Mistä tehokkaita lantiopohjalihasapuvälineitä?

Tyttönen

Hei!

Olen 23-v. nuori nainen, kärsinyt emätinkompleksista vuosikausia, mutta pääsemässä nyt kompleksista eroon. Kaiken järjen ja testien mukaan olen tiukka, tai vähintäänkin normaali. Silti haluaisin tulla entistäkin tiukemmaksi, ja saada todella vahvat lantiopohjalihakset.
Treenannut olen 18-vuotiaasta asti, välillä aktiivisemmin, välillä vähemmän innolla, mutta aina kuitenkin säännöllisesti. Treenaan pääosin tahdonalaisesti lihaksia supistamalla esim. bussipysäkillä, kassajonossa jne. Kuuliakin olen käyttänyt, mutta en ole kokenut niistä olevan hyötyä? Ensin ostin isohkot, kevyehköt kuulat, ja ne pysyivät vaikka koko päivän. Cats eyes kuulat ovat pienimmät ja painavimmat, mitkä löysin. Aluks, muutama vuosi sitten, ne eivät pysyneet kuin 30-60min sisälläni yhtäaikaa. Sittemmin olen treenannut ilman kuulia, ja kun kokeilin uudestaan, Cats eyes kuulista ei ole mitään hyötyä; nekin pysyvät nyt siis vaikka koko päivän sisällä (en ole testannut, mutta siltä tuntui, ei ne lähteneet kuin hyppimällä ja kaivamalla).
Mistä siis löytyisi vielä pienemmät, ja painavammat kuulat, sellaiset joista oikeasti olisi haastetta, ja voisi treenata niin voimaa, kuin kestävyyttäkin?
Löysin munanmuotoiset painavat koristekivet kirpputorilta, jotka ei ole kyllä tarkoitettu lantiopohjalihastreeniin, mutta tuskin luonnonmateriaalista haittaakaan on, pesin ne hyvin ja otin käyttöön. Ne ovat nimittäin painavammat, kuin mitä olen kaupoissa nähnyt treenikuulia myytävän.. Pakko oli siis turvautua omiin välineisiin :D 2 munakiveä sisällä on melko painavan tuntuinen, ei silti ongelmia pysyä sisällä; lähti kun rentoutin lihakset ja hypin; toinen munista jäi silti sisään ja pysyi siellä n. 2 tunnin kävelyn ajan. Uskon, että nuo yhtäaikaa ovat minulle tehokasta treeniä, kävely ja hölkkälenkeille :)
Kuitenkin, onko suositella mitään, millä voisi myös treenata lantiopohjalihaksia tehokkaasti, etenkin voimaa?
Minulla on teiltä ostettu Vaginal rejuvenator. En tiedä, onko se viallinen, sillä saan viisarin hädin tuskin värähtämään, vaikka puristan täysillä; ja kuitenkin kaikkien muiden "mittarien" mukaan lantiopohjalihakseni ovat vahvat. Nyrkillä puristamallakaan en saa viisaria kuin 2:seen, vaikka puristan täysiä. Eli ei lähellekään maksimia; ja kuitenkin olen vahva käsistäni.

Kun laite ei kerran toimi, kuten pitäisi (?), niin onko missään muualla mahdollista mittauttaa lantiopohjalihastensa kuntoa luotettavasti, sekä saada asiantuntijan arviota tiukkuudesta (jotta pääsisin vihdoin tästä hiton kompleksista eroon! Vaikka toisaalta, en olisi treenannut näin ahkerasti, jos minulla ei olisi ollut aiheetonta löysyyskompleksia). Missä ja miten lantiopohjalihasten kunnon voi mittauttaa ja saada uusia ohjeita treeniin? Paljonko mahtaa maksaa?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata!

