Pienet tissit?

avuton...

Moi, mulla on tosi huono itsetunto mun tisseistä, koska ne on niin pienet. Oon kyllä vasta 14-vuotias, mutta mulla on silti tosi huono itsetunto jo nyt.. Eikö se oo vähän niiku sillee,et jos on takamusta,nii ei oo tissejä,mut jos on tissejä niin ei oo takamusta?
Mulla on enemmänkin tota takamusta, mutta saan kyllä vaon topatuilla rintsikoilla..En vain ole tyytyväinen rintojeni kokoon.. Pojat, tykkäättekö enemmän takamuksesta vai tisseistä? Onko tissien koolla väliä?

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä Kuubalta

      Minä tykkään pikkutisseistä, mutta isommatkin kelpaa.

      Oikeasti ei ole väliä onko tytöllä megatissit vai tomaatin kokoiset tissit, kunhan rakkaus syntyy välillä.

      Voisin sanoa, että varmasti löydät oikean poikkiksen ja jos se ekana tissejä vaatii, niin se ei ole suhteen arvoinen se :)

      Perseen koolla ei väliä, kaikki on hyviä ja hoitavat asiansa johon ne on tarkoitettu eli istumiseen.

      • tääkirpas

        hauska ku lukee et "ei oo väliä onko megatissit vai tomaatin kokoiset tissit" ja omat muistuttaa lähinnä viinirypäleitä... ja huom. olen 17. :D vaosta edes topatuilla tai sukkia täyteen survotuilla rintsikoilla ole havaintoakaan.. noh.. olen jo luovuttanut näiden suhteen.
        14-vuotias alottaja... tiiän miltä susta tuntuu mutta.. oo nyt ilonen ees siitä pienestä vaosta.. :D mun onneks oon kuullu et perse vie nykyään voiton ja se ei oo nyt nii toivoton kuo nuo kaks jälkeenjäänyttä kaksosta...


    • 14v poika

      pylly on paras ja pikku tissit(;

      • ~ db ~

        mulle on ihan sama, paitsi jos on semmonen megaperse ja aivan yli-isot rinnat.. :)


    • pienet tissit please

      Persoona ja nätti naama merkkaa paljon enemmän ku se, kuinka isot tissit on. Vaik olis kuinka pienet tissit, niin tyttö voi olla tosi hyvän näkönen ja seksikäs.

    • kyl pienet oli kivemmat.

      Voi tiekkö, vaihtasin sun tissis omiini millon vaa. Kun itelläni on kohtuullisen isot (oikea koko olisi 60g, eikä semmosii ny mistään löydy) ja niissä on monia ongelmia, mm. Selkäkivut, ne on aina joka paikassa tiellä, mun äiti ei hyväksy mun rintojen kokoo, kiusalliset katseet, mua pidetään helppona kun oon myös blondi ja arka, ja juuri se kun eihän ton kokosii rintsikoi mistään löydy, ja se tekee sopivien paitojen löytämisestä hankalaa (vyötärö haluu kokoo 32/34 ja tää ylempi osa vähintään 36, jos on ihonmyötänen paita.

      • kyl pienet oli kivemmat

        Niiijja lisäyksenä: oon 14v...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe