Mistä tehokkaita lantiopohjalihasapuvälineitä?

Tyttönen

Hei!

Olen 23-v. nuori nainen, kärsinyt emätinkompleksista vuosikausia, mutta pääsemässä nyt kompleksista eroon. Kaiken järjen ja testien mukaan olen tiukka, tai vähintäänkin normaali. Silti haluaisin tulla entistäkin tiukemmaksi, ja saada todella vahvat lantiopohjalihakset.
Treenannut olen 18-vuotiaasta asti, välillä aktiivisemmin, välillä vähemmän innolla, mutta aina kuitenkin säännöllisesti. Treenaan pääosin tahdonalaisesti lihaksia supistamalla esim. bussipysäkillä, kassajonossa jne. Kuuliakin olen käyttänyt, mutta en ole kokenut niistä olevan hyötyä? Ensin ostin isohkot, kevyehköt kuulat, ja ne pysyivät vaikka koko päivän. Cats eyes kuulat ovat pienimmät ja painavimmat, mitkä löysin. Aluks, muutama vuosi sitten, ne eivät pysyneet kuin 30-60min sisälläni yhtäaikaa. Sittemmin olen treenannut ilman kuulia, ja kun kokeilin uudestaan, Cats eyes kuulista ei ole mitään hyötyä; nekin pysyvät nyt siis vaikka koko päivän sisällä (en ole testannut, mutta siltä tuntui, ei ne lähteneet kuin hyppimällä ja kaivamalla).
Mistä siis löytyisi vielä pienemmät, ja painavammat kuulat, sellaiset joista oikeasti olisi haastetta, ja voisi treenata niin voimaa, kuin kestävyyttäkin?
Löysin munanmuotoiset painavat koristekivet kirpputorilta, jotka ei ole kyllä tarkoitettu lantiopohjalihastreeniin, mutta tuskin luonnonmateriaalista haittaakaan on, pesin ne hyvin ja otin käyttöön. Ne ovat nimittäin painavammat, kuin mitä olen kaupoissa nähnyt treenikuulia myytävän.. Pakko oli siis turvautua omiin välineisiin :D 2 munakiveä sisällä on melko painavan tuntuinen, ei silti ongelmia pysyä sisällä; lähti kun rentoutin lihakset ja hypin; toinen munista jäi silti sisään ja pysyi siellä n. 2 tunnin kävelyn ajan. Uskon, että nuo yhtäaikaa ovat minulle tehokasta treeniä, kävely ja hölkkälenkeille :)
Kuitenkin, onko suositella mitään, millä voisi myös treenata lantiopohjalihaksia tehokkaasti, etenkin voimaa?
Minulla on teiltä ostettu Vaginal rejuvenator. En tiedä, onko se viallinen, sillä saan viisarin hädin tuskin värähtämään, vaikka puristan täysillä; ja kuitenkin kaikkien muiden "mittarien" mukaan lantiopohjalihakseni ovat vahvat. Nyrkillä puristamallakaan en saa viisaria kuin 2:seen, vaikka puristan täysiä. Eli ei lähellekään maksimia; ja kuitenkin olen vahva käsistäni.

Kun laite ei kerran toimi, kuten pitäisi (?), niin onko missään muualla mahdollista mittauttaa lantiopohjalihastensa kuntoa luotettavasti, sekä saada asiantuntijan arviota tiukkuudesta (jotta pääsisin vihdoin tästä hiton kompleksista eroon! Vaikka toisaalta, en olisi treenannut näin ahkerasti, jos minulla ei olisi ollut aiheetonta löysyyskompleksia). Missä ja miten lantiopohjalihasten kunnon voi mittauttaa ja saada uusia ohjeita treeniin? Paljonko mahtaa maksaa?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata!

Ja tiedän kyllä, että kompelksini on aiheeton, ei tarvitse tulla syyttämään mielisairaaksi tai muutakaan :D Mutta toisaalta; tykkään treenata kaikkia lihaksiani, joten luonnollisesti haluan myös alapään olevan mahdollisimman timmi. Itse en ole kyllä huomannut vaikutusta tiukkuudesssa, mutta ei ne tulokset niin nopeasti tule, että sen itse huomaisi?
Ihanteeni olisi niin tiukka, että yksikään sormi ei meinaa mahtua, ja orgasmi puristaa miestä niin paljon, että mies laukeaa väkisin tai on pakko ottaa muna pois..

4

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

Hei,
      Kun lantionpohjalihakset ovat hyvässä kunnossa, niin kuin sinulla, ei kuulien sisällä pysymiseen kuluvaa aikaa kannata käyttää lihaskunnon mittarina. Puristusvoima lienee paras mittari ja joillakin fysioterapeuteilla on tämän mittaamiseen sopiva laitteisto.
      Lantionpohjalihasten treenaamisessa oleellisinta on, että harjoitukset tekee oikein. Lihakset vahvistuvat säännöllisillä ja oikein tehdyillä harjoituksilla, vaikkakaan käytettävät kuulat eivät olisi painavat. Se miten tiukaksi kukakin lantionpohjan lihaksensa pystyy supistamaan lienee myös yksilöllistä, vaikka kuinka harjoittelisi. Voit keskustella asiasta tosiaan myös vielä asiantuntevan fysioterapeutin kanssa.
      Meiltä löytyvät yhdet todella painava kuulat joita voit halutessasi kokeilla: http://www.kaalimato.com/catalog/Inner Goddess, geishakuulat_p_21487.html

Terveisin
      Kaalimato.com

• fyssari

Ota yhteyttä lantionpohja fysioterapeuttiin. Googlettamalla löydät yhdistyksen sivut (pelvicus.fi??) & sieltä sivuilta paikkakunnittain lantionpohjafysioterapiaan kouluttautuneet fysioterapeutit

• Tyttönen

Kiitos hurjasti vastauksista!

Olen aiemmin treenannut miltei joka päivä, kevyehkösti ja vailla kummempia tavotteita. En ole erityisemmin pitänyt lepopäiviä tietoisesti, mutta välillä oli sitten viikonkin lepo, kun ei huvittanut treenata. Eli "epäurheilijamaista".

Nyt nuo kivimunat (:D), mitkä kirpparilta löysin, saivat innostumaan treenaamisesta toden teolla! Tein samantyyppisen "treeniohjelman" kuin muissakin treeneissä. Eli, päivä kunnon treeniä, päivä täyslepoa. Joskus harvoin max. 2 päivää lepoa, mutta ei enempää. Ja silloin kun on lepopäivä, en tee yhtään mitään, korkeintaan rentoutusta ja venytystä (seksiä siis ;D). Treenipäivinä teen vähintään n. 20 minuutin lenkin kuulat sisällä, joko kävellen tai hölkäten, mihin sisältyy 4 kerroksesta portaiden kävely alas ja ylös. Se siis minimi, mutta usein treenipäivänä laitan kivimunat kauppaan, kouluun, lenkille.. Jos toinen alkaa valua ulos, työnnän sen jossain hiljaisessa metsän kolkassa syvemmälle ja puristan tiukemmin. Lisäksi teen kunnon voimaharjoittelua pienillä koristepulloilla; niihin vettä, ja otan niin ison pullon, kuin mikä juuri ja juuri pysyy sisällä, ja teen muutaman toiston, eli työnnän aina takaisin. Siis pullon suu vain emättimessä, jos joku käsitti väärin :D Tuolla ajattelin treenata voimaa, ja kuulilla sitten kestävyyttä.

Kumma kyllä, tuloksia on alkanut tulla todella hyvin, jopa näin lyhyessä ajassa!!
      Eilen sain pisimmän orgasmin ikinä mieheni kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe