Kännykällä (Lumia / W8.1) luettaessa Googlen GMail sähköpostia liitteet (.pdf tai .jpg) ei aukea. Mikä asetus pielessä ? Saunalahden postin liitteet aukeaa ihan OK.
Google GMail liitteet
5
302
Vastaukset
- l520
Mikään asetus tuskin on pielessä vaan luultavammin palvelin katkaseen liitteen avaamisen jostain syystä,itselläkin eilen google mail ilmotti "vaatii toimenpiteitä" eli piti yllättäen kirjautua uudestaan google tilillä,sen jälkeen kaikki on toiminu taas hyvin.liitteet aukeaa jne..ja voihan sitä kokeilla poistaa google mailin ja lataa uudestaan
- alkup.
"voihan sitä poistaa google mailin", ihan selaimen kautta vain olen mennyt tuhon mailiin, ei ole sovellusta erikseen.
- l520
Joo saunalahti avaa ne hienosti selaimella kun testasin,mutta ei ne aukee Gmailin mobiili sp laatikosta,vaihda selaimen asetuksista mobiiliversio tietokoneversioksi ja haet googlen etusivun ja sieltä ylhäätlä klikkaat Gmail niin avautuu Gmailin tietokone versio josta liitteet aukeaa ihan itsestään,tosin itellä ainakin kaatui selain välillä ilmeisesti vähän liian raskas toi Gmailin tk sivu puhelimelle.En tosin tule gmailia käyttämäänkään selaimella kun puhelimeen asetukset>sähköposti tilit kohtaan voi lisätä noita sp tilejä vaikka kuin monta,ja ovat todella helppoja käyttää ja hyvin toimivia ja saat niihin vielä automaattiset haut..
- alkup.
Kiitos. Tätä kokeillaan ensi tilassa.
- alkup.
Ok. Nyt kokeiltu ja toimii. Liitteet avautuu. Suuret kiitokset :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722463Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541132- 1431106
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741007