Millainen mies on munahaukka?

En haukka oo

Olen saanut kuulla ikäviä huhuja että minua kutsutaan selän takana munahaukaksi. Muutin perheen kanssa kylältä isompaan kaupunkiin asumaan ja kun vihdoin pääsin jonnekkin missä on muita homoja olen nautiskellut siitä. En nyt niin hirveästi ole paneskellut kun en vielä vuoteen pääse klubeille ja aina olen käyttäytynyt hyvin kun saan seuraa. Ihmettelen mistä tuollainen maine on lähtenyt liikkeelle?

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdfhh

      Ei kannata paljonkaan välittää mitä kateelliset tuppikullit sanovat selän takana. Jo se että he eivät uskalla tulla vittuilemaan sulle kasvotusten kertoo että kyseessä on paskahousu sakki.

      Nauti posi vaan:)

      • En haukka ole

        Aionkin nauttia! En aio alkaa selibaatissa elämään eikä vielä kiinnosta parisuhde. Käytän kumminkin aina kumia ja käyn testeissä joten en ole vastuuton. Ikävää vain tuollainen syyllistäminen ja munahaukaksi haukkuminen.


    • aristoteless

      Enemmän tai vähemmän jokainen hetero mies on pilluhaukka ja homo munahaukka. Kun sitä käytetään haukkumasanana, niin haukkuja vaan heijastaa omaa torjuttua seksuaalisuuttaan johonkin toiseen.

    • Onhan tuo vähän ahdasmielistä. Koska voisit olla myös hiirihaukka, kanahaukka, ruskohaukka, sinisuohaukka, varpushaukka, mehiläishaukka, muuttohaukka, tunturihaukka. Kalasääski ja piekana, jos oikein täytyy rajoja vetää näille ahdasmielisille city-immeisille, jotka kovin kuulostavat olevan joko hiiri- tai kanahaukkoja :D tai ties mitä kotkia :D

      • En haukka ole

        Lol!!

        Joo, pitää vain yrittää unohtaa nuo seläntakanapuhujat, joista suurin osa tuntuu olevan heteroja kaiken lisäksi.


    • kala86

      Sellainen joka jakaa reikäänsä yhdelle sun toiselle vastaantulijalle, sekstailee monen eri tyypin kanssa viikossa ja päivystää chateissa säännöllisesti.

    • gregr

      Tyypillinen homo on munahaukka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe