Kissavauva kidutettu hengiltä vaasassa! hox myyjät&omistajat

hooky

Kuka on tämän kissan omistaja? Heitettiin äsken Vaasan Kivihaassa Plantagenin pihassa kituvana ja pahoinpideltynä ulos kirkkaansinisestä sedan-mallisesta Bemarista. Saattaa olla myös coupe-malli! Auton rekisterinumeroa en valitettavasti ehtinyt nähdä kun ajoi niin nopeasti pois. Pikku raukka nyt kuollut. Poliisille on ilmoitettu. Saa jakaa!
kuva: http://i61.tinypic.com/258rw5h.jpg

facebookista kopioitu. Auttakaa aamaan tekijä vastuuseen. Ilmoitukset suoraan poliisille .

Rikosilmoitukset, neuvonta

Joka päivä 08.00 - 16.15
puh 0295 415 630
Vihjesähköposti: rikostorjunta.rannikko-pohjanmaa(ät)poliisi.fi

https://www.poliisi.fi/poliisi/pohjanmaa14/home.nsf/office?readform&l=1&id=9FA3B61154B2EF8FC2257C3E0048BFF1

24

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8ki8

      ketään ei kiinnosta.

      • missä syylliset

        Itse asiassa kiinnostaa. Leviää netissä kuin kulovalkea.


      • sairasta...

        Mitä roikut kissapalstalla jos ei kiinnosta?


      • riprip***

        Vittuako sä sit kissapalstalla edes olet, kun kerta KETÄÄN ei kiinnosta??!?
        Runkkuturpa.
        Juokse auton alle ja kidu kuoliaaksi.


    • Kill that dick

      sakkoa 150 euroa, tää ei kiinnosta virallista yhteiuskuntaa, mutta yhteisö voi nyt sosiaalisessa mediassa osoittaa voimansa ja vaikutusvaltansa

    • ihme touhua

      Poliisi haaskasi jätesäkin eivätkä varikset päässeet ruokailemaan raadosta.

      Onko tämä sitä ekologiaa?

    • hooky

      Paikalta on nähty poistuvan kirkkaansininen BMW, jonka kuljettajaa kehotetaan olemaan yhteydessä poliisiin. Ajoneuvon tai henkilöiden tavoittamiseksi auttavat tiedot voi lähettää sähköpostiosoitteeseen [email protected]

      Jos todetaan, että asiassa on syytä epäillä rikosta, aloitetaan esitutkinta, jonka rikosnimike olisi alustavasti eläinsuojelurikos.

      Eläinsuojelurikoksesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014072118507681_uu.shtml

    • Omakäsi

      rekisterinumero netiin niin oikeus voittaa...

    • tekijältänirripois

      Voi pientä ;( Lepää rauhassa

    • Karita74
    • 18+9

      ja oliko varma näköhavainto että kissa oli heitetty ulos autosta

    • Sähkötuoliin

      Aivan kamalaa!:( Saisi kiduttaa samalla lailla sitä joka tuon teki kissalle. Tekis mieli kyllä laittaa sähkötuoliin sellanen piru... Toivottavasti saadaan kiinni tai asia selvitetään. Jos ei ole jo saatu, en lukenut koko ketjua.

      • aftersun

        Sähkötuolia kannatetaan. Hirveämpää ei voi olla kuin pikku eläimen tai lapsen kiduttajat.


    • missä syylliset

      18 9: Ilmeisesti ei ollut näköhavaintoa, mutta kissanpennulla oli ikää korkeintaan 2kk. Sen ikäiset poikaset eivät normaalisti liiku pihalla. Eli en usko tahattomaan yliajoon... Onneksi poliisit nyt selvittää asiaa. Vaikka rangaistuksena olisikin vaan sakot, niin rekisteriin jää kuitenkin merkintä.

      • Elisa ndnd

        Poliisit ovat selvittäneet asian. Tahaton yliajo. Noin pienen pennun havaitseminen peruuttaessa voi olla hankalaa, näin käynyt tässä tapauksessa.


    • MARISKA24789

      Kamalaa,sairasta.Voi pikku raukkaa.:(

      • MARISKA24789

        Joo mäkin luin että tämä asia on saatu selvitettyä...


    • Ajaa ny pienen yli

      'Tahaton yliajo'?? Ai siellä kaupan parkkipaikalla?? Vai ajoivat tahattomasti päälle ottivat kyytiin ja vievät platagenin parkkipaikalle?? ei kyllä ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

      • Noin siinä käy

        Mitä se pentu teki siellä kaupan parkkipaikalla? Kuka tarkistaa aina auton alustan ja renkaat, ettei siellä olisi mitään eläintä. Syyllinen on siis se joka on jättänyt kissansa heitteille!


      • 5+8
        Noin siinä käy kirjoitti:

        Mitä se pentu teki siellä kaupan parkkipaikalla? Kuka tarkistaa aina auton alustan ja renkaat, ettei siellä olisi mitään eläintä. Syyllinen on siis se joka on jättänyt kissansa heitteille!

        Kyseessä lienee ollut karannut sisäkissa, joka päätti heittäytyä auton alle lopettaakseen kurjan vankielämänsä.


      • 8+5
        5+8 kirjoitti:

        Kyseessä lienee ollut karannut sisäkissa, joka päätti heittäytyä auton alle lopettaakseen kurjan vankielämänsä.

        Tais olla joku ulkokissaksi opetteleva kissalapsi kyseessä.
        Ulkokissojen elämä on vaarallista ja eläinsuojelulain vastaista.


    • lepäärauhassa

      Kamalaa! ;(

    • Kissat ovat parhaita

      Mä olen kissarakas ja tuollainen rääkkääminen... Saatana! Tekiä saa sellaisen kohtelun multa, että se toivoisi olevansa joku niistä juutalaisista joka joutui natsien kaasukammioihin.

    • ....

      hetkinen... eikös tässä tapauksessa käynyt niin että kissa oli itse juossut auton alle, kuskilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. kyseessä oli vain vahinko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe