kuin ruusupuskaan kuseksijat. Pieniä sanoisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe