Otsikossahan kysymys jo tulikin.
Ostimme siis käytetyt huultamattomat väliovet ja nyt onkin ongelmana se, että mistäs saadaan karmit oville.
Nykyään kaikki uudet ovet on järjestään huullettuja, joten näinollen suurin osa kaupoissa myytävistä ovenkarmeista ei sovi ostamiimme huultamattomiin välioviin.
Joudummeko ostamaan uudet väliovet vai voiko asialle tehdä jotain?
Kiitos vastauksista etukäteen :)
Mistä karmit huultamattomiin välioviin? (Ovet ei uudet)
6
2317
Vastaukset
- oventekijä
Tilaa karmit puusepältä ei maksa paljoa minäkin teen 60,00 € / kpl valkoisena
- karmi
Tilaa ruotsista
- Timpermanni 57
Olis ainakin kannattanu ajatella ENSTE..
- Duunari78
Siis oletko varma ettei sovi?
Sillä huultamaton ovi asennetaan yhtälailla hullettuun karmiin toki voi olla, että huultamaton ovi on kapeampi ja ei siksi sovi.
Mutta jos ostat rautakaupasta uudet karmit niin ei sitä yläpuuta ole vaikea lyhentää jolloin saat oven sopimaan.- oventekijä
Ei sovi, kyntesyvyys on eri huulletussa ja suorassa ja myös saranat on erilaiset, minä tiedän
- Duunari78
oventekijä kirjoitti:
Ei sovi, kyntesyvyys on eri huulletussa ja suorassa ja myös saranat on erilaiset, minä tiedän
Aivan, kyntesyvyys on eri ja saranatkin, en ajatellut ihan loppuun saakka.
Taitaa puuseppä olla ainoa vaihtoehto tai sitten teet itse ja jollain bilteman ruiskulla maalaat ne niin kyllä niistä hyvät saa jos ovetkin on vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136