Ja tiedän kyllä, että kompelksini on aiheeton, ei tarvitse tulla syyttämään mielisairaaksi tai muutakaan :D Mutta toisaalta; tykkään treenata kaikkia lihaksiani, joten luonnollisesti haluan myös alapään olevan mahdollisimman timmi. Itse en ole kyllä huomannut vaikutusta tiukkuudesssa, mutta ei ne tulokset niin nopeasti tule, että sen itse huomaisi?
Ihanteeni olisi niin tiukka, että yksikään sormi ei meinaa mahtua, ja orgasmi puristaa miestä niin paljon, että mies laukeaa väkisin tai on pakko ottaa muna pois..

4

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

      Hei,
      Kun lantionpohjalihakset ovat hyvässä kunnossa, niin kuin sinulla, ei kuulien sisällä pysymiseen kuluvaa aikaa kannata käyttää lihaskunnon mittarina. Puristusvoima lienee paras mittari ja joillakin fysioterapeuteilla on tämän mittaamiseen sopiva laitteisto.
      Lantionpohjalihasten treenaamisessa oleellisinta on, että harjoitukset tekee oikein. Lihakset vahvistuvat säännöllisillä ja oikein tehdyillä harjoituksilla, vaikkakaan käytettävät kuulat eivät olisi painavat. Se miten tiukaksi kukakin lantionpohjan lihaksensa pystyy supistamaan lienee myös yksilöllistä, vaikka kuinka harjoittelisi. Voit keskustella asiasta tosiaan myös vielä asiantuntevan fysioterapeutin kanssa.
      Meiltä löytyvät yhdet todella painava kuulat joita voit halutessasi kokeilla: http://www.kaalimato.com/catalog/Inner Goddess, geishakuulat_p_21487.html

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • fyssari

      Ota yhteyttä lantionpohja fysioterapeuttiin. Googlettamalla löydät yhdistyksen sivut (pelvicus.fi??) & sieltä sivuilta paikkakunnittain lantionpohjafysioterapiaan kouluttautuneet fysioterapeutit

    • Tyttönen

      Kiitos hurjasti vastauksista!

      Olen aiemmin treenannut miltei joka päivä, kevyehkösti ja vailla kummempia tavotteita. En ole erityisemmin pitänyt lepopäiviä tietoisesti, mutta välillä oli sitten viikonkin lepo, kun ei huvittanut treenata. Eli "epäurheilijamaista".

      Nyt nuo kivimunat (:D), mitkä kirpparilta löysin, saivat innostumaan treenaamisesta toden teolla! Tein samantyyppisen "treeniohjelman" kuin muissakin treeneissä. Eli, päivä kunnon treeniä, päivä täyslepoa. Joskus harvoin max. 2 päivää lepoa, mutta ei enempää. Ja silloin kun on lepopäivä, en tee yhtään mitään, korkeintaan rentoutusta ja venytystä (seksiä siis ;D). Treenipäivinä teen vähintään n. 20 minuutin lenkin kuulat sisällä, joko kävellen tai hölkäten, mihin sisältyy 4 kerroksesta portaiden kävely alas ja ylös. Se siis minimi, mutta usein treenipäivänä laitan kivimunat kauppaan, kouluun, lenkille.. Jos toinen alkaa valua ulos, työnnän sen jossain hiljaisessa metsän kolkassa syvemmälle ja puristan tiukemmin. Lisäksi teen kunnon voimaharjoittelua pienillä koristepulloilla; niihin vettä, ja otan niin ison pullon, kuin mikä juuri ja juuri pysyy sisällä, ja teen muutaman toiston, eli työnnän aina takaisin. Siis pullon suu vain emättimessä, jos joku käsitti väärin :D Tuolla ajattelin treenata voimaa, ja kuulilla sitten kestävyyttä.

      Kumma kyllä, tuloksia on alkanut tulla todella hyvin, jopa näin lyhyessä ajassa!!
      Eilen sain pisimmän orgasmin ikinä mieheni kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2431
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1615
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1414
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      972
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      825
    Aihe